Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Kryptopolis

UWAGI: Kryptopolis powstało dzięki użyciu GECKa. Jest to potężne miasto otoczone solidnymi murami i wieżyczkami ochronnymi. Na jego terenie znajduje się również Krypta 8. Zrealizujemy w niej m.in. zadania [15], [16] i [17]. By móc wchodzić na teren Miasta wewnętrznego będziemy potrzebować Przepustki dziennej (misja [6]). Aby z kolei poruszać się swobodnie po całym Kryptopolis , będziemy musieli uzyskać obywatelstwo (misja [15]). Wykonamy tu masę zadań. Jednak w celu realizacji niektórych z nich - będziemy musieli wielokrotnie opuszczać to miasto. Zwerbujemy tu kolejnego kompana (misja [1]) oraz będziemy mogli wmontować w swoje ciało kilka implantów bojowych (misja [17]). Przeszukujmy każde pomieszczenie, włamujmy się do każdej szafki, biurka czy skrzynki. Znajdziemy w nich m.in. dużo książek, które podniosą nasze umiejętności. W Kryptopolis zdobędziemy również współrzędne kilku miast (misja [3]) oraz przeprowadzimy trochę ulepszeń naszego sprzętu (misja [7]). To jednak tylko niewielka część rzeczy, które będziemy mogli wykonać w Kryptopolis . Przed nami duuużo do zrobienia. Zabierzmy się, więc do roboty!
Zadania/misje:
1. Zwerbować Cassydy'ego (opcjonalnie).
2. Odnaleźć zabawkę Curtisa.
3. Dowiedzieć się, skąd pochodzi manierka dana nam przez Starszą w Arroyo.
4. Naprawić Auto-doktora Andrewa.
5. Zdobądź pług dla Pana Smitha.
6. Uzyskać Dzienną przepustkę.
7. Znaleźć kombinerki (Narzędzia) i klucz francuski dla Valerie.
8. Przekonać Valerie, by dała ojcu szansę.
9. Wyleczyć Charliego z napromieniowania.
10. Ocal męża Amandy, Joshuę.
11. Zdobyć książki od Kohla.
12. Zbadaj osiem sektorów otaczających Gecko i wróć do Starka.
13. Wejdź do RNK i wróć do Starka.
14. Zanieś piwo i bimber (po 10 butelek) Lydii.
15. Dostarcz aktówkę Moore'a Panu Bishopowi w Nowym Reno.
16. Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.
17. Randka z Fillis i złożenie "daru".
18. Implanty bojowe, szczepionki i antidotum na Jet.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Zwerbować Cassydy'ego (opcjonalnie).
Barmana Cassydy'ego spotykamy w tym miejscu:

By zwerbować jednego z lepszych wojowników pustkowi i zgarnąć za to 300 PD, z Cassydym, rozmawiamy następująco:
Dzieje się tutaj coś ciekawego? / Nie może tu być aż tak źle. / Nalotu? / A co stało się potem? / Rany... Bez jaj... / Jak tu zwykle jest? / Dlaczego tu siedzisz, skoro tak nienawidzisz tego miejsca? / Chyba masz dość tego miejsca. / Dlaczego stąd nie wyjedziesz? / Ja się tam wybieram. Może się do mnie przyłączysz? / Pewnie. Czemu nie? Wyglądas na kogoś, kto umie zadbac o siebie w walce. / Do dzieła.
Zmęczony życiem barmana, Cassydy od teraz będzie nam towarzyszył. Jego celne ramię, również. Jest to jeden z moich ulubionych przyjaciół podróży. Dzielnie wspiera nas w walce, potrafi wyczuć sytuację, umiejętnie dobiera broń do zaistniałej sytuacji i ogólnie jest spoko. Oto statystyki Cassysy'ego:
Imię | Cassydy |
PW | 80, 92, 104, 116, 128 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 8, 10 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Ręczna broń palna |
Bronie | Noże, pistolety maszynowe |
Udźwig | 175 |
Uwagi | Wymiata bronią palną. W przypadku braku amunicji, chwyta za broń białą, w której jest również nienajgorszy. Dobrze strzela z Karabinu Gaussa M72. Może nosić (podobnie jak Sulik i Vic), najcięższe pancerze. Nie możemy podawać mu narkotyków (ma problemy z sercem). |
2. Odnaleźć zabawkę Curtisa.
Curtisa spotykamy niedaleko baru Cassysy'ego. Zgubił on swoją lalkę - Pana Nixona. Zabawkę odnajdujemy za jedną z ścian speluny. Gdy wręczymy Curtisowi jego zgubę, otrzymamy 100 PD. Gdy odczekamy chwilkę, chłopak zacznie coś mówić o jakimś kluczu schowanym w kamieniach. Gdy podejdziemy do nich, znajdziemy Klucz francuski. Przyda nam się on niebawem. Nie sprzedajemy go zatem! Całą sytuację przedstawiam na obrazku:

0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.