Fallout 2: Modoc (3)
Aktualizacja:
4. Ochronić stado braminów Grishama, przed atakami wściekłych psów.
Miejscowego rzeźnika Grishama, spotykamy w tym miejscu:

Po krótkiej pogawędce, poprosi nas on o pozbycie się zgrai wściekłych psów, które co noc atakują jego stado braminów. Gdy podejmiemy się tej misji, Grisham zabierze nas na swoje pastwisko. Od razu kierujemy się na północ i gdy zobaczymy zbliżającą się zgraję kundlów, natychmiast wchodzimy w tryb walki. Nie możemy dopuścić by jakiejkolwiek, postapokaliptycznej krowie coś się stało! Psy odstrzelamy z bezpiecznej odległości pojedynczymi strzałami, zaś, gdy zbiorą się one w grupkę - walimy w ich stronę seriami. Po zwycięskiej misji asekuracyjnej (600 PD za ubicie wszystkich kudłaczy), wracamy do Modoc, południowym przejściem. Udajemy się do Grishama. Za udaną robotę wręcza nam on 1000$.
5. Farrel ma w swoim ogrodzie problem z chwastami. Pozbądź się ich.
Farrela znajdziemy w lokacji zwanej Spanko i śniadanko . Jego dom znajduje się w tym miejscu:

Okazuje się, że ma on pewny problem. Chodzi o zgraję rozmaitych szczurów, bezlitośnie maltretujących jego plony na farmie. Zgadzamy się pomóc Farrelowi, a ten zabiera nas na swoje pola. Przed nami jedna z łatwiejszych potyczek w grze. Mamy wytępić gryzonie oblegające pobliskie grządki. Nic prostszego! Łapiemy za strzelbę i rozsiewamy dookoła śrut. Uważamy jednak, by paskudztwa nas nie zatruły! Gdy zakończymy sprawę, otrzymamy 300 PD + dodatkowe PD za ubicie każdego gryzonia z osobna.
6. Cornelius zgubił swój złoty zegarek kieszonkowy, znajdź go i zwróć właścicielowi. / Farrel chce, żebyś znalazł złoty zegarek kieszonkowy Corneliusa. Znajdź go i zwróć Farrelowi.
Misje te zleca nam zarówno Farrel (poznaliśmy go w misji [5]), jak i Cornelius. Miejsce pobytu tego ostatniego znajduje się w hoteliku Rose. Dokładnie w tym pomieszczeniu:

Nie ważne, kto zleca nam tą misję. Czy jest to Farrel, czy Cornelius, nie ma to znaczenia. Zegarek i tak trzeba znaleźć, by pogodzić zwaśnionych przyjaciół. By tego dokonać, udajemy się do pobliskiej sławojki. O tutaj:

Otwieramy klapę i schodzimy na dół. Widzimy tam solidny kawał ściany. Podkładamy pod niego Dynamit (można zakupić go u Jo). Ustawiony na 20 sekund i upuszczamy.

Wybiegamy teraz szybko z kibla po drabince. Następuje potężna eksplozja, wynosząca w powietrze wszystkie odchody mieszkańców Modoc ! Za "gównianą eksplozję" otrzymaliśmy właśnie 500 PD. To jednak jeszcze nie koniec. Wracamy z powrotem do kibla (została już po nim tylko pokaźnej wielkości wyrwa). Gdy będziemy na dole, idziemy w górę. Zabijamy Kretoszczura i wydobywamy z jego legowiska Złoty zegarek Corneliusa. Odnosimy go właścicielowi i mówimy mu, że to nie Farrel stał za zniknięciem pamiątki, tylko Kretoszczur w wychodku. Za pogodzenie kumpli, otrzymujemy 1500 PD.

- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
