Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
7. Ubij zamkniętego Szpona Śmierci (opcjonalnie).
W tym przypadku, posłużę się głównie obrazkiem. Tłumaczy on chyba wszystko:

Podczas szturmu na legowisko stwora, uważajmy na psy! Gdy je zaatakujemy - całe miasteczko zwróci się przeciwko nam! Czekamy, więc gdy odejdą na bezpieczną odległość. W Szpona Śmierci prujemy seriami z Karabinu szturmowego, który otrzymaliśmy w misji [1]. Trzy salwy powinny wystarczyć, by rozsadzić gada na kawałki i zdobyć 800 PD. Misji tej nam nikt nie zleca, jednak kilka setek PD, piechotą nie chodzi.
8. Śluby (opcjonalnie).
W Modoc , w dzielnicy Spanko i śniadanko , będziemy w stanie wziąć ślub. Wybór należy do nas, kogo wybierzemy na współmałżonka. Płeć przyszłego partnera nie ma tu żadnego znaczenia. Czy będzie to Miria, czy Davin, decyzja należy do Was. Po ślubie, wybrana osoba, będzie nam towarzyszyć w podróży. Otrzymamy również kartę Karmy: Żonaty/Żonata. Oni jedno, ani drugie nie przydaje się jednak w walce. Mają mało PW, niewiele PA, nie awansują na wyższe poziomy i są ciency w posługiwaniu się jakąkolwiek bronią. By przespać się z Mirią, prowadzimy z nią bezpośrednią rozmowę. Proponujemy sex i rzucamy się na nią (niczym żądny przygód macho:-). Z Davinem, jednak postępujemy inaczej. Jesteśmy czuli, życzliwi, romantyczni. Gdy po upojnej nocy, do pokoju wpadnie ich ojciec Grisham (poznaliśmy go w misji [4]), zagadujemy go i by nie dopuścić do walki - oznajmiamy my chęć, wzięcia ślubu z jego dzieckiem. Ładne mi pociechy. Rozpustna córka i syn gej. Extra. Rodzeństwo spotykamy w domku Grishama, tutaj:

Oto statystyki Mirii i Davina:
Imię | Miria |
PW | 35 [nie wzrasta] |
PA | 7 [nie wzrasta] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Noże, pistolety maszynowe |
Udźwig | 100 [nie wzrasta] |
Uwagi | Może być twoją żoną, jak się z nią prześpisz. Szczerze odradzam. Jej statystyki mówią same za siebie. |
Imię | Davin |
PW | 35 [nie wzrasta] |
PA | 7 [nie wzrasta] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Noże, pistolety maszynowe |
Udźwig | 100 [nie wzrasta] |
Uwagi | Może być twoim "mężem", jak się z nim prześpisz. Szczerze odradzam. Jego statystyki mówią same za siebie. Jak wolisz mieć "ciepłego" towarzysza przygód, to sprawa wygląda inaczej :-) Nie wnikam. |
CIEKAWOSTKA 1: Jeśli Miria lub Davin (zależy kogo poślubiliśmy) zginą w walce, ich ojciec na wieść o śmierci swojego dziecka... umrze.
CIEKAWOSTKA 2: Z Mirią lub Davinem będziemy mogli się rozwieść u Ojca Tullly'ego w Nowym Reno .
To wszystko co mogliśmy zrobić w Modoc . Nie będzie potrzeby tu kiedykolwiek wracać. Kierujemy teraz naszą drużynę w stronę Kryptololis . No to w drogę!
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.