Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Zmodyfikowałem ten poradnik w stosunku do tego, który zrobiłem do Fallouta 1. Solucja ta jest bardziej czytelna. Przy każdej lokacji podałem jej nazwę, mapę ze wszystkimi jej częściami, charakterystykę, wykaz wszystkich misji, dokładny opis każdego zadania z osobna i uwagi końcowe. Przy niektórych questach zamieściłem notkę: (opcjonalnie). Nie są to, więc zadania niezbędne do wykonania. Jednak ich pominięcie utrudni Wam zabawę. Zalecam, więc wykonanie wszystkich. Przy niektórych misjach podałem w nawiasie, które z nich pasują do postaci o ZŁYM, a które o DOBRYM charakterze. Myślę, że ułatwi Wam to zakomponowanie własnej ścieżki fabularnej. Dowiecie się również ile punktów doświadczenia zdobędziecie i jakie nagrody otrzymacie. Jeśli jakieś zadanie ma związek z innym - informuję o tym. Specjalnie wyszczególniam postacie, numery misji, lokacje i przedmioty. Jeśli chcecie od razu sprawdzić np. charakterystykę jakiegoś pancerza, profitu, broni lub innego sprzętu - zaglądnijcie do odpowiednich działów (Uzbrojenie, Pancerze, Medykamentów, Sprzętu, itp.)
Legenda:
PD - Punkty Doświadczenia
PzD - Poziom Doświadczenia
PA - Punkty Akcji
PW - Punkty Wytrzymałości
KP - Klasa Pancerza
$ - Kasa
Wyróżnienia/oznaczenia:
Nazwy przedmiotów - styl zielony (pogrubiony)
Nazwy misji/zadań/czynności przynoszących PD - styl pomarańczowy (pogrubiony)
Nazwy miejsc/lokacji/- styl niebieski (pogrubiony)
Nazwy postaci - styl brązowy (pogrubiony)
Rozmowy - tekst pochyły (kursywa)
Ciekawostki/rzeczy istotne - TEKST POGRUBIONY, PISANY DUŻYMI LITERAMI
Ważne, kluczowe informacje - tekst pogrubiony
Wstęp
Arroyo. Nasz wioska, nasze plemię. Potrzebują pomocy. Dzieci chorują, braminy zdychają, pola płowieją. Jest coraz gorzej. Nadchodzącą zagładę można jednak powstrzymać. By tego dokonać potrzebny jest Generator Systemu Cudownej Krainy (GECK). Nie odnajdzie się on jednak sam. Tu pojawiamy się my. Jako Wybrańcy, zostaliśmy wyznaczeni do realizacji tego zadania. By udowodnić naszą wartość, będziemy musieli udać się do Świątyni Prób . Jeśli przeżyjemy, okażemy się godni misji, a nasza wioska zrozumie, że dokonała właściwego wyboru...
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.