Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
Aktualizacja:
![]() | SIG Sauer 14mm Minimalna siła: 4 Zasięg: 24 Obrażenia: 12-22 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 5 Pojemność magazynka: 6 naboi Amunicja: 14mm AP ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: - 50% |
![]() | Pistolet 5,56mm Minimalna siła: 5 Zasięg: 30 Obrażenia: 20-30 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 7 Pojemność magazynka: 5 naboi Amunicja: .233 FMJ ![]() Przebicie: - 20% Obrażenia: - 20% |
![]() | Karabin szturmowy AK-112 5mm Minimalna siła: 5 Zasięg: 45 Obrażenia: 8-16 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 8 Pojemność magazynka: 24 naboje Amunicja: 5mm AP ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: - 35% 5mm JHP ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: + 35% |
![]() | Strzelba bojowa Minimalna siła: 5 Zasięg: 22 Obrażenia: 15-25 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 11 Pojemność magazynka: 12 naboi Amunicja: Śrut kaliber 12 ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |
![]() | Karabin snajperski Minimalna siła: 5 Zasięg: 50 Obrażenia: 14-34 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 10 Pojemność magazynka: 6 naboi Amunicja: .233 FMJ ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |
![]() | Desert Eagle .44 (zwiększony magazynek) Minimalna siła: 4 Zasięg: 25 Obrażenia: 10-16 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 4 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: .44 Magnum JHP ![]() Przebicie: - 25% Obrażenia: + 25% .44 Magnum FMJ ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Uzbrojenie
- Legenda | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (4) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (5) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Ręczna broń palna (6) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń ciężka (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń ciężka (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń energetyczna (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń do walki wręcz | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń biała (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń biała (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Broń miotana | Uzbrojenie | Fallout 2
- Materiały wybuchowe | Uzbrojenie | Fallout 2
- Pancerze (1) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Pancerze (2) | Uzbrojenie | Fallout 2
- Uzbrojenie
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.