Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
Aktualizacja:
8. Zdobądź dla Vortisa Łowcy Niewolników mapę od Strażników RNK.
Vortisa znajdziemy w północnej części Bazaru . Ma on tam swoją gildię niewolników:

Jeśli powiemy mu, że szukamy pracy, zleci nam on zdobycie mapy od Strażników przebywających w Centrum RNK . Udajemy się na miejsce:

Mapa Strażników leży na stole. Bierzemy ją i wracamy do Vortisa. Dostaniemy od niego 500$.
9. Uwolnij niewolników z zagrody (dla Strażników).
Misję tą zleca nam Elise . Jej "warsztat", który tak naprawdę jest przykrywką, znajduje się w tym miejscu:
![Zawitaliśmy tu w misji [8] - Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/724/93122718.jpg)
Zawitaliśmy tu w misji [8]. Gdy powiemy jej, że szczerze nienawidzimy łowców niewolników, zleci nam ona pozbycie się takich w Bazarze . Mamy ich wybić w pień i uratować wszystkich niewolników z klatek. Wracamy, zatem w dobrze znane nam miejsce, w którym spotkaliśmy Vortisa (misja [8]). Nic prostszego. Pora nareszcie trochę sobie postrzelać. Gdy wymalujemy wszystkimi szumowinami pobliskie ściany, podchodzimy do cel na zewnątrz. Przy każdym rzędzie klatek używamy przełączników:

Uwolnimy w ten sposób wszystkich niewolników. Podleczamy się, chowamy broń i wracamy do Elise. Za wykonanie misji otrzymujemy Odznakę strażnika i 3000 PD. Nieźle.
10. Sprawdź działanie serum mutagenicznego na super-mutancie. Spróbuj w Broken Hills.
Zadanie to zleca nam dr Henry. Poznaliśmy go w misji [5]. Poprosi nas o sprawdzenie działania jego serum mutagenicznego. Mamy go użyć na jakimś Supermutancie. Henry proponuje udać się do Broken Hills . Udajemy się na miejsce i przechodzimy do Części mieszkalnej . Surowicy mutacyjnej używamy np. na tym mutancie:

Gdy zaaplikujemy mu serum, mutasek się roztopi. Wynika z tego, że doktorek musi chyba jeszcze dopracować swój specyfik:-) Zgarniamy 1000 PD i wracamy do Henry'ego. Mówimy mu o niedoskonałości jego serum i zgarniamy nagrodę. Będzie nią Cyber-Pies! Kolejny towarzysz możliwy do zwerbowania. Oto jego statystyki:
Imię | Cyber-Pies |
PW | 97, 107, 107, 127, 127 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 9,12 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Kły, pazury, wredne szczekanie |
Udźwig | Brak |
Uwagi | Słaby i nieprzydatny. Z oczywistych względów nie może niczego dźwigać. Kręci się tylko pod nogami i szuka jak tu wejść nam na linię ognia. Odradzam. |
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
