Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Ufff. Przynajmniej 5000 PD nam skapło. Na terenie całej Enklawy został teraz wypuszczony trujący gaz. Bez obaw jednak. My i więźniowie jesteśmy bezpieczni. W bazie poumierają teraz wszyscy naukowcy i technicy. Żołnierze Enklawy jednak przetrwają. Idziemy złożyć wizytę prezydentowi. Gdy wdamy się z nim w dyskusję, dowiemy się wielu ciekawych rzeczy o Enklawie . Tak, czy inaczej, musimy zdobyć od niego Przepustkę prezydencką. Siłą czy kradzieżą - Wasz wybór. Kierujemy się teraz w stronę schodów na północy. Schodzimy na dół i toczymy kolejny bój. Nie musimy jednak. Wystarczy po cichu zakraść się do centralnego komputera. Mieści się on w tym pomieszczeniu:

Podkładamy między terminale uaktywniony ładunek wybuchowy. Otrzymujemy 10.000 PD i 10 minut na ewakuację z Enklawy . Wracamy teraz do pomieszczenia, w którym znajdował się gabinet prezydencki. Schodzimy na dół, aż nie ujrzymy drzwi, które były wcześniej zamknięte:

Korzystamy ze schodów i udajemy się na górę. Tutaj mamy kolejną powtórkę z rozrywki. Albo wykańczamy wszystkich, albo zachowujemy czujność pospiesznie uciekając w zachodnią część lokacji i wskakując w zielone pole. Spotkamy teraz grupkę żołnierzy Enklawy dowodzoną przez sgt Granita. Wyjątkowo nie chce ona wymalować nami ścian i sufitów:

Możemy zaproponować mu wspólną ucieczkę (1500 PD). Pomoże nam on pozbyć się ostatniego bossa - Franka Horrigana. Jest to zabójcza hybryda maszyny z człowiekiem. Jednoosobowa armia ciemności, bólu i zagłady. Bydle to posiada 1000 PW i arsenał zdolny zdmuchnąć z powierzchni ziemi małą wioskę. Oprócz zintegrowania się z ekipą Enklawy możemy sobie pomóc w jeszcze jeden sposób. Podchodzimy do tego oto komputera:

Musimy być przyklejeni do ściany i ostrożnie obejść Franka. Gdy uda nam się bezpiecznie uruchomić komputer, wklepujemy następujące komendy:
Pomoc. / Tak. / Powrót do łączenia. / (To chyba jakiś specjalny użytkownik.) Przyjęcie kontroli zabezpieczeń - klucz prezydencki. / (Zobaczymy co to takiego.) Przeciwdziałanie zamachowi stanu. / (To się może przydać.) Uruchom Protokół Przeciwdziałania Zamachom Stanu.
Od tej chwili, wszystkie zainstalowane w sali wieżyczki będą pruć ołowiem w Horrigana. My również nie możemy być bierni. Odpalamy Frankowi w czachę kilka rakiet, w brzuch oddajemy kilka serii z Bozara, w nogi kilka strzałów z Gaussa. Gdy bydle padnie i przepołowi się na pół - otrzymamy 10000 PD. Wychodzimy z bazy i podziwiamy piękny, atomowy wybuch, którego byliśmy sprawcą. Po obejrzeniu znamiennego dla serii Fallout grzybka, przedstawiona nam zostanie historia wszystkich miast, baz, krypt i osad, jakie odwiedziliśmy podczas gry. Nasze poczynania miały ogromny wpływ na ich przyszłość. To wszystko kochani. Dziękuję wam za tą piękną, niezapomnianą i długą podróż... Idę teraz sprawdzić czy dalej mam dziewczynę i czy rodzina się do mnie jeszcze przyznaje. Bywajcie. Było mi bardzo miło. Do następnego Fallouta!
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.