Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2. Dostarcz egzemplarze magazynu Kocia Łapka Pani Kici.

Panią Kicię spotkamy w domu publicznym na Alei Dziewic . Adekwatna nazwa, nie?

Gdy będziemy mieć przy sobie chociaż jeden egzemplarz Kociej łapki, zapytajmy Kicię o niego - Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Gdy będziemy mieć przy sobie chociaż jeden egzemplarz Kociej łapki, zapytajmy Kicię o niego. Zleci nam ona tym samym zdobycie dziesięciu takich magazynów. W świecie Fallouta 2 znalazłem ich w sumie ok. 19. Ze skompletowaniem dziesięciu nie powinno być więc problemu. Są one poukrywane w najróżniejszych miejscach, praktycznie w każdym mieście. Oto 12 miejsc, w jakich poznajdowałem magazyny Kociej łapki:

Klamath (kibel w pobliżu baru Golden Gecko)

Klamath (u dziewczyny w Bathhouse)

Klamath (zaplecze braci Dunton)

Nora (u Flicka)

Kryptopolis (zaplecze baru Cassidy'ego)

Kryptopolis (Fillis w Krypcie 8)

Bandyci (w jednej z metalowych skrzynek lub sejfie)

Krypta 15 (drugie piętro)

Baza Wojskowa Sierra (w którymś biurku lub jakiejś szafce)

Broken Hills (gdzieś na terenie Centrum )

Stajnie (na półce w pomieszczeniu sąsiadującym z pokojem Myrona)

Navarro (w którejś z szafek)

Gdy przyniesiemy Pani Kici cały zestaw i nie zażądamy więcej niż 500$ - wręczy nam ona specjalny, unikatowy 5-ty numer Kociej łapki. Niby nic takiego, ale nie do końca. Egzemplarz ten zawiera artykuł na temat broni laserowych. Dzięki temu nasza umiejętność Broni energetycznych podniesie się o 10%. Ciekawa sprawa, ciekawa. Za dostarczenie Pani Kici wszystkich numerów, otrzymamy jeszcze 1000 PD. Gdy wyjdziemy z przybytku Pani Kici spotkamy małego chłopca:

Możemy mu dać coś do picia (np - Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Możemy mu dać coś do picia (np. Nuka-Cola) lub coś do zjedzenia (np. Owoc). Nie zdobędziemy jednak żadnych PD. To tylko taki miły gest z naszej strony. Zgarniemy przynajmniej trochę Karmy. Możemy również skorzystać z usług burdelmamy i jej dziewczyn. Gdy zafundujemy przygodę któremuś z naszych kompanów, usłyszymy kilka fajnych tekstów. Polecam dać się pobawić Marcusowi. Padniecie...

3. Walki bokserskie (opcjonalnie).

UWAGA: Może się zdarzyć, że podczas walki z Przeżuwaczem, odgryzie nam on ucho! Pojawi się wtedy ono w naszym inwentarzu, a my stracimy jeden punkt Charyzmy!

O tak. Coś dla sympatyków prawdziwych widowisk i miłośników wrażeń. Dla postaci, która nie ma umiejętności Walki wręcz, przynajmniej na 75 procentach, mam pewną radę. Otóż. W piwnicy kasyna Shark Club znajduje się kilka metalowych szafek:

1 - Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry
Jedna z nich zawiera Wzmocnione rękawice bokserskie - Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Jedna z nich zawiera Wzmocnione rękawice bokserskie. Stanowią one lepszą "broń" na ringu niż zwykłe rękawice. Znajdziemy tam również kilka tabletek Wygrzewu, które z kolei podniosą naszą Siłę. Zakładamy rękawice i zażywamy narkotyk. Na końcu udajemy się do hali bokserskiej Jungle Jym. Spotkamy tam karła Stuarta:

Rozmawiamy z nim i wyrażamy chęć wzięcia udziału w turniejach bokserskich - Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Rozmawiamy z nim i wyrażamy chęć wzięcia udziału w turniejach bokserskich. Stuart każe nam wybrać sobie ksywkę i zaprasza na ring. Wcześniej ustala z nami warunki podziału kasy z wygranych (50/50). Jeśli gramy kobietą i posiadamy Charyzmę na 8 i Retorykę na ok. 80% - Stuart zgodzi się brać dla siebie mniej. Musimy mu tylko uświadomić, że będzie menedżerem pierwszej kobiety-boksera. Podczas walk wszystkie PA wykorzystujmy na zadawanie ciosów. Gdy jakieś nam zostaną, a będzie ich za mało na kolejne uderzenie - klikajmy na przycisk TURA. Zyskamy w ten sposób mały bonus do KP. Jeśli Ty albo Twój oponent haniebnie chybicie i stracicie kolejną turę - przegrywacie pojedynek. Jeśli się tak zdarzy, Stuart może dać nam ostatnią szansę. Zażyczy sobie jednak 75% wygranej. Naszym pierwszym oponentem będzie Jogg (500 PD), drugim Pete McKneely (750 PD), trzecim Evan Holyfeld (1000 PD), a czwartym i ostatnim: Przeżuwacz (2500 PD). Oprócz kasy i PD, otrzymasz również nową kartę Karmy: Bokser zawodowy. Oprócz sławy i ogólnego szacunku, wiąże się to również z 5% bonusem do umiejętności Walki wręcz.

Podobało się?

0

Fallout 2

31 października 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-05-01
03:17

stalker malina Junior

😃

Bozar... KRÓL broni wszelakich :D

Komentarz: stalker malina
2015-06-10
14:51

zanonimizowany1098859 Junior

A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?

Komentarz: zanonimizowany1098859
2017-07-23
15:28

NikoWhy Legionista

NikoWhy

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro

Komentarz: NikoWhy
2018-04-30
20:58

lubiekluski Junior

Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy

Komentarz: lubiekluski
2020-01-26
20:46

SzalonyKmicic Junior

Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)

Komentarz: SzalonyKmicic

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl