Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kryptopolis

UWAGI: Kryptopolis powstało dzięki użyciu GECKa - Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

UWAGI: Kryptopolis powstało dzięki użyciu GECKa. Jest to potężne miasto otoczone solidnymi murami i wieżyczkami ochronnymi. Na jego terenie znajduje się również Krypta 8. Zrealizujemy w niej m.in. zadania [15], [16] i [17]. By móc wchodzić na teren Miasta wewnętrznego będziemy potrzebować Przepustki dziennej (misja [6]). Aby z kolei poruszać się swobodnie po całym Kryptopolis , będziemy musieli uzyskać obywatelstwo (misja [15]). Wykonamy tu masę zadań. Jednak w celu realizacji niektórych z nich - będziemy musieli wielokrotnie opuszczać to miasto. Zwerbujemy tu kolejnego kompana (misja [1]) oraz będziemy mogli wmontować w swoje ciało kilka implantów bojowych (misja [17]). Przeszukujmy każde pomieszczenie, włamujmy się do każdej szafki, biurka czy skrzynki. Znajdziemy w nich m.in. dużo książek, które podniosą nasze umiejętności. W Kryptopolis zdobędziemy również współrzędne kilku miast (misja [3]) oraz przeprowadzimy trochę ulepszeń naszego sprzętu (misja [7]). To jednak tylko niewielka część rzeczy, które będziemy mogli wykonać w Kryptopolis . Przed nami duuużo do zrobienia. Zabierzmy się, więc do roboty!

Zadania/misje:

1. Zwerbować Cassydy'ego (opcjonalnie).

2. Odnaleźć zabawkę Curtisa.

3. Dowiedzieć się, skąd pochodzi manierka dana nam przez Starszą w Arroyo.

4. Naprawić Auto-doktora Andrewa.

5. Zdobądź pług dla Pana Smitha.

6. Uzyskać Dzienną przepustkę.

7. Znaleźć kombinerki (Narzędzia) i klucz francuski dla Valerie.

8. Przekonać Valerie, by dała ojcu szansę.

9. Wyleczyć Charliego z napromieniowania.

10. Ocal męża Amandy, Joshuę.

11. Zdobyć książki od Kohla.

12. Zbadaj osiem sektorów otaczających Gecko i wróć do Starka.

13. Wejdź do RNK i wróć do Starka.

14. Zanieś piwo i bimber (po 10 butelek) Lydii.

15. Dostarcz aktówkę Moore'a Panu Bishopowi w Nowym Reno.

16. Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.

17. Randka z Fillis i złożenie "daru".

18. Implanty bojowe, szczepionki i antidotum na Jet.

Opis wykonania w/w zadań/misji:

1. Zwerbować Cassydy'ego (opcjonalnie).

Barmana Cassydy'ego spotykamy w tym miejscu:

By zwerbować jednego z lepszych wojowników pustkowi i zgarnąć za to 300 PD, z Cassydym, rozmawiamy następująco - Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

By zwerbować jednego z lepszych wojowników pustkowi i zgarnąć za to 300 PD, z Cassydym, rozmawiamy następująco:

Dzieje się tutaj coś ciekawego? / Nie może tu być aż tak źle. / Nalotu? / A co stało się potem? / Rany... Bez jaj... / Jak tu zwykle jest? / Dlaczego tu siedzisz, skoro tak nienawidzisz tego miejsca? / Chyba masz dość tego miejsca. / Dlaczego stąd nie wyjedziesz? / Ja się tam wybieram. Może się do mnie przyłączysz? / Pewnie. Czemu nie? Wyglądas na kogoś, kto umie zadbac o siebie w walce. / Do dzieła.

Zmęczony życiem barmana, Cassydy od teraz będzie nam towarzyszył. Jego celne ramię, również. Jest to jeden z moich ulubionych przyjaciół podróży. Dzielnie wspiera nas w walce, potrafi wyczuć sytuację, umiejętnie dobiera broń do zaistniałej sytuacji i ogólnie jest spoko. Oto statystyki Cassysy'ego:

Imię

Cassydy

PW

80, 92, 104, 116, 128 [wzrost PW odpowiada PzD]

PA

8, 10 [wzrost PA odpowiada PzD]

Umiejętności

Ręczna broń palna

Bronie

Noże, pistolety maszynowe

Udźwig

175

Uwagi

Wymiata bronią palną. W przypadku braku amunicji, chwyta za broń białą, w której jest również nienajgorszy. Dobrze strzela z Karabinu Gaussa M72. Może nosić (podobnie jak Sulik i Vic), najcięższe pancerze. Nie możemy podawać mu narkotyków (ma problemy z sercem).

2. Odnaleźć zabawkę Curtisa.

Curtisa spotykamy niedaleko baru Cassysy'ego. Zgubił on swoją lalkę - Pana Nixona. Zabawkę odnajdujemy za jedną z ścian speluny. Gdy wręczymy Curtisowi jego zgubę, otrzymamy 100 PD. Gdy odczekamy chwilkę, chłopak zacznie coś mówić o jakimś kluczu schowanym w kamieniach. Gdy podejdziemy do nich, znajdziemy Klucz francuski. Przyda nam się on niebawem. Nie sprzedajemy go zatem! Całą sytuację przedstawiam na obrazku:

1 - Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry
Podobało się?

0

Fallout 2

31 października 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-05-01
03:17

stalker malina Junior

😃

Bozar... KRÓL broni wszelakich :D

Komentarz: stalker malina
2015-06-10
14:51

zanonimizowany1098859 Junior

A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?

Komentarz: zanonimizowany1098859
2017-07-23
15:28

NikoWhy Legionista

NikoWhy

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro

Komentarz: NikoWhy
2018-04-30
20:58

lubiekluski Junior

Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy

Komentarz: lubiekluski
2020-01-26
20:46

SzalonyKmicic Junior

Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)

Komentarz: SzalonyKmicic

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl