Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Redding

UWAGI: Redding to miasto górnicze. Wydobywa się tutaj głównie złoto. Do Kryptopolis wyrusza stąd masa karawan. Gracz czuję się tutaj ja w westernie. Klimat, odzywki, zachowanie mieszkańców. Wszystko to przywodzi na myśl film Tombstone i kreacje Clinta Eastwooda. Będziemy tutaj mogli pobawić się w stróża prawa (misje [1], [2], [3] i [4]). Stoczymy również jedną z trudniejszych potyczek (misja [5]). Jeśli zdecydowaliśmy się wykonać misję [9] w Gecko - nie powinno to być specjalnym wyzwaniem. W wielu miejscach znajdują się tutaj szafki, biurka i regały. Zawierają one m.in. Poradniki harcerza i Podręczniki pierwszej pomocy. Czytamy wszystkie. W Redding znajduje się również doktor (misja [6]). Składajmy mu wizyty jak najczęściej. 100$ za które zostaniemy wyleczeni (my i cała, nasza gromadka) to śmieszna kwota. Korzystajmy, więc z usług Johnsona jak najczęściej. W Obozie przy kopalni , u Jackpot Jane będziemy mogli obstawiać walki braminów. Ciekawa opcja dla hazardzistów. Polecam. Małe miasteczko, a mnóstwo kasy do zarobienia i PD do natrzaskania. Do roboty!
Zadania/misje:
1. Dług wdowy Rooney.
2. Przerwij rozróbę w barze.
3. Dowiedz się kto pociął dziwkę.
4. Zabij Żabę Mortona.
5. Znajdź procesor do maszyny górniczej.
6. Antidotum na Jet dla dr Johnsona.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Dług wdowy Rooney.
Jest to pierwsze zadanie, które zleca nam szeryf Redding - Earl Marion:

Mamy załatwić sprawę długu wdowy Rooney:

Otrzymujemy Odznakę szeryfa i udajemy się do domu dłużniczki. Dowiadujemy się, że nie ma ona pieniędzy na spłatę czynszu (120$). Wynika to z tego, że jej braminy chorują i zdychają. Nie ma więc ona środków na opłatę swojego mieszkania. Proponujemy, więc, że uregulujemy jej dług. Za ten szlachetny czyn, otrzymujemy 1500 PD i kolejne zadanie u Mariona.
2. Przerwij rozróbę w barze.
Kolejne zlecenie od szeryfa Mariona. Tym razem musimy zażegnać rozróbie w Saloonie Malamute:

Zagadujemy kolesia w Metalowym Pancerzu:
Nie pozwolę wam się bić. / Po prostu bardzo grzecznie was poproszę. Potem załaduję broń i poczekam, aż otworzą strzelnicę. / Dobry wybór.
Zgarniamy 1500 PD i wracamy do szeryfa po nagrodę - 300$.
3. Dowiedz się, kto pociął dziwkę.
Trzecie zadanie od Mariona. Musimy dowiedzieć się, kto zmaltretował prostytutkę w Saloonie Malamute. Udajemy się tam i rozmawiamy z barmanką:

Okazuje się, że pocięta dziwka miała przy sobie świstek pochodzący z kopalni Morningstar. Udajemy się, więc w to miejsce (Obóz przy kopalni ). Zagadujemy teraz kolesia stojącego tutaj:

Nie musimy specjalnie drążyć, czy to on za tym stoi, czy nie. Hakeswill przyznaje się sam. Mimo prowokacji, bierzemy go do paki, kasując przy tym 1250 PD i 500$ od szeryfa Mariona.
4. Zabij Żabę Mortona.
Ostatnie, czwarte zlecenie od szeryfa Mariona. Teraz przyjdzie nam trochę postrzelać. Mamy za zadanie zabić Żabę Mortona i jego zbirów. Cała wataha zadekowała się w Wielkiej Kopalni Wanamingo . Gdy dotrzemy na miejsce, chwytamy za kopyta i rozpoczynamy siać zniszczenie. Początkowo rozwalamy różne odmiany szczurów. Po pewnym czasie do bitki przyłączą się ludzie Mortona i on sam. Nie jest to łatwa potyczka. Zbiry mają tu mnóstwo pukawek ładowanych śrutem. Wiedzą też jak ich używać! Podczas poruszania się po tym terenie, uważamy również na ładunki wybuchowe pozakładane w wielu miejscach (głównie ciasne przejścia i progi drzwi). Przywódcę odstrzeliwujemy w pierwszej kolejności. Ma on przy sobie H&K G11, więc sami rozumiecie powagę sytuacji. Po oczyszczeniu kopalni z małego i większego, dwunożnego robactwa, otrzymujemy ok. 3515 PD za likwidację wszystkich zagrożeń + 3000 PD za ubicie gangu Mortona. Z ciał zabitych podnosimy Strzelbę bojową i przekazujemy jedną sztukę Cassidy'emu. Wracamy teraz do szeryfa po nagrodę (1000$). Marion, przy wręczeniu zapłaty informuje nas jeszcze, że Żaba ma braci. Mówi o trzech, ale nie wie chyba, że zbir ma ich więcej! Będą nas oni systematycznie atakować podczas podróży po mapie świata. Ale jak to mówi główny bohater - to tylko kolejne nacięcia na jego strzelbie. Będzie więc dobrze, bo zagrożenia jakie niosą ze sobą spotkania z "braćmi" - do największych nie należą.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.