Fallout 2: Krypta 15 (2)
Aktualizacja:
2. Zabij Dariona.
By otrzymać to zadanie, musimy wpierw wykonać misję [1]. Zeke stoi w swoim biurze na północy Osiedla :

Zleca nam on zajęcie się Darionem, który okupuje kryptę na wschodzie. Wręczy nam on Kartę dostępu do Krypty 15. Sprawdzamy stan amunicji i medykamentów, po czym udajemy się na małe, ołowiane szaleństwo. Przechodzimy teraz przez sektor, w którym uratowaliśmy wcześniej Chrissy. Gdy będziemy na miejscu, używamy karty na windzie i jedziemy na piętro pierwsze. Wykańczamy teraz wszystkich ludzi Dariona na tym poziomie. Przed walką porządnie naszprycują się oni Mentatami i Wygrzewami. Podnieśli więc oni czasowo swoje umiejętności. Zachowujemy zatem ostrożność i staramy się ubić jak największą ilość zbirów, strategicznie przeprowadzanym ogniem seryjnym. Przed wejściem do windy możemy również skorzystać z pomocy lekarskiej doktorka. Stoi on po prawej stronie od wejścia do krypty. Jedziemy teraz na piętro drugie. Tutaj również zamieniamy w proch całą świtę Dariona. Kierujemy się teraz do wschodniej części tego piętra. Znajdziemy tam zepsuty generator i biurko w jednym z pomieszczeń:

Z biurka zabieramy amunicję do Bozara, książkę i leki. Na generatorze używamy najpierw umiejętności Nauki, a potem Naprawy. Gdy uda nam się go zreperować, przywrócimy tym samym zasilanie w całej krypcie. Otrzymamy za to 3000 PD! Udajemy się teraz na ostatnie, trzecie piętro. Po wybiciu kolejnych sługusów Dariona, wchodzimy do małego pomieszczenia z dwoma metalowymi szafkami:

Z jednej z nich wyjmujemy Części komputerowe z krypty 15. Są one niezbędne do ukończenia misji [14] w RNK . Przechodzimy teraz w stronę dwóch świecących się komputerów:

Z pierwszego ładujemy do Pip-Boya lokalizację Krypty 13, a za pomocą drugiego, wyłączamy pola siłowe na parterze. Włączyły się one wraz z naprawieniem generatora na piętrze drugim. Teraz mamy okazję je manualnie wyłączyć. Robimy to i uderzamy w stronę pomieszczenia, w którym znajduje się Darion z obstawą w Pancerzach bojowych. Staramy się nie podchodzić do niego za blisko. Ma on Miotacz ognia, którym wie jak się posługiwać. Po odstrzeleniu bossa (6000 PD), podchodzimy do komputera pośrodku:

Gdy z niego skorzystamy, dowiemy się, że RNK ma szpiega w swoim personelu. Wychodzimy teraz z krypty, wracamy do Zeke i informujemy go o rozwiązaniu problemu z Darionem.
3. Sfinalizuj transakcję z RNK.
Misję tą otrzymujemy jednocześnie z zadaniem [2]. Gdy mamy już Dariona z głowy i trzymamy w ręku Dysk o szpiegu w RNK, nie pozostaje nam nic innego jak ponownie udać się do Republiki Nowej Kalifornii . Gdy trafimy na miejsce, chowamy broń, wchodzimy do Ratusza i udajemy się na spotkanie z Tandi. Gdy zdamy jej relację, co zaszło w Krypcie 15 , ta każe nam udać się do Guntera. Za dostarczone części i sfinalizowanie transakcji między RNK a Kryptą 15 , otrzymamy 6000$ i 5000 PD. Za odkrycie szpiega - 4000$ i 4000PD.
To wszystko. Do Krypty 15 i RNK nie będziemy musieli już po nic wracać. Pora wreszcie zając się głównym zadaniem - odnalezieniem GECKa. Poszukajmy w Krypcie 13 .
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
