Fallout 2: Gecko (4)
Aktualizacja:
4. Przekaż "Dane ekonomiczne Gecko" Gordona komuś znaczącemu i zaufanemu w Kryptopolis.
Gordona spotkamy w Śmietnisku . Jego domek znajduje się w tym miejscu:

Po krótkiej rozmowie, wręczy nam on Holotaśmę z Gecko i każe zanieść ją komuś znaczącemu w Kryptopolis . Komuś, kogo darzymy zaufaniem. Lynette odpada, bo nienawidzi ghuli. Zostaje nam McLure. Udajemy się do niego, wręczamy mu dysk i mówimy, że wykorzystanie jego zawartość może przynieść obopólne korzyści dla Gecko i Kryptopolis . McLure zgadza się przedstawić tę propozycje Radzie, a my za doręczenie taśmy otrzymujemy 750 PD.
5. Zdobądź kontroler baterii do naprawy auta w Norze.
Gdy przyniesiemy Skeeterowi Duży zestaw narzędzi (otrzymaliśmy go od Valerie, misja [7] w Kryptopolis ), wręczy nam on Kontroler baterii. Dzięki niemu będziemy mogli wykonać misję [12] w Norze i tym samym zdobyć wreszcie nasze auto! Warsztat Skeetera znajduje się w tym miejscu:

Udajemy się teraz do Nory po nasze autko. Wręczamy Smitty'emu Kontroler baterii i płacimy 2000$. On sprzedaje nam zatankowane auto. Zagadujemy go ponownie i wręczamy mu jeszcze Regulator baterii (znaleźliśmy go w misji [7] w Klamath ). Za kwotę 750$, Smitty instaluje go w naszej bryce. W ten sposób nasz samochód będzie zużywał mniej paliwa. Po zakupie i odpicowaniu Krążownika szos, możemy go wreszcie używać! Skróci on czas naszych podróży po mapie świata o połowę! Będziemy również mniej atakowani przez napotykanych przeciwników! Jeszcze dwie kwestie odnośnie naszego pustynnego transportera. Zawiera on pokaźnej pojemności bagażnik. Od teraz będziemy mogli w nim przewozić masę rzeczy, nie angażując w to kompanów. Ostatnia kwestia to tankowanie. Używamy w tym celu 2 środków/paliw. Pierwsze to użycie na wozie Ogniw termojądrowych (50 sztuk ładuje brykę w 50 procentach), drugie to Małe ogniwa energetyczne (50 sztuk ładuje brykę w 5 procentach). Nasz samochód będziemy mogli również ulepszyć w Nowym Reno (misja [1]) i Republice Nowej Kalifornii (misja [3]). Gaz do dechy i w drogę przyjaciele! Czas na pustynny lans!
6. Zdobądź trójfazowy transformator plazmowy dla Skeetera.
By zarobić 3x350 PD i zdobyć 3 darmowe ulepszenia wybranej przez nas broni, udajemy się do Skeetera. Poznaliśmy go w misji [5]. Chce on byśmy zdobyli dla niego Trójfazowy transformator plazmowy. Za każdą przyniesioną sztukę, otrzymamy 350 PD i jeden darmowy upgrade sprzętu. By potroić tę nagrodę, musimy zdobyć 3 sztuki Trójfazowego transformatora plazmowego. Jeden ma przy sobie ghoul w elektrowni:

Okradamy go z niego. Na pozostałe dwa będziemy potrzebować dwóch Formularzy zamówienia. Pierwszy znajduje się w biurku Harolda:
![Ostatni ma przy sobie Festus, którego poznaliśmy w misjach [1] i [2] - Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/724/88239671.jpg)
Ostatni ma przy sobie Festus, którego poznaliśmy w misjach [1] i [2]. Jemu również kradniemy zamówienie. Mając jeden transformator i 2 formularze, udajemy się do ghoula, któremu ukradliśmy wcześniej transformator (pierwszy obrazek w tej misji). Wręczamy mu zamówienia i otrzymujemy kolejne 2 transformatory. Z trzema jego sztukami, wracamy do Skeetera. Za każdy wręczony komponent dostajemy po 350 PD i darmowe ulepszenie broni. Udoskonala on m.in. pistolet Magnum .44 (szybsze ładowanie), Karabin myśliwski (doczepiona luneta), karabin FN FAL (noktowizor) i pistolet Desert Eagle .44 (powiększenie magazynka). Wybór należy do Was.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
