Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

 

Karabin laserowy (zwiększona pojemność) - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Karabin laserowy (zwiększona pojemność)

Minimalna siła: 6

Zasięg: 45

Obrażenia: 25-50

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 17

Pojemność magazynka: 24 strzały

Amunicja:

Ogniwo termojądrowe

Przebicie: bez zmian - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

Pistolet magnetolaserowy - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Pistolet magnetolaserowy

Minimalna siła: 3

Zasięg: 35

Obrażenia: 10-22

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 7

Pojemność magazynka: 12 strzałów

Amunicja:

Małe ogniwo energetyczne

Przebicie: bez zmian - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

Pistolet plazmowy (zwiększona pojemność) - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Pistolet plazmowy (zwiększona pojemność)

Minimalna siła: 4

Zasięg: 20

Obrażenia: 15-35

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 8

Pojemność magazynka: 32 strzały

Amunicja:

Małe ogniwo energetyczne

Przebicie: bez zmian - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

Pistolet pulsacyjny YK32 - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Pistolet pulsacyjny YK32

Minimalna siła: 3

Zasięg: 15

Obrażenia: 32-46

Punkty akcji: P 4 / C 5

Waga: 8

Pojemność magazynka: 5 strzałów

Amunicja:

Małe ogniwo energetyczne

Przebicie: bez zmian - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

Karabin pulsacyjny YK42B - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Karabin pulsacyjny YK42B

Minimalna siła: 3

Zasięg: 30

Obrażenia: 54-78

Punkty akcji: P 5 / C 6

Waga: 14

Pojemność magazynka: 10 strzałów

Amunicja:

Ogniwo termojądrowe

Przebicie: bez zmian - Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Przebicie: bez zmian

Obrażenia: bez zmian

Podobało się?

0

Fallout 2

31 października 1998

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-05-01
03:17

stalker malina Junior

😃

Bozar... KRÓL broni wszelakich :D

Komentarz: stalker malina
2015-06-10
14:51

zanonimizowany1098859 Junior

A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?

Komentarz: zanonimizowany1098859
2017-07-23
15:28

NikoWhy Legionista

NikoWhy

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro

Komentarz: NikoWhy
2018-04-30
20:58

lubiekluski Junior

Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy

Komentarz: lubiekluski
2020-01-26
20:46

SzalonyKmicic Junior

Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)

Komentarz: SzalonyKmicic

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl