Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Atrybuty główne

Atrybut główny

Wpływa na

Siła (SI)

1 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Ilość zadawanych obrażeń w walce wręcz (+1)

Udźwig (+25 funtów)

Ilość Punktów Wytrzymałości (+1)

Celność przy używaniu broni, która wymaga więcej Siły (SI) niż posiadasz (- 20%)

Umiejętności:

Walka wręcz (+1)

Broń biała (+1)

Percepcja (PE)

2 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Inicjatywę podczas walk (+2)

Umiejętności:

Pierwsza pomoc (+2%)

Leczenie (+1%)

Otwieranie zamków (+1%)

Pułapki (+1%).

Wytrzymałość (WY)

3 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Ilość Punktów Wytrzymałości (+2)

Odporność na trucizny (+5%)

Odporność na promieniowanie (+2%)

Tempo zdrowienia (+1)

Liczbę Punktów Wytrzymałości otrzymywanych przy każdym awansie postaci

Umiejętność:

Sztuka przetrwania (+2%)

Charyzma (CH)

4 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Ilość towarzyszy podróży, jacy będą się mogli do nas przyłączyć (+1 członek drużyny na każde 2 punkty CH - liczba zaokrąglana do dołu)

Umiejętności:

Retoryka (+5%)

Handel (+4%)

Inteligencja (IN)

5 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Liczbę nowych punktów umiejętności otrzymywanych przy każdym awansie (+2)

Ilość opcji dialogowych podczas rozmów

Umiejętności:

Pierwsza pomoc (+2)

Leczenie (+1%)

Nauki ścisłe (+4%)

Naprawa (+1%)

Sztuka przetrwania (+2)

Zręczność (ZR)

6 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

 

 

 

 

 

Ilość Punktów Akcji (+1 za każde 2 punkty ZR)

Klasę Pancerza (+1)

Umiejętności:

Ręczna broń palna (+4%)

Broń ciężka (+4%)

Broń energetyczna (+4%)

Walka wręcz (+2%)

Rzucanie (+4%)

Broń Biała (+2%)

Skradanie się (+3%)

Otwieranie zamków (+1%)

Pułapki (+1%)

Kradzież (+3%)

Szczęście (SZ)

Szansę zadania Trafienia Krytycznego (TK) (+1%) - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Szansę zadania Trafienia Krytycznego (TK) (+1%)

Szansę natrafienia na specjalne lokacje

Umiejętność:

Hazard (+5)

Podobało się?

0

Fallout 2

31 października 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-05-01
03:17

stalker malina Junior

😃

Bozar... KRÓL broni wszelakich :D

Komentarz: stalker malina
2015-06-10
14:51

zanonimizowany1098859 Junior

A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?

Komentarz: zanonimizowany1098859
2017-07-23
15:28

NikoWhy Legionista

NikoWhy

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro

Komentarz: NikoWhy
2018-04-30
20:58

lubiekluski Junior

Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy

Komentarz: lubiekluski
2020-01-26
20:46

SzalonyKmicic Junior

Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)

Komentarz: SzalonyKmicic

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl