Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
3. Pozbycie się dilerów (opcjonalnie).
W tych miejscach spotykamy dilerów sprzedających narkotyk Jet:

Tego zadania nam nikt nie zleca, jednak ich zabicie przynosi nam masę korzyści. Gdy "pozbędziemy" się dilerów, otrzymamy dużo pozytywnej Karmy, trochę PD i masę przedmiotów (m.in. Pancerz skórzany, który przekazujemy Sulikowi, Strzelbę i Rewolwer Magnum .44 oraz Medalion Anny - przyda nam się w misji [6]). Dzieci obrabiające nas przy różnych drzwiach pracują dla gościa na południu (patrz obrazek powyżej). Gdy go odstrzelimy, odzyskamy nasze przedmioty. Bez obaw. Miasto nas nie zaatakuje. Wyświadczyliśmy mu w końcu pewną przysługę:-) Uzbrajamy się teraz w zdobyte bronie i przystępujemy do kolejnego zadania.
4. Wysłuchać słodkiej historii Stacy (opcjonalnie).
Stacy spotykamy w Jadłodajni u mamy w Zachodniej części Nory . W tym miejscu:

Gdy wysłuchamy historii o jej kotce Pieszczoszce, otrzymamy 200 PD. Musimy cały czas mówić, że jest nam smutno i prosić Stacy, by kontynuowała swoją opowieść.
5. Zanieś Smitty'emu jedzenie od Mamuśki.
Mamuśkę spotykamy w miejscu gdzie rozmawialiśmy ze Stacy (misja [4]). Stoi ona za stołem po prawej. Prosi nas byśmy zanieśli posiłek jej synowi - Smitty'emu. Musimy to jednak zrobić jak najszybciej. Gdy będziemy zwlekać, jedzenie może się popsuć. Smitty'ego można znaleźć w tym miejscu:

Gdy wręczymy mu szamkę od Mamuśki, ten da nam w podzięce Stimpaka. Za tą uroczą dostawę zostaniemy również wynagrodzeni 150 PD.
6. Zwróć medalion Anny.
Ducha Anny ok. godziny 00.00, możemy spotkać w tym miejscu:

Chce on odzyskać swój medalion. Odnaleźliśmy go wykonując misję [3]. Wręczamy duchowi naszyjnik, otrzymujemy 250 PD i zabieramy Kości Anny. Kierujemy się teraz do Wschodniej części Nory . Używamy Łopaty na grobie Anny Wilson:

Następnie wkładamy do niego szczątki i ponownie używamy na nim Łopaty. Za godny pochówek Anny, otrzymujemy kolejne 600 PD i masę pozytywnej reputacji.
UWAGA: Medalion Anny możemy zdobyć nie wykonując misji [3]. Podchodzimy wtedy do dilera ubranego w niebieskie spodnie i czarną kurtkę (stoi on zaraz przy wejściu do Wschodniej części miasta ). Naszyjnik możemy od niego zdobyć na 3 sposoby (nie zabijając go): 1. Nastraszyć go duchem Anny, 2. Zapłacić za niego (50$), 3. Ukraść mu go.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.