Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Z biurka zabieramy masę książek, które obowiązkowo czytamy. Idziemy teraz korytarzem na północ. Będzie tam kolejne pomieszczenie. Ze skrytki w ścianie zabieramy Oko Cliftona. Idziemy w lewo. W pomieszczeniu po środku znajduje się potężny komputer SKYNET:

Gdy skorzystamy z konsoli obok, będziemy mogli porozmawiać z superkomputerem. Chce on wydostać się z bazy. W tym celu każe nam przejść na piętro czwarte i zdobyć Cybernetyczny mózg. Wracamy do wind. Używamy Oka Cliftona na czujniku koło lewej windy. Wsiadamy i jedziemy na piętro czwarte. Po raz ostatni będziemy mieli okazję zarobić trochę PD na nieaktywnych robotach po lewej. Gdy się z tym uporamy - kierujemy się korytarzem na prawo. Skręcamy potem w lewo, aż nie znajdziemy się w pobliżu kilku pomieszczeń:

Ze szkieletu Obcego zabieramy Wielką Księgę Nauki. Czytamy ją i przechodzimy do pokoiku z biurkiem i komputerem. Z sekretarzyku bierzemy Superstimpaki i kilka Mentatów. Podbijamy teraz do komputera u samej góry. By móc wydobyć z niego odpowiedni mózg (Cybernetyczny), musimy mieć umiejętność Nauki na minimum 120 - 130%. Jeśli tak nie jest - mogą nam w tym pomóc Mentaty. Staramy się wydobyć odpowiedni organ. To, jaki mózg uda nam się wydobyć, zależy od poziomu naszych umiejętności naukowych. Są cztery: upośledzony, szympansa, ludzki i cybernetyczny. Jak łatwo się domyślić - ten ostatni uzyskać jest najtrudniej. Próbujemy kilka razy, a gdy nam się to uda - wracamy na piętro trzecie. Kierujemy się na północny-zachód, aż nie trafimy do pomieszczenia przypominającego szpital:

Podchodzimy do robota na zapleczu u góry. Używamy na nim Żelu biomedycznego, Motywatora robota i Cybernetyczny mózg. Gdy to zrobimy, używamy komputera obok i rozpoczynamy proces rekonstrukcji robota. Gdy uda nam się to zrobić, zgarniemy niezłą sumkę PD i zyskamy nowego kompana - robota Skynet. Oto jego statystyki:
Imię | Skynet |
PW | 115, 143, 155, 179, 197, 210 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 10 |
Umiejętności | Ręczna broń palna |
Bronie | Wszystko, co wchodzi w skład Ręcznej broni palnej |
Udźwig | 225 |
Uwagi | Dobry tragarz. Nie może nosić pancerza. Nieźle radzi sobie z mniejszymi pukawkami. By cieszyć się pełnią jego możliwości trzeba być postacią o wysokich umiejętnościach naukowych. Tylko wtedy możemy zdobyć Cybernetyczny mózg, który sprawia, że robot jest przydatny i coś znaczy. |
UWAGA: Statystyki oraz umiejętności bojowe tego robota zależą od rodzaju mózgu, jaki w nim zainstalujemy. Mózg upośledzony najłatwiej uzyskać, ale jest najgorszy. Najtrudniej wydobyć Mózg cybernetyczny. Jest on jednak najlepszy.
CIEKAWOSTKA 1: Na czwartym piętrze znajduje się komputer pozyskujący organy. Można w nim pobrać zwłoki strażnika BWS . Nie będzie to jednak truchło, a żywy człowiek. Po krótkiej rozmowie koleś ucieknie. Pozostawi po sobie jednak Wiatrówkę "Czerwony kapturek" Edycja Limitowana.
CIEKAWOSTKA 2: Na trzecim piętrze możemy umieścić w maszynie do pobierania organów (wygląda jak Auto-Doc z Kryptopolis ) któregoś z naszych kompanów. Najlepiej jest wydać mu rozkaz trzymania się na odległość i gdy wejdzie w maszynę - kazać mu poczekać. Udajemy się wtedy na piętro czwarte i uruchamiamy komputer koło biurka, w którym znaleźliśmy medykamenty. Włączamy sprzęt, wybieramy dawcę (człowiek) i organ (mózg). Uzyskamy w ten sposób Mózg ludzki. Niestety za poświęcenie kumpla, stracimy mnóstwo Karmy.
To wszystko co mogliśmy zrobić na terenie Bazy Wojskowej Sierra . Nabiliśmy tu mnóstwo PD i nieźle wyposażyliśmy naszą drużynę. Czas udać się na spotkanie z Orville'm. Zakończymy w ten sposób misję [21] w Nowym Reno . Gdy zdamy mu relację z wyprawy, otrzymamy 1000 PD, kartę Karmy: Członek rodziny Wright, dostęp do specjalnego wyposażenia ze zniżką u Eldridge'a w Broniach Nowego Reno i darmowe "usługi" u Pani Kici. Zanim opuścimy Nowe Reno - proponuje udać się jeszcze do Algernona (misja [4]). Pozwólmy mu ulepszyć Karabin plazmowy Marcusa. Otrzymamy wtedy Karabin turboplazmowy!
CIEKAWOSTKA: Możemy udać się do bimbrowni rodziny Wright. Jeżeli użyjemy na jednej z maszyn destylacyjnych Ogonu Radskorpiona - zatrujemy gorzelnię! Po pewnym czasie wszyscy manele i prostytutki w całym Nowym Reno zaczną umierać. Fajna sprawa, ale odradzam to posunięcie. Umrze w ten sposób min. Ojciec Tully. Stracimy wtedy opcję jego egzorcyzmów, masę zabawnych tekstów i ciekawą rzecz, jaką od niego otrzymamy po ukończeniu gry.
To wszystko. Pora złożyć wizytę Bandytom . Poznaliśmy położenie ich obozu dzięki mapie zdobytej w misji [12].
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.