Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
4. Ochronić stado braminów Grishama, przed atakami wściekłych psów.
Miejscowego rzeźnika Grishama, spotykamy w tym miejscu:

Po krótkiej pogawędce, poprosi nas on o pozbycie się zgrai wściekłych psów, które co noc atakują jego stado braminów. Gdy podejmiemy się tej misji, Grisham zabierze nas na swoje pastwisko. Od razu kierujemy się na północ i gdy zobaczymy zbliżającą się zgraję kundlów, natychmiast wchodzimy w tryb walki. Nie możemy dopuścić by jakiejkolwiek, postapokaliptycznej krowie coś się stało! Psy odstrzelamy z bezpiecznej odległości pojedynczymi strzałami, zaś, gdy zbiorą się one w grupkę - walimy w ich stronę seriami. Po zwycięskiej misji asekuracyjnej (600 PD za ubicie wszystkich kudłaczy), wracamy do Modoc, południowym przejściem. Udajemy się do Grishama. Za udaną robotę wręcza nam on 1000$.
5. Farrel ma w swoim ogrodzie problem z chwastami. Pozbądź się ich.
Farrela znajdziemy w lokacji zwanej Spanko i śniadanko . Jego dom znajduje się w tym miejscu:

Okazuje się, że ma on pewny problem. Chodzi o zgraję rozmaitych szczurów, bezlitośnie maltretujących jego plony na farmie. Zgadzamy się pomóc Farrelowi, a ten zabiera nas na swoje pola. Przed nami jedna z łatwiejszych potyczek w grze. Mamy wytępić gryzonie oblegające pobliskie grządki. Nic prostszego! Łapiemy za strzelbę i rozsiewamy dookoła śrut. Uważamy jednak, by paskudztwa nas nie zatruły! Gdy zakończymy sprawę, otrzymamy 300 PD + dodatkowe PD za ubicie każdego gryzonia z osobna.
6. Cornelius zgubił swój złoty zegarek kieszonkowy, znajdź go i zwróć właścicielowi. / Farrel chce, żebyś znalazł złoty zegarek kieszonkowy Corneliusa. Znajdź go i zwróć Farrelowi.
Misje te zleca nam zarówno Farrel (poznaliśmy go w misji [5]), jak i Cornelius. Miejsce pobytu tego ostatniego znajduje się w hoteliku Rose. Dokładnie w tym pomieszczeniu:

Nie ważne, kto zleca nam tą misję. Czy jest to Farrel, czy Cornelius, nie ma to znaczenia. Zegarek i tak trzeba znaleźć, by pogodzić zwaśnionych przyjaciół. By tego dokonać, udajemy się do pobliskiej sławojki. O tutaj:

Otwieramy klapę i schodzimy na dół. Widzimy tam solidny kawał ściany. Podkładamy pod niego Dynamit (można zakupić go u Jo). Ustawiony na 20 sekund i upuszczamy.

Wybiegamy teraz szybko z kibla po drabince. Następuje potężna eksplozja, wynosząca w powietrze wszystkie odchody mieszkańców Modoc ! Za "gównianą eksplozję" otrzymaliśmy właśnie 500 PD. To jednak jeszcze nie koniec. Wracamy z powrotem do kibla (została już po nim tylko pokaźnej wielkości wyrwa). Gdy będziemy na dole, idziemy w górę. Zabijamy Kretoszczura i wydobywamy z jego legowiska Złoty zegarek Corneliusa. Odnosimy go właścicielowi i mówimy mu, że to nie Farrel stał za zniknięciem pamiątki, tylko Kretoszczur w wychodku. Za pogodzenie kumpli, otrzymujemy 1500 PD.

0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.