Fallout 2: Nowe Reno (7)
Aktualizacja:
15. RODZINA BISHOP Pani Bishop (opcjonalnie).
Panią Bishop znajdziemy na pierwszym piętrze kasyna Shark Club (Druga ulica ):

Rozmawiamy z nią następująco:
Kim jesteś? / Należę do gatunku bezimiennych wędrowców... / Nieważne, dzięki. Muszę już lecieć. / Pewnie. Mały drink byłby mile widziany. / (Idź za nią.) / Idź na całość. / Mmmm, Leslie.
Po upojnej nocy z Panią Bishop, wypytujemy ją jeszcze o wszystko, co się da (wysoka Charyzma i Retoryka wskazane!) W szczególności zagadujemy o GECKa, Kryptopolis i o to czy jest szczęśliwa żyjąc u boku Bishopa. Opowie nam wtedy ona o Przystawce językowej do PIPBoy'a, który znajduje się w sejfie (normalnie go tam nie ma). Gdy kobieta zaśnie, otrzymamy 1000 PD za zmianę życia Pani Bishop na lepsze. Będzie ona również mamrotać przez sen coś o jakiś cyfrach. Są to sekwencje kombinacji do sejfu obok. Korzystamy z tego i otwieramy skrytkę. Grabimy wszystko (m.in. wspomnianą Przystawkę, która dodaje kilka PD i 5% do Retoryki). Udajemy się teraz do pokoju powyżej. Tutaj by móc otworzyć sejf, potrzebna będzie umiejętność Otwierania zamków. Proponuję jeszcze przeszukać biurka i regały we wszystkich 3 pokojach (masa kasy i sprzętu).
16. Gwiazda porno (opcjonalnie).
Jeśli chcesz zaistnieć jako lśniąca, rozpoznawalna gwiazda filmów... porno, udaj się do studia Golden Globes Porn na spotkanie z jednym z braci Corsican:

By móc otrzymać 1500 PD, 500$ i karty Karmy: Gwiazda porno i Żigolak, musimy mieć wysoką Siłę, Wytrzymałość, Zręczność i Charyzmę. Mogą nam w tym pomóc Mentaty i Wygrzew. Deklarujemy chęć zostania aktorem. Po udanej sesji zdjęciowej i nagranym Hot-Show, będziesz mógł wrócić po miesiącu do Braci Corsican, by zagrać w filmach XXX ponownie...
17. Magiczna kula (opcjonalnie).
By móc zdobyć Magiczną kulę, musimy udać się na drugie piętro kasyna Shark Club (Druga ulica ). W tym oto stole bilardowym, znajdziemy naszą specjalną bilę:

Jeśli posiadamy Szczęście na poziomie 9,10 - będzie ona bardzo ciekawym i przydatnym znaleziskiem. Ma wiele zastosowań. Większość z nich ma na celu głównie rozśmieszenie gracza swoimi tekstami. Wyświetlane są one na ekranie komunikatora (musimy jej "używać" w inwentarzu). To jednak nie wszystko. Nie zdradzę Wam całości jej możliwości. Zepsułbym Wam tym po prostu zabawę. Powiem tylko jedno. W pewnym momencie Magiczna kula będzie podawać jakiś kod. Gdy to zrobi, udajmy się do Kryptopolis . Wchodzimy do Krypty 8 i używamy komputera koło windy na pierwszym piętrze. Zdobędziemy w ten sposób 2 Stimpaki i jednego Superstimpaka. Resztę niespodzianek do odkrycia, zostawiam Wam:-)
18. Ojciec Tully (opcjonalnie).
Zapijaczonego Ojca Tully'ego znajdziemy w Pasażu handlowym . Ma on tam swój nowoczesny, zadbany, ultra higieniczny kościół:

Za każdą przyniesioną mu Gorzałę, ksiądz opowie nam masę interesujących rzeczy o Nowym Reno (informacje o rodzinach mafijnych i spowiedziach mieszkańców). Oprócz tego, jeśli jest z nami współmałżonek/współmałżonka (Miria lub Davin, misja [8], Modoc ) - Ojciec Tully, jest w stanie załatwić nam rozwód. Przeprowadzi w tym celu specjalny egzorcyzm. Do księdza wrócimy jeszcze po ukończeniu gry. O tym jednak później:-)
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
