Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
7. Znaleźć kombinerki (Narzędzia) i klucz francuski dla Valerie.
Valerie to córka Vica. Znajdziemy ją w Mieście Wewnętrznym . Centrum Napraw, w którym urzęduje Valerie, znajduje się tutaj:

Gdy tylko wejdziemy do jej warsztatu, zacznie ona rozmawiać z Vic'iem. Bo dość długiej wymianie zdań, zagadujemy Valerie. Potrzebuje ona zestawu narzędzi. Są to Narzędzia i Klucz francuski. Te pierwsze znaleźliśmy w misji [7] w Klamath . Jedną ich parę możemy również nabyć w Biurze dostaw A, w tej części Kryptopolis . Klucz z kolei zdobyliśmy w misji [2]. Gdy wręczymy Valerie narzędzia pracy - ta każe nam wrócić za dzień lub dwa. Nie możemy jednak poczekać do tego czasu w Mieście Wewnętrznym . By to zrobić, musimy udać się do Podmurza . Gdy wrócimy do córki Vica, wręczy nam ona Duży zestaw narzędzi oraz zaproponuje ulepszenie którejś z naszych broni. Modernizacje dotyczą karabinu FN FAL (wmontowanie noktowizora za utargowane 3100$) i pistoletu Desert Eagle .44 (powiększenie magazynka za utargowane 850$). Za pomoc w dostarczeniu narzędzi, otrzymujemy 250 PD.
UWAGA: Nie pozbywamy się Dużego zestawu narzędzi danego nam od Valerie. Pomoże nam on wykonać misję [5] w Gecko , a co za tym idzie - misję [12] w Norze .
8. Przekonać Valerie, by dała ojcu szansę.
UWAGA By móc wykonać to zadanie, musimy mieć w drużynie Vica.
Gdy wykonamy misję [7], rozpoczynamy rozmowę z Valerie:
Co jest między tobą a twoim ojcem? / Wygląda na to, że musicie wyjaśnić sobie parę rzeczy. / Jesteś pewna? / Cóż, miał problemy z łowcami niewolników i próbuje nadrobić stracony czas. Ale masz rację, rzeczywiście powinien się odchudzić.
Za pogodzenie córki z ojcem, otrzymujemy 250 PD.
9. Wyleczyć Charliego z napromieniowania.
Namiot, w którym leży nieprzytomny Charlie znajduje się tutaj:

Gdy użyjemy na nim dwóch AntyRadów (jeśli ich nie mamy, możemy je kupić w Biurze Dostaw B, w Mieście wewnętrznym Kryptopolis ), Charlie wyzdrowieje. Otrzymamy za to dwa razy po 100 PD i masę Karmy.
10. Ocal męża Amandy, Joshuę.
Amandę spotykamy w jej namiocie w Podmurzu :

Oferujemy jej pomoc w odzyskaniu męża. Przechodzimy teraz do Miasta wewnętrznego . Widzimy tam budynek o nazwie Centrum Przydzielania Służących. Zagadujemy tam Barkusa:

Rozmowę z nim prowadzimy następująco:
Co to za biuro? / Szukam pewnego służącego... nazywa się Joshua. Jest tu taki? / Podejrzewam, że jest nosicielem choroby zakaźnej. Lepiej wypuście go stąd, zanim pozaraża pozostałych służących. / Słyszałeś kiedyś o (tutaj pojawi się ksywka/imię waszej postaci) Okropikus? Współczesne testy medyczne nie są w stanie jej wykryć, a symptomy zakażenia mogą pozostać ukryte przez wiele tygodni. / Uch... (tutaj ponownie pojawi się ksywka/imię waszej postaci) Okropikus. Wiele ludzi z zewnątrz zapada na tę chorobę. Do symptomów należą, eee... odzywanie się bez pozwolenia i używanie wulgarnych wyrażeń. / Żaden problem. Joshua i tak woli żyć za murami.
Za uwolnienie Joshuy otrzymujemy 500 PD. Wracamy teraz do Amandy. Za pomoc, wręcza nam ona... 32$
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.