Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
4. Przekaż "Dane ekonomiczne Gecko" Gordona komuś znaczącemu i zaufanemu w Kryptopolis.
Gordona spotkamy w Śmietnisku . Jego domek znajduje się w tym miejscu:

Po krótkiej rozmowie, wręczy nam on Holotaśmę z Gecko i każe zanieść ją komuś znaczącemu w Kryptopolis . Komuś, kogo darzymy zaufaniem. Lynette odpada, bo nienawidzi ghuli. Zostaje nam McLure. Udajemy się do niego, wręczamy mu dysk i mówimy, że wykorzystanie jego zawartość może przynieść obopólne korzyści dla Gecko i Kryptopolis . McLure zgadza się przedstawić tę propozycje Radzie, a my za doręczenie taśmy otrzymujemy 750 PD.
5. Zdobądź kontroler baterii do naprawy auta w Norze.
Gdy przyniesiemy Skeeterowi Duży zestaw narzędzi (otrzymaliśmy go od Valerie, misja [7] w Kryptopolis ), wręczy nam on Kontroler baterii. Dzięki niemu będziemy mogli wykonać misję [12] w Norze i tym samym zdobyć wreszcie nasze auto! Warsztat Skeetera znajduje się w tym miejscu:

Udajemy się teraz do Nory po nasze autko. Wręczamy Smitty'emu Kontroler baterii i płacimy 2000$. On sprzedaje nam zatankowane auto. Zagadujemy go ponownie i wręczamy mu jeszcze Regulator baterii (znaleźliśmy go w misji [7] w Klamath ). Za kwotę 750$, Smitty instaluje go w naszej bryce. W ten sposób nasz samochód będzie zużywał mniej paliwa. Po zakupie i odpicowaniu Krążownika szos, możemy go wreszcie używać! Skróci on czas naszych podróży po mapie świata o połowę! Będziemy również mniej atakowani przez napotykanych przeciwników! Jeszcze dwie kwestie odnośnie naszego pustynnego transportera. Zawiera on pokaźnej pojemności bagażnik. Od teraz będziemy mogli w nim przewozić masę rzeczy, nie angażując w to kompanów. Ostatnia kwestia to tankowanie. Używamy w tym celu 2 środków/paliw. Pierwsze to użycie na wozie Ogniw termojądrowych (50 sztuk ładuje brykę w 50 procentach), drugie to Małe ogniwa energetyczne (50 sztuk ładuje brykę w 5 procentach). Nasz samochód będziemy mogli również ulepszyć w Nowym Reno (misja [1]) i Republice Nowej Kalifornii (misja [3]). Gaz do dechy i w drogę przyjaciele! Czas na pustynny lans!
6. Zdobądź trójfazowy transformator plazmowy dla Skeetera.
By zarobić 3x350 PD i zdobyć 3 darmowe ulepszenia wybranej przez nas broni, udajemy się do Skeetera. Poznaliśmy go w misji [5]. Chce on byśmy zdobyli dla niego Trójfazowy transformator plazmowy. Za każdą przyniesioną sztukę, otrzymamy 350 PD i jeden darmowy upgrade sprzętu. By potroić tę nagrodę, musimy zdobyć 3 sztuki Trójfazowego transformatora plazmowego. Jeden ma przy sobie ghoul w elektrowni:

Okradamy go z niego. Na pozostałe dwa będziemy potrzebować dwóch Formularzy zamówienia. Pierwszy znajduje się w biurku Harolda:
![Ostatni ma przy sobie Festus, którego poznaliśmy w misjach [1] i [2] - Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/724/88239671.jpg)
Ostatni ma przy sobie Festus, którego poznaliśmy w misjach [1] i [2]. Jemu również kradniemy zamówienie. Mając jeden transformator i 2 formularze, udajemy się do ghoula, któremu ukradliśmy wcześniej transformator (pierwszy obrazek w tej misji). Wręczamy mu zamówienia i otrzymujemy kolejne 2 transformatory. Z trzema jego sztukami, wracamy do Skeetera. Za każdy wręczony komponent dostajemy po 350 PD i darmowe ulepszenie broni. Udoskonala on m.in. pistolet Magnum .44 (szybsze ładowanie), Karabin myśliwski (doczepiona luneta), karabin FN FAL (noktowizor) i pistolet Desert Eagle .44 (powiększenie magazynka). Wybór należy do Was.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.