Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
4. Uratuj trapera imieniem Smiley.
Misję zleca nam Ardin Buckner, która stoi w tym miejscu:

Mamy odnaleźć zaginionego trapera Smiley'a. By tego dokonać musimy udać się do Radioaktywnych jaskiń . Przed wyruszeniem w podróż proponuje jeszcze dozbroić się u Sajaga w Złotym Gekonie, który znajduje się tutaj:

Sprzedajemy mu Muszkiet Vica i inne przedmioty (skóry gekonów są u niego bardzo w cenie). Kupujemy natomiast Pistolet 10mm, amunicję 10 mm JHP do niego, kilka Stimpaków i Skórzaną kurtkę dla Sulika. Włamujemy się jeszcze do komórki u góry i podnosimy z ziemi Rozmazany obraz i trochę Mięsa. Proponuje udać się teraz do Osady Traperów . W miejscu podanym na obrazku poniżej znajdziemy 2 pary Gumowych butów.

Przydadzą się nam one już niebawem. By wejść do tego pomieszczenia musimy rozpocząć misję [7]. Po udanych zakupach wychodzimy z Klamath i udajemy się w stronę Radioaktywnych jaskiń . Gdy dotrzemy na miejsce, wykańczamy absolutnie wszystkie Złote Gekony (135 PD za każdego). Jednak największym zagrożeniem nie są tutaj gady, a toksyczne kałuże. By wyeliminować zagrożenie, jakie ze sobą niosą - przekazujemy jedną parę Gumowych butów Sulikowi (wystarczy, że będziemy je mieć w ekwipunku, a odpowiednio nas zabezpieczą). Buty gumowe możemy znaleźć również w tej skrzynce:

Gumowce mają jednak ograniczoną wytrzymałość, dlatego tak czy inaczej staramy się kałuże omijać. Idziemy cały czas na prawo, aż dotrzemy do wyrwy z drabinką. Schodzimy po niej i trafiamy do nowej lokacji. Do pomieszczenia gdzie znajduje się Smiley prowadzą 3 korytarze. Najbezpieczniejszy jest ten dolny. Jest w nim tylko jedna kałuża i nie ma żadnych Złotych Gekonów. Tracimy jednak możliwość zarobienia PD za ubite gady, które występują w korytarzu górnym i środkowym. Wybór należy do Was. Mi udało się ubić wszystkie gekony i cudem ujść z życiem. Pomieszczenie ze Smiley'em oraz skrytkę z AntyRadami podaję poniżej:

Ignorujemy na razie zepsuty generator i windę. Wrócimy do nich później (misja [4] w Nowym Reno ). Uciekamy teraz z jaskini, po drodze zabijając wszystko co się rusza. Smiley nam w tym oczywiście pomaga. Gdy dojdziemy do wejścia jaskini, Smiley odłączy się od nas i powie, że spotka się z nami w Klamath . Za jego uratowanie otrzymaliśmy właśnie 1000 PD! Wracamy, zatem do Ardin w Klamath . Dziękuje nam ona za pomoc i wręcza 100$. Zagadujemy jeszcze Smiley'a stojącego obok. Uczy nas on jak zdzierać skórę ze wszystkich odmian Gekonów (bardzo przydatna umiejętność, bo skóry gadów są bardzo cenne i stanowią dobry towar wymienny). Dodatkowo nasza umiejętność Sztuki przetrwania wzrasta o 4%. Miło.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.