Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Klamath

UWAGI: Jest to małe miasteczko zamieszkiwane przez traperów, rolników i drobnych kupców. W Klamath znajduje się wiele opuszczonych budynków, zamkniętych drzwi prowadzących do różnych pomieszczeń, szafki, biurka i skrytki. Penetruj wszystko. Znalezione przedmioty przydadzą się na wymianę handlową u Sajaga i Maidy. W Klamath sprzedasz za niezłe sumy pieniędzy: skóry Gekonów i Złotych Gekonów. W celu ich zdjęcia, używaj umiejętności danej Ci przez Smiley'a w zadaniu [4]. Podczas wykonywania misji [6] uważaj na trujące ciosy Skorpionów. By wyleczyć się z zatrucia używaj w tym celu Antidotum. Wypytuj wszystkich o wszystko. Zyskasz w ten sposób wiele ciekawych informacji o świecie Fallouta 2 i namiary na kilka miast. Proponuję również przyjrzenie się misji [7]. Znajdziemy w niej wskazówkę, jak znaleźć Regulator baterii. Pomoże nam on ulepszyć auto, które zdobędziemy w Norze . W Klamath będziemy też mogli podnieść niektóre nasze statystyki (misje [3], [4], [7]) oraz zdobyć najlepsze zbroje w mieście: Pancerz skórzany i Skórzaną kurtkę. Poznamy tu również Sulika, pierwszego kompana gotowego zasilić naszą drużynę. Zdobędziemy także pierwszą broń palną, podręcznik Kulki i spluwy i Narzędzia (przydadzą się w Kryptopolis ).
Zadania/misje:
1. Znajdź handlarza imieniem Vic.
2. Zwerbuj do swojej drużyny Sulika (opcjonalnie).
3. Podnieść umiejętność Walki wręcz i Broni białej u Johna Sullivana (opcjonalnie).
4. Uratuj trapera imieniem Smiley.
5. Podłóż ogień pod aparaturę destylacyjną.
6. Upilnuj braminy Torra.
7. Zabij Króla szczurów.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Znajdź handlarza imieniem Vic.
By dowiedzieć się czegoś na temat zaginionego handlarza Vica - przeszukaj jego domek w tym miejscu:

Znajdziesz w nim kilka przedmiotów na sprzedaż, a także: Muszkiet, garść amunicji 10 mm JHP, Radio Vica (nie sprzedawaj go - pomoże Ci ono uwolnić Vica w Den ), oraz Stimpaka (przestajemy więc używać Proszków leczniczych). Sulik, którego zwerbujemy w misji [2] wskaże nam miejsce, do którego udał się Vic (Nora ), a Bob Flacha (więcej o nim w zadaniu [5]) udzieli nam na jego temat kilku cennych informacji. Na razie to tyle.
2. Zwerbuj do swojej drużyny Sulika (opcjonalnie).
Sulik jest bardzo potężnym kompanem. Idealnie radzi sobie w posługiwaniu się Bronią białą. Często przewraca nią na glebę naszych przeciwników. Staramy się, więc zwerbować go jak najwcześniej. Będzie się on wtedy rozwijał razem z nami. Przez to, że weźmiemy go do swojej drużyny, pomoże nam on wykonać kilka misji w Klamath i tym samym szybciej wskoczyć na kilka poziomów doświadczenia. By tego, dokonać mamy trzy rozwiązania. Pierwsze to wykonanie misji [4] i [6] (wtedy Sulik przyłączy się do nas za darmo) lub poprzez spłacenie jego długu u Maidy (350$). Ja wybrałem opcję numer trzy. By zdobyć pieniądze - przeszukujemy pokój za plecami Maidy oraz otwieramy umiejętnością Otwierania zamków (25 PD) - drzwi do zaplecza. Zabieramy wszystko, co znajdziemy. Wracamy potem do Maidy, wymieniamy zdobyte przedmioty na pieniądze i gdy uzbieramy odpowiednią ich ilość - spłacamy u niej dług Sulika. Gdy ten przyłączy się do nas, każemy mu się uzbroić w najlepszą broń (Młot), i trzymać się blisko nas. Na koniec zabieramy mu Skórzaną kurtkę i zakładamy ją na siebie. Oto statystyki Sulika:
Imię | Sulik |
PW | 85, 93, 103, 113, 123, 134 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 9, 10 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Broń biała |
Bronie | Wszystko, co wchodzi w asortyment Broni białych |
Udźwig | 200 |
Uwagi | Sulik zaatakuje Cię, jeśli zostaniesz łowcą niewolników w Norze lub w RNC . Opuści też Twoją drużynę, jeśli zasłużysz sobie na reputację Zabójca dzieci. Niekwestionowany mistrz broni białej. Powala, tnie i gruchota każdego! Na bieżąco uzbrajamy go w lepsze zbroje, noże i młoty. |
Tutaj znajdziemy Sulika, Maidę i kilka wartościowych przedmiotów na wymianę:

3. Podnieść umiejętność Walki wręcz i Broni białej u Johna Sullivana (opcjonalnie).
Johna Sullivana możemy spotkać w Złotym Gekonie:

Gdy odpowiednio pokierujemy rozmową i będziemy się dopytywać o wszystko, John nauczy nas jak lepiej korzystać z umiejętności Walki wręcz i Broni białej. Po udanej pogawędce umiejętności te podniosą się o 10%! Otrzymamy również 150 PD. Polecam więc odwiedzić Sulivanna jak najszybciej.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.