Fallout 2: Klamath (4)
Aktualizacja:
7. Zabij Króla szczurów.
By dostać się do legowiska gryzoni, musimy przejść do Osady Traperów . W tym miejscu spotkamy Cienkiego Bolka:

Klucz, umożliwiający nam dostanie się w głąb zabudowań obleganych przez szczury, możemy zdobyć na dwa sposoby. Pierwszy to nakarmienie psa w Przedmieściu Mięsem (wypluje on wtedy nasz klucz), drugi zaś to oznajmienie Cienkiemu Bolkowi, że chcemy rozwiązać jego problem ze szczurami. Gdy wręczy nam on klucz, otwieramy nim pobliskie drzwi (ich lokalizację podałem na obrazku powyżej). Cienki Bolek może nas również poduczyć w Sztuce przetrwania. Każe sobie za to oczywiście zapłacić. Niewiele na szczęście. Czyścimy teraz cały północny teren z gryzoni (25 PD za każdego ubitego szczura). Na końcu zabudowań widzimy zejście na dół:

Schodzimy po drabince i trafiamy na pierwszy poziom lochów. Przeczesujemy go dokładnie. Zaraz przy wejściu widzimy na północy małe pomieszczenie. Z biurka wyciągamy amunicję 10mm JHP i wracamy tępić nią gryzonie. Na wschodzie znajduje się drabinka, którą dostajemy się na drugi poziom lochów. Spotykamy tam, oprócz normalnych szczurów - Twarde świnioszczury (75 PD). W tej lokacji znajdziemy również szkielet:

Wyjmujemy z niego 109$. Z kolei w tym miejscu: (z ciała martwego człowieka wyjmiemy Pistolet 10mm).

Na południowym-wschodzie spotkamy: Kruula Szcz'uura:

Ładujemy w niego cały zapas ołowiu, jaki mamy. Sulik, młotem dokończy sprawę. Gdy poślemy szczurzy pomiot do krainy wiecznych łowów, nasza misja będzie zakończona. Otrzymamy w ten sposób 300 PD. Kierujemy się teraz na północ, w stronę kolejnej drabinki. Dzięki niej trafimy do kolejnej części jaskiń. Spotykamy tam kolejną odmianę gryzoni - Kretoszczury (120 PD). Nieopodal znajdziemy resztki robota, a koło nich: Narzędzia, które przydadzą się nam potem w Kryptopolis . Leżą dokładnie w tym miejscu:

Na południu znajduje się z kolei metalowa szafka, w której znajdziemy 20$ i 2 Stimpaki. Wycinamy teraz w pień wszystkie odmiany szczurów i maszerujemy w stronę zamkniętych drzwi na północnym-wschodzie. Koło nich znajduje się półka, a w niej Dynamit i Łom. Drzwi otwieramy umiejętnością Otwierania zamków, Łomem lub Dynamitem ustawionym na 10 sekund. Gdy sforsujemy wrota - udajemy się drabinką na zewnątrz. Znajdziemy się w starym garażu. Idziemy na dół. Widzimy tam wrak samochodu. Z Krążownika szos wyjmujemy Regulator baterii. Przyda nam się on w Norze . Cała sytuacja ma miejsce tutaj:

Zanim opuścimy tą lokację, proponuje jeszcze zajrzeć do tej lodóweczki:

Znajdziemy w niej kilka Piw i butelek Nuka-Coli.
To wszystko, co mogliśmy zrobić w Klamath . Czas dowiedzieć się czegoś o GECKu i odnaleźć Vica. Wyruszamy więc do Nory .
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
