Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krypta 15

UWAGI: Wszystkie misje, jakie przyjdzie nam tu wykonać mają ścisły związek z RNK - Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

UWAGI: Wszystkie misje, jakie przyjdzie nam tu wykonać mają ścisły związek z RNK . Zrealizujemy tu m.in. misję [13] z RNK i zdobędziemy współrzędne Krypty 13 . Znajdziemy tu również bardzo dobrą broń dla Sulika. Będzie to Rozpruwacz. Resztę Wam opowiem podczas tłumaczenia każdego zadania z osobna. Do dzieła przyjaciele!

Zadania/misje:

1. Ocal Chrissy.

2. Zabij Dariona.

3. Sfinalizuj transakcję z RNK.

Opis wykonania w/w zadań/misji:

1. Ocal Chrissy.

Po przybyciu na miejsce nikt nie będzie chciał z nami rozmawiać. Wyjątkiem będzie stojąca na środku lokacji, Rebeka:

Gdy rozpoczniemy z nią rozmowę, zaprosi nas ona do swojego namiotu, by porozmawiać w cztery oczy - Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Gdy rozpoczniemy z nią rozmowę, zaprosi nas ona do swojego namiotu, by porozmawiać w cztery oczy. Okazuje się, że jej córka Chrissy zaginęła. Niezwłocznie udajemy się na poszukiwania. Kierujemy się na wschód. By móc przedostać się do następnej lokacji, będziemy musieli zagadać kobietę blokującą przejście. Gdy powiemy jej, że szukamy małej dziewczynki, laska odejdzie. Przechodzimy dalej. Trafimy na miejsce, w którym znajduje się mała chatka ze stojącym obok strażnikiem. Mamy teraz dwie opcje na odbicie dziewczyny. Pierwsze rozwiązanie to dyplomatyczne załatwienie sprawy. Z kolesiem rozmawiamy następująco:

Szukam zaginionej dziewczynki. Widziałeś ją? / Oddaj dziewczyną, a nikomu nie stanie się krzywda. / Bo jeśli będziemy walczyć, ktoś może zginąć, a nie wiem jak tobie, ale mi do śmierci nie spieszno. Załatwimy to po przyjacielsku, dobra? / Dzięki, mądry z ciebie gość.

Otrzymujemy wtedy od niego klucz do celi. Używamy go na drzwiach jednego z pokoi w chatce i uwalniamy Chrissy. Po krótkiej rozmowie, zaprowadzamy ją do matki. Druga opcja to wybicie wszystkich strażników w pień. Jest to bajecznie łatwa sprawa. Gdy odstrzelimy oprawców, zabieramy klucz do celi z ciała tego, co nosił Metalowy pancerz. Używamy go na drzwiach jednego z pokoi w chatce i uwalniamy Chrissy. Po krótkiej rozmowie, zaprowadzamy ją do matki. Za wyswobodzenie dziewczyny, otrzymujemy 2500 PD.

Podobało się?

0

Fallout 2

31 października 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-05-01
03:17

stalker malina Junior

😃

Bozar... KRÓL broni wszelakich :D

Komentarz: stalker malina
2015-06-10
14:51

zanonimizowany1098859 Junior

A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?

Komentarz: zanonimizowany1098859
2017-07-23
15:28

NikoWhy Legionista

NikoWhy

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro

Komentarz: NikoWhy
2018-04-30
20:58

lubiekluski Junior

Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy

Komentarz: lubiekluski
2020-01-26
20:46

SzalonyKmicic Junior

Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)

Komentarz: SzalonyKmicic

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl