Fallout 2: Gecko (2)
Aktualizacja:
Znajdziemy to również Niebieską kartę dostępową. Bardzo się nam ona przyda w Navarro ! Reaktor elektrowni możemy naprawić na trzy odmienne sposoby. Oto one:
1. W południowo-wschodniej części elektrowni spotykamy Festusa:

Mówimy mu, że mamy odpowiednią część, potrzebną do naprawy reaktora elektrowni. Na początku nie będzie się on chciał zgodzić na samodzielną naprawę. Informujemy go więc, że całe Gecko na niego liczy i tylko od niego zależy przyszłość miasta. Gdy w końcu uda nam się go przekonać, Festus pójdzie naprawić reaktor. Dostaniemy za to 4250 PD.
2. Reaktor możemy naprawić samemu. W tym celu prosimy naszych przyjaciół by na nas poczekali, zażywamy Rad-Xy (gdy tego nie zrobimy, będziemy otrzymywać obrażenia w sali z reaktorem) i wyruszamy dokonać reparacji. Używamy teraz Części Hydroelektrycznej na tym oto czerwonym zaworze:

Otrzymamy w ten sposób 4000 PD. Wracamy do pomieszczenia z komputerem, zażywamy AntyRady i przyłączamy z powrotem do siebie naszą drużynę.
3. Trzeci, najbardziej opłacalny, lecz najtrudniejszy sposób naprawy reaktora to odpowiednie skonfigurowanie komputera sterującego robotem naprawczym:

Wybieramy najpierw następujące kody:
A1546761 (druga pozycja na liście)
5B576005 (trzecia pozycja na liście)
35C76863 (pierwsza pozycja na liście)
Klikamy teraz na uruchomienie programu naprawczego i gdy się okaże, że analiza logiczna zaliczyła ERROR, wklepujemy następujące polecenia dla robota:
Wzmocnienie ekranu gamma
Deharmonizacja sterownika neptunowego
Kalibracja rdzenia uranowego
Zasilanie kondensatora saturnowego
Test kompilatora jowiszowego
Instalacja Hydroelektrycznego Regulatora Magnetosfery
Dajemy teraz na wykonanie polecenia, a robot ruszy w misję naprawczą. My z kolei otrzymamy 4500 PD. Wracamy teraz do McLure'a w Kryptopolis . Mówimy mu, że naprawiliśmy reaktor elektrowni w Gecko . W nagrodę, otrzymaliśmy oficjalne, pełnoprawne obywatelstwo Kryptopolis . Od tej pory nie będziemy musieli okazywać Przepustki dziennej strażnikom przy bramie do Miasta wewnętrznego . Będziemy więc mogli przemycać na jego teren, wszystko co się da :-) Otrzymamy również pozwolenie na wejście do Krypty 8. Obywatelstwo pozwoli nam także wchodzić na teren Miasta wewnętrznego w nocy!
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
