Fallout 2: Broken Hills (2)
Aktualizacja:
3. Dowiedz się o położeniu skarbu.
O skarbie dowiadujemy się od starego ghula Typhona. Znajdziemy go w Domu Starego Ghula:

Nie zdradzi nam on jednak tajemnicy za darmo. Za informację, każe sobie przynosić masę rzeczy. Będą to: magazyn Kocia Łapka (powinniśmy mieć jedną sztukę), Gumowa lalka - znajdziemy ją na zapleczu biura Marcusa:

Ostatnią rzeczą, o jaką poprosi nas Typhon będzie Rot Gut. Trunek ten nabędziemy m.in. w minibarze, w którym spotkaliśmy Francisa (misja [1]). Gdy ukończymy naszą błyskotliwą "misję dostawczą", otrzymamy 2000 PD, a Typhon zdradzi nam wreszcie namiary na położenie skarbu. Nie powie nam dokładnie gdzie on jest, jednak poda nam pewne wskazówki. Skarb znajduje się w studni w Centrum :

Jednak by móc dostać się na same dno, potrzebować będziemy pomocy kogoś o małych gabarytach. Idealnym pomocnikiem będzie stojący nieopodal karzeł Mickey:

Przekonujemy go do naszej sprawy i proponujemy 50 procentowy udział w zysku. Spuszczamy pomagiera do studni i każemy mu podnieść nasz skarb. Miliony dolarów? Tony diamentów? Skrzynka wódki? Nic z tych rzeczy! Nasz SKARB to... 10.000... kapsli! KAPSLI!!! Niestety to Fallout 2 a nie 1. Kapslami, więc możemy sobie, co najwyżej pożonglować. Szkoda.
4. Przesadzenie gadającej roślinki.
Roślinę znajdziemy w Części mieszkalnej Broken Hills :

Jest jej źle w miejscu, w którym się znajduje. Prosi nas o przesadzenie jej w inne miejsce. By tego dokonać musimy mieć na wyposażeniu Łopatę. Zdobyliśmy jedną w Arroyo (misja [5]). Gdy spełnimy życzenie roślinki - ta nauczy nas sekretnego ruchu szachowego. Przyda nam się on w następnej [5] misji. Za całą sprawę otrzymujemy jeszcze 1000 PD.
5. Pokonaj w 3 testach skorpiona Profesora.
Gabinet Profesora znajdziemy we wschodniej części Części mieszkalnej Broken Hills :

Chce on skonfrontować nasze umiejętności z umiejętnościami swojego skorpiona. Testy będą trzy: na zręczność, percepcję i inteligencję. Pierwsze dwa zaliczymy bez problemu. Z trzecim byłby problem gdybyśmy wcześniej nie pomogli roślince (misja [4]). Dzięki wiedzy, jaka nam przekazała, test na inteligencję nie powinien sprawić kłopotu. Gdy pokonamy skorpiona w szachy, ten rzuci się na nas. Nie będzie, więc innego wyjścia, jak tylko odstrzelić skorupiaka. To koniec wizyty! Za każdy zdany test otrzymaliśmy po 500 PD, (czyli w sumie 1500 PD). Ze zwłok skorupiaka, koniecznie bierzemy jeszcze Okulary (BARDZO przydadzą nam się one w misji [11]). Nie sprzedajemy ich!
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
