Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
11. Zepsuj aparaturę Rebeki.
By zdobyć tę misję, musimy zakupić drinka u Rebeki (poznaliśmy ją w misjach [1] i [2]). Potem udajemy się do Wschodniej części Nory . W północnej jej części znajduje się knajpa Dziura. Prowadzi ją Franki. Stoi dokładnie tutaj:

Gdy kupimy od niego drinka, zapytajmy go, dlaczego jego trunki są droższe od tych, które serwuje Rebeka. Każe nam dowiedzieć się, czemu tak jest. Bierzemy z jego zaplecza na górze Łom i wracamy do kasyna Rebeki. Czekamy kilka minut jak strażnik broniący drzwi, odejdzie bajerować jedna z klientek. Gdy to zrobi, używamy na drzwiach umiejętności Otwierania zamków. W ten sposób:

Schodzimy po schodach, znajdujących się wewnątrz i klikamy na aparaturze destylacyjnej po prawej (400 PD). Wracamy do Frankiego i informujemy go o przyczynie tanich i dobrych trunków Rebeki. Kasujemy za to 100$. Mamy teraz dwa wyjścia. Możemy zepsuć aparaturę Rebeki za pomocą Łomu (700 PD + 500$ od Frankiego), w ten sposób:

Drugie rozwiązanie, to pogodzenie barmanów (900 PD). Proponujemy wtedy Frankiemu, by kupował gorzałę od Rebeki. Ja jednak odkryłem inne rozwiązanie. Otóż: Odkrywamy aparaturę (400 PD + 100$), niszczymy ją (700 PD + 500$), a potem proponujemy, Frankiemu układ z Rebeką (900 PD). Za całą sprawę zgarniamy, więc 2000 PD i 600$. Mioodzio.
12. Zdobądź części samochodowe dla Smitty'ego.
Smitty'ego spotkaliśmy w misji [5]. Na jego podwórku stoi ta oto bryka:

Nie jest ona jednak sprawna. Gdy przyniesiemy mechanikowi Kontroler ogniwa napędowego (misja [6] w Gecko ) i [7] w Kryptopolis ) i zapłacimy mu 2000$, naprawi on auto i sprzeda nam je. Gdy zdobędziemy nasze cztery kółka, Smitty, będzie w stanie zamontować do niego Regulator baterii, który zdobyliśmy w misji [7], w Klamath . Podniesie to wydajność Krążownika szos oraz sprawi, że będzie on zużywał mniej paliwa.
13. Pogadać z Leanne o Mistrzu (opcjonalnie).
Leanne spotykamy w barze Rebeki. Stoi dokładnie w tym miejscu:

Stawiamy jej drinka i słuchamy, co ma nam do powiedzenia. Poznajemy w ten sposób historię Mistrza, którego zgładził nasz przodek w pierwszym Falloucie. Zgarniamy 350 PD.
To wszystko, czym mogliśmy zająć się w Norze . Na razie. Wrócimy tu jeszcze niebawem. O tym jednak później. Uderzamy do Modoc .
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.