Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
Aktualizacja:
Z biurka zabieramy masę książek, które obowiązkowo czytamy. Idziemy teraz korytarzem na północ. Będzie tam kolejne pomieszczenie. Ze skrytki w ścianie zabieramy Oko Cliftona. Idziemy w lewo. W pomieszczeniu po środku znajduje się potężny komputer SKYNET:

Gdy skorzystamy z konsoli obok, będziemy mogli porozmawiać z superkomputerem. Chce on wydostać się z bazy. W tym celu każe nam przejść na piętro czwarte i zdobyć Cybernetyczny mózg. Wracamy do wind. Używamy Oka Cliftona na czujniku koło lewej windy. Wsiadamy i jedziemy na piętro czwarte. Po raz ostatni będziemy mieli okazję zarobić trochę PD na nieaktywnych robotach po lewej. Gdy się z tym uporamy - kierujemy się korytarzem na prawo. Skręcamy potem w lewo, aż nie znajdziemy się w pobliżu kilku pomieszczeń:

Ze szkieletu Obcego zabieramy Wielką Księgę Nauki. Czytamy ją i przechodzimy do pokoiku z biurkiem i komputerem. Z sekretarzyku bierzemy Superstimpaki i kilka Mentatów. Podbijamy teraz do komputera u samej góry. By móc wydobyć z niego odpowiedni mózg (Cybernetyczny), musimy mieć umiejętność Nauki na minimum 120 - 130%. Jeśli tak nie jest - mogą nam w tym pomóc Mentaty. Staramy się wydobyć odpowiedni organ. To, jaki mózg uda nam się wydobyć, zależy od poziomu naszych umiejętności naukowych. Są cztery: upośledzony, szympansa, ludzki i cybernetyczny. Jak łatwo się domyślić - ten ostatni uzyskać jest najtrudniej. Próbujemy kilka razy, a gdy nam się to uda - wracamy na piętro trzecie. Kierujemy się na północny-zachód, aż nie trafimy do pomieszczenia przypominającego szpital:

Podchodzimy do robota na zapleczu u góry. Używamy na nim Żelu biomedycznego, Motywatora robota i Cybernetyczny mózg. Gdy to zrobimy, używamy komputera obok i rozpoczynamy proces rekonstrukcji robota. Gdy uda nam się to zrobić, zgarniemy niezłą sumkę PD i zyskamy nowego kompana - robota Skynet. Oto jego statystyki:
Imię | Skynet |
PW | 115, 143, 155, 179, 197, 210 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 10 |
Umiejętności | Ręczna broń palna |
Bronie | Wszystko, co wchodzi w skład Ręcznej broni palnej |
Udźwig | 225 |
Uwagi | Dobry tragarz. Nie może nosić pancerza. Nieźle radzi sobie z mniejszymi pukawkami. By cieszyć się pełnią jego możliwości trzeba być postacią o wysokich umiejętnościach naukowych. Tylko wtedy możemy zdobyć Cybernetyczny mózg, który sprawia, że robot jest przydatny i coś znaczy. |
UWAGA: Statystyki oraz umiejętności bojowe tego robota zależą od rodzaju mózgu, jaki w nim zainstalujemy. Mózg upośledzony najłatwiej uzyskać, ale jest najgorszy. Najtrudniej wydobyć Mózg cybernetyczny. Jest on jednak najlepszy.
CIEKAWOSTKA 1: Na czwartym piętrze znajduje się komputer pozyskujący organy. Można w nim pobrać zwłoki strażnika BWS . Nie będzie to jednak truchło, a żywy człowiek. Po krótkiej rozmowie koleś ucieknie. Pozostawi po sobie jednak Wiatrówkę "Czerwony kapturek" Edycja Limitowana.
CIEKAWOSTKA 2: Na trzecim piętrze możemy umieścić w maszynie do pobierania organów (wygląda jak Auto-Doc z Kryptopolis ) któregoś z naszych kompanów. Najlepiej jest wydać mu rozkaz trzymania się na odległość i gdy wejdzie w maszynę - kazać mu poczekać. Udajemy się wtedy na piętro czwarte i uruchamiamy komputer koło biurka, w którym znaleźliśmy medykamenty. Włączamy sprzęt, wybieramy dawcę (człowiek) i organ (mózg). Uzyskamy w ten sposób Mózg ludzki. Niestety za poświęcenie kumpla, stracimy mnóstwo Karmy.
To wszystko co mogliśmy zrobić na terenie Bazy Wojskowej Sierra . Nabiliśmy tu mnóstwo PD i nieźle wyposażyliśmy naszą drużynę. Czas udać się na spotkanie z Orville'm. Zakończymy w ten sposób misję [21] w Nowym Reno . Gdy zdamy mu relację z wyprawy, otrzymamy 1000 PD, kartę Karmy: Członek rodziny Wright, dostęp do specjalnego wyposażenia ze zniżką u Eldridge'a w Broniach Nowego Reno i darmowe "usługi" u Pani Kici. Zanim opuścimy Nowe Reno - proponuje udać się jeszcze do Algernona (misja [4]). Pozwólmy mu ulepszyć Karabin plazmowy Marcusa. Otrzymamy wtedy Karabin turboplazmowy!
CIEKAWOSTKA: Możemy udać się do bimbrowni rodziny Wright. Jeżeli użyjemy na jednej z maszyn destylacyjnych Ogonu Radskorpiona - zatrujemy gorzelnię! Po pewnym czasie wszyscy manele i prostytutki w całym Nowym Reno zaczną umierać. Fajna sprawa, ale odradzam to posunięcie. Umrze w ten sposób min. Ojciec Tully. Stracimy wtedy opcję jego egzorcyzmów, masę zabawnych tekstów i ciekawą rzecz, jaką od niego otrzymamy po ukończeniu gry.
To wszystko. Pora złożyć wizytę Bandytom . Poznaliśmy położenie ich obozu dzięki mapie zdobytej w misji [12].
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
