Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
15. RODZINA BISHOP Pani Bishop (opcjonalnie).
Panią Bishop znajdziemy na pierwszym piętrze kasyna Shark Club (Druga ulica ):

Rozmawiamy z nią następująco:
Kim jesteś? / Należę do gatunku bezimiennych wędrowców... / Nieważne, dzięki. Muszę już lecieć. / Pewnie. Mały drink byłby mile widziany. / (Idź za nią.) / Idź na całość. / Mmmm, Leslie.
Po upojnej nocy z Panią Bishop, wypytujemy ją jeszcze o wszystko, co się da (wysoka Charyzma i Retoryka wskazane!) W szczególności zagadujemy o GECKa, Kryptopolis i o to czy jest szczęśliwa żyjąc u boku Bishopa. Opowie nam wtedy ona o Przystawce językowej do PIPBoy'a, który znajduje się w sejfie (normalnie go tam nie ma). Gdy kobieta zaśnie, otrzymamy 1000 PD za zmianę życia Pani Bishop na lepsze. Będzie ona również mamrotać przez sen coś o jakiś cyfrach. Są to sekwencje kombinacji do sejfu obok. Korzystamy z tego i otwieramy skrytkę. Grabimy wszystko (m.in. wspomnianą Przystawkę, która dodaje kilka PD i 5% do Retoryki). Udajemy się teraz do pokoju powyżej. Tutaj by móc otworzyć sejf, potrzebna będzie umiejętność Otwierania zamków. Proponuję jeszcze przeszukać biurka i regały we wszystkich 3 pokojach (masa kasy i sprzętu).
16. Gwiazda porno (opcjonalnie).
Jeśli chcesz zaistnieć jako lśniąca, rozpoznawalna gwiazda filmów... porno, udaj się do studia Golden Globes Porn na spotkanie z jednym z braci Corsican:

By móc otrzymać 1500 PD, 500$ i karty Karmy: Gwiazda porno i Żigolak, musimy mieć wysoką Siłę, Wytrzymałość, Zręczność i Charyzmę. Mogą nam w tym pomóc Mentaty i Wygrzew. Deklarujemy chęć zostania aktorem. Po udanej sesji zdjęciowej i nagranym Hot-Show, będziesz mógł wrócić po miesiącu do Braci Corsican, by zagrać w filmach XXX ponownie...
17. Magiczna kula (opcjonalnie).
By móc zdobyć Magiczną kulę, musimy udać się na drugie piętro kasyna Shark Club (Druga ulica ). W tym oto stole bilardowym, znajdziemy naszą specjalną bilę:

Jeśli posiadamy Szczęście na poziomie 9,10 - będzie ona bardzo ciekawym i przydatnym znaleziskiem. Ma wiele zastosowań. Większość z nich ma na celu głównie rozśmieszenie gracza swoimi tekstami. Wyświetlane są one na ekranie komunikatora (musimy jej "używać" w inwentarzu). To jednak nie wszystko. Nie zdradzę Wam całości jej możliwości. Zepsułbym Wam tym po prostu zabawę. Powiem tylko jedno. W pewnym momencie Magiczna kula będzie podawać jakiś kod. Gdy to zrobi, udajmy się do Kryptopolis . Wchodzimy do Krypty 8 i używamy komputera koło windy na pierwszym piętrze. Zdobędziemy w ten sposób 2 Stimpaki i jednego Superstimpaka. Resztę niespodzianek do odkrycia, zostawiam Wam:-)
18. Ojciec Tully (opcjonalnie).
Zapijaczonego Ojca Tully'ego znajdziemy w Pasażu handlowym . Ma on tam swój nowoczesny, zadbany, ultra higieniczny kościół:

Za każdą przyniesioną mu Gorzałę, ksiądz opowie nam masę interesujących rzeczy o Nowym Reno (informacje o rodzinach mafijnych i spowiedziach mieszkańców). Oprócz tego, jeśli jest z nami współmałżonek/współmałżonka (Miria lub Davin, misja [8], Modoc ) - Ojciec Tully, jest w stanie załatwić nam rozwód. Przeprowadzi w tym celu specjalny egzorcyzm. Do księdza wrócimy jeszcze po ukończeniu gry. O tym jednak później:-)
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.