Fallout 2: Navarro (2)
Aktualizacja:
Z jednej z nich wyjmujemy Ulepszony pancerz wspomagany. Jest to przedostatnia zbroja, jaką możemy znaleźć w grze. Prawdziwe cacko i kawał świetnej obrony. Po założeniu nowego wdzianka, nasza Siła podskoczy o całe cztery punkty! Swój stary pancerz przekazujemy np. Cassidy'emu. W innej szafce znajdziemy ostatni, Niebieski moduł pamięciowy. Uzbieraliśmy, więc cały komplet tych procesorów. O ich możliwościach opowiem Wam jednak po powrocie do San Francisco . Gdy trafimy do pomieszczenia po środku, spotkamy tam dr Shrebera. Za jego odstrzelenie, otrzymamy 1000 PD. W gabinecie doktorka, spotkamy również mechanicznego psa K-9:

Będzie się on mógł do nas przyłączyć, jeśli zainstalujemy w nim Motywator K-9. Znajdziemy go na powierzchni. O tym jednak później. Udajmy się teraz do tego pomieszczenia:

W jednej z zamkniętych szafek, znajdziemy Kartę dostępową tankowca. Bardzo się nam ona przyda w San Francisco . Koniecznie zabieramy ją ze sobą! Za jej odnalezienie, skapnęło nam właśnie 3500 PD! Na zewnątrz możemy się stąd wydostać trzema windami. Proponuje użycie tej na samym południu. Wcześniej jednak proponuję zapisać stan gry. Gdy wyjedziemy na powierzchnie, czeka nas jedna z najtrudniejszych i najbardziej wymagających walk. Przyjdzie nam tu zlikwidować wielu żołnierzy Navarro uzbrojonych w Karabiny plazmowe, naukowców z Pistoletami plazmowymi i laserowymi, techników z G-11E oraz wieżyczki strzelające podwójnymi wiązkami plazmowymi. Destrukcję tych ostatnich traktujemy priorytetowo. Najlepiej salwami z Bozara z dużej odległości. Do grupek żołnierzy walimy Przeciwpancernymi rakietami kumulacyjnymi. Naukowców i techników zostawiamy sobie na koniec. W celu ich likwidacji proponuję użyć Pistoletu Gaussa PPK12. W sytuacji, gdy mocno oberwiemy, a będziemy blisko wind - zjeżdżamy natychmiast na dół i leczymy całą ekipę. Możemy w tym celu, również użyć opcji "Odpoczynku do wyleczenia całej ekipy", która znajduje się w Pip-Boyu. Gdy wreszcie uda nam się wysłać całe Navarro do diabłów, zabieramy się za przeczesywanie wszystkich szafek, skrytek, warsztatów i biurek. Oto, co i gdzie znajdziemy:

Z szafki tej wydobędziemy Plany latacza. Z warsztaciku obok - Młot wspomagany (najlepsza broń, jaką może dysponować Sulik), kilka książek i Ulepszony wytrych elektryczny. W hangarze na zachodzie, znajdziemy z kolei, Motywatror K-9:

Udajemy się teraz do bazy podziemnej. Używamy znaleziony komponent na psie K-9 i otrzymujemy 3500 PD. Cudeńko to to nie jest, ale przydać się może. Oto statystyki cyber-psiaka:
Imię | K-9 |
PW | 127, 129, 131, 133, 137 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 14, 19 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Mechaniczne kły i pazury |
Udźwig | Brak |
Uwagi | Niezła ilość PA i zadowalająca częstotliwość ataków. Tragarz zerowy, a przeszkadzacz wyśmienity. Włazi pod lufę, aż ręce opadają. |
Wychodzimy z Navarro i wracamy do San Francisco .
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
