Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
2. Dostarcz egzemplarze magazynu Kocia Łapka Pani Kici.
Panią Kicię spotkamy w domu publicznym na Alei Dziewic . Adekwatna nazwa, nie?

Gdy będziemy mieć przy sobie chociaż jeden egzemplarz Kociej łapki, zapytajmy Kicię o niego. Zleci nam ona tym samym zdobycie dziesięciu takich magazynów. W świecie Fallouta 2 znalazłem ich w sumie ok. 19. Ze skompletowaniem dziesięciu nie powinno być więc problemu. Są one poukrywane w najróżniejszych miejscach, praktycznie w każdym mieście. Oto 12 miejsc, w jakich poznajdowałem magazyny Kociej łapki:
Klamath (kibel w pobliżu baru Golden Gecko)
Klamath (u dziewczyny w Bathhouse)
Klamath (zaplecze braci Dunton)
Nora (u Flicka)
Kryptopolis (zaplecze baru Cassidy'ego)
Kryptopolis (Fillis w Krypcie 8)
Bandyci (w jednej z metalowych skrzynek lub sejfie)
Krypta 15 (drugie piętro)
Baza Wojskowa Sierra (w którymś biurku lub jakiejś szafce)
Broken Hills (gdzieś na terenie Centrum )
Stajnie (na półce w pomieszczeniu sąsiadującym z pokojem Myrona)
Navarro (w którejś z szafek)
Gdy przyniesiemy Pani Kici cały zestaw i nie zażądamy więcej niż 500$ - wręczy nam ona specjalny, unikatowy 5-ty numer Kociej łapki. Niby nic takiego, ale nie do końca. Egzemplarz ten zawiera artykuł na temat broni laserowych. Dzięki temu nasza umiejętność Broni energetycznych podniesie się o 10%. Ciekawa sprawa, ciekawa. Za dostarczenie Pani Kici wszystkich numerów, otrzymamy jeszcze 1000 PD. Gdy wyjdziemy z przybytku Pani Kici spotkamy małego chłopca:

Możemy mu dać coś do picia (np. Nuka-Cola) lub coś do zjedzenia (np. Owoc). Nie zdobędziemy jednak żadnych PD. To tylko taki miły gest z naszej strony. Zgarniemy przynajmniej trochę Karmy. Możemy również skorzystać z usług burdelmamy i jej dziewczyn. Gdy zafundujemy przygodę któremuś z naszych kompanów, usłyszymy kilka fajnych tekstów. Polecam dać się pobawić Marcusowi. Padniecie...
3. Walki bokserskie (opcjonalnie).
UWAGA: Może się zdarzyć, że podczas walki z Przeżuwaczem, odgryzie nam on ucho! Pojawi się wtedy ono w naszym inwentarzu, a my stracimy jeden punkt Charyzmy!
O tak. Coś dla sympatyków prawdziwych widowisk i miłośników wrażeń. Dla postaci, która nie ma umiejętności Walki wręcz, przynajmniej na 75 procentach, mam pewną radę. Otóż. W piwnicy kasyna Shark Club znajduje się kilka metalowych szafek:


Jedna z nich zawiera Wzmocnione rękawice bokserskie. Stanowią one lepszą "broń" na ringu niż zwykłe rękawice. Znajdziemy tam również kilka tabletek Wygrzewu, które z kolei podniosą naszą Siłę. Zakładamy rękawice i zażywamy narkotyk. Na końcu udajemy się do hali bokserskiej Jungle Jym. Spotkamy tam karła Stuarta:

Rozmawiamy z nim i wyrażamy chęć wzięcia udziału w turniejach bokserskich. Stuart każe nam wybrać sobie ksywkę i zaprasza na ring. Wcześniej ustala z nami warunki podziału kasy z wygranych (50/50). Jeśli gramy kobietą i posiadamy Charyzmę na 8 i Retorykę na ok. 80% - Stuart zgodzi się brać dla siebie mniej. Musimy mu tylko uświadomić, że będzie menedżerem pierwszej kobiety-boksera. Podczas walk wszystkie PA wykorzystujmy na zadawanie ciosów. Gdy jakieś nam zostaną, a będzie ich za mało na kolejne uderzenie - klikajmy na przycisk TURA. Zyskamy w ten sposób mały bonus do KP. Jeśli Ty albo Twój oponent haniebnie chybicie i stracicie kolejną turę - przegrywacie pojedynek. Jeśli się tak zdarzy, Stuart może dać nam ostatnią szansę. Zażyczy sobie jednak 75% wygranej. Naszym pierwszym oponentem będzie Jogg (500 PD), drugim Pete McKneely (750 PD), trzecim Evan Holyfeld (1000 PD), a czwartym i ostatnim: Przeżuwacz (2500 PD). Oprócz kasy i PD, otrzymasz również nową kartę Karmy: Bokser zawodowy. Oprócz sławy i ogólnego szacunku, wiąże się to również z 5% bonusem do umiejętności Walki wręcz.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.