Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2
Aktualizacja:
![]() | FN FAL Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 9-18 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 10 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: 7.62 mm ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | FN FAL (noktowizor) Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 9-18 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 11 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: 7.62 mm ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | H&K CAWS Minimalna siła: 6 Zasięg: 30 Obrażenia: 15-25 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 6 Pojemność magazynka: 10 naboi Amunicja: Śrut kaliber 12 ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |
![]() | Pancor Jackhammer Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 18-29 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 13 Pojemność magazynka: 10 naboi Amunicja: Śrut kaliber 12 ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |
![]() | H&K G11 Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 10-20 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 9 Pojemność magazynka: 50 naboi Amunicja: Bezłuskowa amunicja 4.7 mm ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | H&K G11E Minimalna siła: 6 Zasięg: 40 Obrażenia: 12-23 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 9 Pojemność magazynka: 50 naboi Amunicja: Bezłuskowa amunicja 4.7 mm ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | Karabin Gaussa M72 Minimalna siła: 6 Zasięg: 50 Obrażenia: 32-43 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 10 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: 2 mm EC ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Uzbrojenie
- Legenda | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (4) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (5) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (6) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń ciężka (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń ciężka (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń energetyczna (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń do walki wręcz | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń biała (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń biała (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń miotana | Uzbrojenie | Fallout 2
- Materiały wybuchowe | Uzbrojenie | Fallout 2
- Pancerze (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Pancerze (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Uzbrojenie
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.