Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Świątynia Prób

UWAGI: Świątynia Prób to idealne miejsce do potrenowania rozmaitych umiejętności. Nauczymy się tutaj Walki wręcz, jak władać Bronią białą i używać takich umiejętności jak: Otwieranie zamków, Kradzież, Skradanie się, Pułapki czy Retoryka. Zdobędziemy również wiedzę o używaniu ładunków wybuchowych, zażywaniu Antidotum oraz leczeniu się. Misja przetrwania w Świątyni Prób jest swojego rodzaju treningiem w grze Fallout 2. Bez obaw jednak. Damy radę!
Zadania/misje:
1. Przetrwać w Świątyni Prób
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Przetrwać w Świątyni Prób
Wkraczamy do świątyni. Gdy będziemy już w środku, zobaczymy dwie Olbrzymie mrówki, (po 25 PD za każdą). Zabijamy je używając w tym celu Walki wręcz lub Włóczni, którą mamy przy sobie. To, czego użyjemy w celu eksterminacji robactwa zależy od poziomu umiejętności w posługiwaniu się daną bronią. Ja wybrałem Walkę wręcz. Gdy pokonamy mrówy - podchodzimy do pierwszych drzwi. Otwieramy je i kierujemy się na prawo. Spotykamy tam kolejne 3 mrówki oraz mały dzban. Wyjmujemy z niego jeden Proszek leczniczy i wracamy pod drzwi, przez które właśnie weszliśmy. Idziemy prosto i skręcamy od razu w lewo. Jest tam mała salka z 2 Mniejszymi skorpionami. Zabijamy je (po 60 PD za każdego) i uważamy by nas nie zatruły. Wracamy na korytarz i idziemy w górę. Skręcamy w prawo. Trafiamy do długiej sali i oczyszczamy ją z kolejnych 3 skorpionów. Znajduje się tu również szkielet:

Wyjmujemy z niego Włócznię i wracamy do kolejnych drzwi na północnym-zachodzie). Podchodzimy do drzwi, otwieramy je umiejętnością Otwierania zamków i zgarniamy za to 25 PD. Przechodzimy do następnej części świątyni i idziemy prosto. Trafiamy do małego pomieszczenia. Zachowujemy jednak ostrożność! Cała podłoga zawiera w sobie mechanizmy uruchamiające pułapki, które wystrzeliwują w nasza stronę Zaostrzone pale. By zarobić mnóstwo PD i nie dać się zranić, robimy następująco: Wyłączamy bieg i powolutku penetrujemy całe pomieszczenie. Gdy zlokalizujemy pułapkę - w celu jej rozbrojenia, używamy na niej umiejętności Pułapki. Za każde udane unieszkodliwienie pułapki dostajemy po 25 PD! Czyścimy, zatem pomieszczenie dokładnie! Powinniśmy w ten sposób rozbroić ok. 15 pułapek i zgarnąć w ten sposób ok. 375 PD. Po akcji saperskiej udajemy się na północ. Zabijamy jednego skorpiona i skręcamy w prawo ukatrupić drugiego. Ze skrzynki nieopodal zabieramy kolejny Proszek leczniczy i wracamy. Idziemy teraz prosto (rozbrajamy po drodze kolejne pułapki) i natrafiamy na pomieszczenie z przepaścią po środku. Zabijamy 2 mrówy, a ze dzbana przy ścianie wyjmujemy Kawał Kordexu. Skręcamy w prawo i udajemy się przez korytarz do małej salki z mrówkami. Tępimy je, a ze skrzynki zabieramy Antidotum. Usuwamy nim zatrucie, jeśli jest to potrzebne i udajemy się pod kolejne drzwi na północnym-zachodzie. Nie da się ich otworzyć, ani się do nich włamać. Pozostaje nam użycie materiału wybuchowego, który znaleźliśmy wcześniej. Ustawiamy ładunek na 10 sekund i uciekamy na bezpieczną odległość. Przechodzimy przez wrota, które właśnie otwarła nam eksplozja. Uważamy jednak! W progu znajduje się kolejna pułapka. Po jej rozbrojeniu przechodzimy dalej. Teraz prosto i w prawo. Po drodze do kolejnej salki zabijamy skorpiony. Gdy będziemy na miejscu - ze skrzynki u góry wyjmujemy Antidotum i Proszek leczniczy. Wracamy teraz na początek lokacji, skręcamy w lewo, zabijamy 2 mrówki i otwieramy drzwi. Spotykamy za nimi Camerona. Jest on naszą ostatnią próbą w świątyni. By zakończyć nasz test mamy 3 rozwiązania: Pokonać go w walce wręcz (300 PD), ukraść mu klucz od świątyni (600 PD) lub przekonać go, że walka nie ma sensu (600 PD). Gdy wybierzemy opcję numer 1 to po udanej walce będziemy mogli zabrać nasze wszystkie przedmioty z tej skrzynki:

Gdy zdecydujemy się na numer 2, to oznajmiamy Cameronowi, że musimy się jeszcze trochę przygotować przed walką. Włączamy wtedy Skradanie i okradamy go z Klucza do świątyni umiejętnością Kradzież. Potem używamy go na drzwiach i wychodzimy na zewnątrz. Ja wybrałem jednak opcję numer 3. By przekonać Camerona, że rozwiązanie siłowe jest nie potrzebne - przeprowadzamy z nim następującą rozmowę:
Najpierw muszę ci zadać kilka pytań. / Dlaczego musimy walczyć? / Nie zgadzam się z tobą. Myślę, że w każdej sytuacji możliwe jest pokojowe rozwiązanie. / Widzisz, nie znam wszystkich twoich mocnych stron i słabości, a ty nie znasz moich. Wpadki się zdarzają, więc co się stanie, gdy jedno z nas niechcący zabije drugie? Lepiej skończmy z tym natychmiast zamiast ryzykować, dobrze? / Dzięki! Zobaczymy się w wiosce.
Oglądamy teraz filmik ukazujący kombinezon z pamiętną trzynastką na plecach. Otrzymujemy w ten sposób strój oraz ekwipunek naszego przodka (PIPBoya 2000!) oraz trafiamy do naszej rodzimej wioski Arroyo .
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.