Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zgarniemy za to 200 PD. Przy tym wyłączymy alarm na piętrze (jeśli takowy uruchomiliśmy):

Za to dostaniemy 500 PD - Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Za to dostaniemy 500 PD. Przy ostatnim wyłączymy pola siłowe i namagnetyzowaną podłogę:

W przypadku tego terminalu, musimy mieć wysoką umiejętność Nauki - Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

W przypadku tego terminalu, musimy mieć wysoką umiejętność Nauki. W przeciwnym razie proponuję udać się drogą, którą zaraz podam. Rozwalamy teraz wszystkie roboty w holu. Eksterminację tych największych (wyglądają jak Mechy) - traktujemy priorytetowo. Dysponują one zabójczymi wyrzutniami rakiet. Trzy salwy pocisków obszarowych potrafią narobić kłopotów. Użycie granatów EMP mile widziane. Na końcu kierujemy się korytarzem, w którym używaliśmy pierwszego komputera. Schodzimy na dół i włamujemy się przez drzwi do pomieszczenia pełnego nieaktywnych robotów:

Gdy uda się nam wykończyć wszystkie (nie jest to trudne, ale długo trwa) powinniśmy zakasować ok - Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Gdy uda się nam wykończyć wszystkie (nie jest to trudne, ale długo trwa) powinniśmy zakasować ok. 9000 PD! Czad! Teraz coś na deser. Otwieramy tutaj każdą skrzynię - te większe, które są widoczne i te mniejsze, schowane za ścianą. Każda z nich zawiera mnóstwo dobrego sprzętu. Granaty, rakiety, zbroje, amunicja, gnaty. Jest tu wszystko, co dzieci wojny lubią najbardziej. Wydobyty Karabin plazmowy przekazujemy Marcusowi, a Pancerz bojowy - np. Cassidy'emu. W północną stronę tego poziomu się nie zapuszczamy. Jest tam masa pułapek i nic cennego. Wyjątek stanowi mała kuchenka. Na podłodze znajdziemy Ciastko:

Gdy go zjemy - czasowo otrzymamy 1 PA - Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Gdy go zjemy - czasowo otrzymamy 1 PA. Wracamy do windy i jedziemy na piętro trzecie. Ponownie anihilujemy wredne boty i idziemy cały czas korytarzem w prawo. Na południu zobaczymy to oto pomieszczenie:

1 - Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry
Podobało się?

0

Fallout 2

31 października 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-05-01
03:17

stalker malina Junior

😃

Bozar... KRÓL broni wszelakich :D

Komentarz: stalker malina
2015-06-10
14:51

zanonimizowany1098859 Junior

A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?

Komentarz: zanonimizowany1098859
2017-07-23
15:28

NikoWhy Legionista

NikoWhy

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro

Komentarz: NikoWhy
2018-04-30
20:58

lubiekluski Junior

Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy

Komentarz: lubiekluski
2020-01-26
20:46

SzalonyKmicic Junior

Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)

Komentarz: SzalonyKmicic

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl