Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Baza Wojskowa Sierra

UWAGI: Potężna, świetnie broniona baza. Wykonamy tu misję [21] zleconą nam przez głowę rodziny Wright - Orville'a z Nowego Reno . Wieżyczki strażnicze najłatwiej jest zdejmować z odległości. Może nam w tym pomóc Karabin snajperski. Wiele miejsc na Polu bitwy jest zaminowanych. Uważamy więc i w razie potrzeby - używamy umiejętności Pułapki. Na terenie samej bazy znajdziemy masę książek, broni, pancerzy, amunicji i dysków opisujących historię bastionu Sierra. By poznać ciekawą cześć fabuły Fallouta 2 - proponuję przeczytać je wszystkie. Za wybicie każdego robota możemy zgarnąć nawet kilkanaście tysięcy PD! Staramy się omijać, dezaktywować lub rozsadzać pola siłowe. Na bieżąco leczmy tutaj swoich kompanów. Znajdziemy tutaj również Żółty moduł pamięciowy oraz (jeśli mamy wysoką umiejętność Nauki) zwerbujemy nowego towarzysza. Będzie ciężko, zawile i niebezpiecznie. Co to jednak dla nas? Bierzmy się do roboty!
Gdy trafimy na miejsce, zachowujemy ostrożność. Zmasakrowane ciała na Polu bitwy mówią sama za siebie. Czyścimy cały teren z Działek automatycznych (200 PD za każdą) i uważamy na porozmieszczane wszędzie pułapki. Z ciał zabitych ludzi podnosimy medykamenty, forsę i amunicję. Następnie podchodzimy do magazynu na zachodzie:

Rozbrajamy miny i podchodzimy do drzwi. Używamy na nich umiejętności Pułapki i Otwieranie zamków. Gdy włamiemy się do środka z podłużnej skrzyni wyjmujemy Wyrzutnię rakiet i Łuskę do haubicy. Zaraz bardzo się nam ona przyda. Penetrujemy jeszcze zawartość 3 mniejszych skrzyneczek i wychodzimy na zewnątrz. Na północnym-wschodzie, znajduje się pole z generatorami. Zdejmujemy broniącą je wieżyczkę i schodzimy na dół:

Przełączamy dźwignię:

Dzięki temu żółte emitery pola siłowego (nieprzekraczalne) wewnątrz bazy staną się czerwone (przekraczalne, ale bolesne). O co chodzi z tymi emiterami? Już wyjaśniam: Na terenie bazy znajdują się dwa rodzaje pól siłowych. Jedne są czerwone, drugie żółte. Przez te pierwsze możemy wprawdzie przejść, ale będzie się to wiązało ze stratą PW. Drugie można rozsadzić podłożonym niedaleko ładunkiem czasowym (Dynamit, Kordex). Można je również na dwa sposoby czasowo dezaktywować. Oto one: majstrując przy komputerach stojących niedaleko żółtych pól, bądź to przy generatorach (takie zwężenia przy kolumnie) używając na nich umiejętności Naprawa. Gdzie się dokładnie one znajdują i w których miejscach używać na nich Naprawy, pokazuję poniżej:

0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.