Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
5. Zdobądź krzemień dla Mynosa, żeby mógł naostrzyć twoją włócznię (opcjonalnie).
Mynosa spotkamy przy moście w lokacji na południe od Wioski . O tutaj:

Gdy powiemy mu, że jego włócznia wygląda nietypowo - zaproponuje zrobienie dla nas podobnej. W tym celu będziemy musieli zdobyć Krzemień. Możemy tego dokonać na 3 sposoby. Pierwszy to wręczenie cioci Morlis w zamian za Krzemień 3 sztuk Proszku leczniczego. Drugi to kradzież jej Krzemienia (dodatkowe 10 PD), a trzeci to nakłonienie jej do tego by nam go dała nie żądając nic w zamian (dodatkowe 50 PD). Ja wybrałem opcję numer trzy. By wynegocjować od Morlis Krzemień, rozmawiamy z nią następująco:
Ummm, Mynos powiedział... / Że, ummm, możesz mieć trochę krzemienia. / No, tak. / Ciociu Morlis, wyruszam z niebezpieczną misją, by uratować naszą wioskę. Moje szanse wzrosły by niepomiernie, gdybyś pozwoliła mi zatrzymać uzdrawiający proszek i dała mi krzemień. Czyż nie mam racji? / Dobrze, ciociu Morlis.
Zabieramy jeszcze Łopatę leżącą niedaleko namiotu Morlis (przyda się nam ona w niejednej sytuacji, dlatego nie sprzedajemy jej!) i ze zdobytym Krzemieniem udajemy się ponownie do Mynosa. Wręcza nam on wtedy Zaostrzoną włócznię. Zdobyliśmy w ten sposób bardzo dobrą broń białą. O wiele lepsza od zwykłej dzidy. Nie raz wesprze nas ona jeszcze w Arroyo . Oto jeszcze namiot Morlis i miejsce gdzie leży Łopata:

6. Naprawa studni (opcjonalnie).
Studnia znajduje się w tym miejscu:

Używamy na niej umiejętności Naprawa i zgarniamy 100 PD.
7. Zabij złośliwe chwasty, które rozpleniły się w ogrodzie Hakunina.
Hakunina oraz chwasty, które każe nam on wyplewić znajdują się w tym miejscu:
Na tym poziomie gry nie jest to walka łatwa. Chwasty są dwa (85 PD za ubicie jednego), mają dość dużo PW i ciskają w naszą stronę Kolcami roślinnymi. Po wycięciu chwastów otrzymujemy 100 PD i wracamy do Hakunina. W podzięce zaoferuje nam on przyrządzanie Proszków leczniczych za każdy przyniesiony mu Korzeń Xandrowy i Kwiat Broca. Hakunin może nas również za darmo leczyć. Korzystamy z tego, bo na pewno ucierpieliśmy sprzątając w jego ogrodzie.
8. Odszukaj psa Nagora, który zaginął w dziczy.
Nagora spotykamy tutaj:

Jego pies - Smoke - gdzieś zaginął. By go odnaleźć musimy udać się do Dziczy . Gdy trafimy na miejsce, rozglądamy się uważnie. Z ziemi w różnych miejscach możemy wyrwać Korzenie Xandrowy i Kwiaty Broci. Ostrożnie jednak. W pobliżu grasuje 5 Gekonów. Za zabicie każdego otrzymamy po 55 PD. Bardzo przydaje się tutaj nowo nabyta Zaostrzona włócznia (misja [5]) lub Nóż. Po gadzich trupach kierujemy się na północ. Widzimy tam Smoke'a. By do niego dotrzeć musimy ostrożnie przejść przez drewnianą kładkę omijając przy tym toksyczne kałuże. Gdy podejdziemy w pobliże pieska, ten przyłączy się do nas. Wracamy teraz do Nagora. Za uratowanie jego psiaka otrzymamy 100 PD.
Wykonaliśmy już wszystkie zadania poboczne w Arroyo. Czas się teraz udać w poszukiwanie Vica i informacji na temat GECKa. Nasz kolejny przystanek to Klamath .
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.