Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Z jednej z nich wyjmujemy Ulepszony pancerz wspomagany. Jest to przedostatnia zbroja, jaką możemy znaleźć w grze. Prawdziwe cacko i kawał świetnej obrony. Po założeniu nowego wdzianka, nasza Siła podskoczy o całe cztery punkty! Swój stary pancerz przekazujemy np. Cassidy'emu. W innej szafce znajdziemy ostatni, Niebieski moduł pamięciowy. Uzbieraliśmy, więc cały komplet tych procesorów. O ich możliwościach opowiem Wam jednak po powrocie do San Francisco . Gdy trafimy do pomieszczenia po środku, spotkamy tam dr Shrebera. Za jego odstrzelenie, otrzymamy 1000 PD. W gabinecie doktorka, spotkamy również mechanicznego psa K-9:

Będzie się on mógł do nas przyłączyć, jeśli zainstalujemy w nim Motywator K-9. Znajdziemy go na powierzchni. O tym jednak później. Udajmy się teraz do tego pomieszczenia:

W jednej z zamkniętych szafek, znajdziemy Kartę dostępową tankowca. Bardzo się nam ona przyda w San Francisco . Koniecznie zabieramy ją ze sobą! Za jej odnalezienie, skapnęło nam właśnie 3500 PD! Na zewnątrz możemy się stąd wydostać trzema windami. Proponuje użycie tej na samym południu. Wcześniej jednak proponuję zapisać stan gry. Gdy wyjedziemy na powierzchnie, czeka nas jedna z najtrudniejszych i najbardziej wymagających walk. Przyjdzie nam tu zlikwidować wielu żołnierzy Navarro uzbrojonych w Karabiny plazmowe, naukowców z Pistoletami plazmowymi i laserowymi, techników z G-11E oraz wieżyczki strzelające podwójnymi wiązkami plazmowymi. Destrukcję tych ostatnich traktujemy priorytetowo. Najlepiej salwami z Bozara z dużej odległości. Do grupek żołnierzy walimy Przeciwpancernymi rakietami kumulacyjnymi. Naukowców i techników zostawiamy sobie na koniec. W celu ich likwidacji proponuję użyć Pistoletu Gaussa PPK12. W sytuacji, gdy mocno oberwiemy, a będziemy blisko wind - zjeżdżamy natychmiast na dół i leczymy całą ekipę. Możemy w tym celu, również użyć opcji "Odpoczynku do wyleczenia całej ekipy", która znajduje się w Pip-Boyu. Gdy wreszcie uda nam się wysłać całe Navarro do diabłów, zabieramy się za przeczesywanie wszystkich szafek, skrytek, warsztatów i biurek. Oto, co i gdzie znajdziemy:

Z szafki tej wydobędziemy Plany latacza. Z warsztaciku obok - Młot wspomagany (najlepsza broń, jaką może dysponować Sulik), kilka książek i Ulepszony wytrych elektryczny. W hangarze na zachodzie, znajdziemy z kolei, Motywatror K-9:

Udajemy się teraz do bazy podziemnej. Używamy znaleziony komponent na psie K-9 i otrzymujemy 3500 PD. Cudeńko to to nie jest, ale przydać się może. Oto statystyki cyber-psiaka:
Imię | K-9 |
PW | 127, 129, 131, 133, 137 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 14, 19 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Mechaniczne kły i pazury |
Udźwig | Brak |
Uwagi | Niezła ilość PA i zadowalająca częstotliwość ataków. Tragarz zerowy, a przeszkadzacz wyśmienity. Włazi pod lufę, aż ręce opadają. |
Wychodzimy z Navarro i wracamy do San Francisco .
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.