Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
19. RODZINA WRIGHT Znajdź winnego przedawkowania przez Richarda Wrighta.
UWAGA: By odkryć prawdę nie możemy być członkiem rodziny Salvatore!
Ostatnia rodzina mafijna w Nowym Reno . Moja ulubiona, bo najmniej zepsuta. Zajmuje się głównie pędzeniem bimbru. Lepsze to niż narkotyki czy układy ze zbirami z Navarro . Czas podjąć się zadania wyjaśnienia tragicznej sytuacji - śmierci syna głowy rodziny Wrigtów. Gdy udamy się do Wschodniej części Nowego Reno , wchodzimy do budynku po środku. Spotkamy tam Keitha Wrighta. Mówimy mu, że szukamy pracy. Zezwoli nam on wtedy udać się do szefa rodziny Wright - Orville'a:

Zleci nam on zbadanie sprawy śmierci swojego syna - Richarda. Podejrzewa on, że ktoś sprzedał mu Jet i zmusił go do zażycia. Prawda jednak nie okaże się tak oczywista. Po kolei jednak. Zagadujemy ponownie Keitha i wypytujemy go o brata. Pytamy go również o to, czy moglibyśmy przeszukać jego pokój. Gdy uzyskamy pozwolenie, idziemy porozmawiać z matka zmarłego Richarda - Panią Wright. Ją również wypytujemy o syna. Na końcu zaglądamy do pokoju Richarda i badamy pierwszy regał po prawej:

Znajdziemy w nim Pusty pojemnik na Jet. Otrzymamy za to 500 PD. Idziemy teraz na Drugą ulicę i pytamy Jimmy'ego J o znaleziony Pusty pojemnik na Jet:

Okaże się, że pojemnik ten był zatruty jadem Radskorpiona. Otrzymujemy kolejne 500 PD i idziemy złożyć wizytę Renesco w Pasażu handlowym . Gdy zapytamy go o zatruty pojemnik, Renesco pęknie i zacznie sypać. Okaże się, że rodzina Salvatore zleciła mu przygotowanie "zabójczego Jetu". Za odkrycie prawdy, otrzymamy 1000 PD. Czas przekazać wszystkie zdobyte informacje Orville'owi. Mówimy mu o Renesco, a potem, by go nie zabił - o rodzinie Salvatore. Otrzymamy raz po 500 PD, potem 2000 PD, 2 Gorzały, 40 sztuk Amunicji kal. 12 i 350$. Orville zleci nam również następne zadanie (misja [21]).
20. Zwerbować Myrona (opcjonalne).
Myrona znajdziemy w Stajniach . Byliśmy tam raz, gdy wykonywaliśmy zadanie dla rodziny Mordino (misja [6]). Gdy zdecydowaliśmy się wyrżnąć ją całą pień, będziemy musieli walczyć z członkami rodziny w Stajniach . Jeśli nie - droga wolna. Pomieszczenie, w którym znajduje się Myron, znajduje się pod ziemią:

Prowadzą do niego dwa zejścia z drabinką. Do pokoju Myrona możemy się dostać na dwa sposoby. Pierwszy to wybicie strażników strzegących kwatery. Drugi jest ciekawszy. Dostaniemy za niego 500 PD. Wystarczy porozmawiać z naukowcem stojącym w hangarze. Musimy powiedzieć jej, że również jesteśmy naukowcem. Staramy się ją uwieść i wypytać o Myrona. Gdy zapytamy się jej, czy możemy się z nim widzieć, wręczy nam ona Identyfikator Stajni. Dzięki niemu będziemy mogli swobodnie udać się na spotkanie z Myronem. Jeśli uda się nam go zwerbować, otrzymamy 750 PD. Więcej o nim podaję w statystykach:
Imię | Myron |
PW | 70, 77, 92, 107, 122 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 7, 8 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Nauka |
Bronie | Pistolet wstrzykujący, Pistolet Gaussa |
Udźwig | 125 |
Uwagi | Świetny naukowiec, kiepski wojak. Jeśli cenimy sobie pomoc naukową bardziej niż bitewną - Myron będzie idealnym kompanem. Jest on w stanie przygotowywać nam kilka medykamentów. Do wyrobu każdego, będziemy mu musieli przynieść odpowiednie składniki. Oto leki, jakie może zrobić dla nas Myron: Stimpaki (Korzeń Xandrowy, Kwiat Broca, Pusta strzykawka), Superstimpaki (Owoc, Nuka-Cola, Stimpak), Antidotum (Ogon Radskorpiona). |
Wypytujemy teraz Myrona czy istnieje antidotum na Jet. Okaże się, że tak. Za tą informację otrzymamy 2000 PD. Udajemy się teraz do Kryptopolis na spotkanie z dr Troyem (poznaliśmy go w misji [17], Kryptopolis ). Pytamy się go, czy jest w stanie przygotować lekarstwo na uzależnienie od Jetu. Doktorek jest w stanie to zrobić. Po chwili wręczy nam dwie sztuki Antidotum na Jet. Otrzymujemy za to - 2000 PD. Jedziemy z nim do Redding i wręczamy go dr Johnsonowi. Zdobędziemy 2500 PD i wykonamy tym samym misję [6] w Redding .
CIEKAWOSTKA: Gdy użyjemy na Myronie Antidotum na Jet - wzrośnie jego umiejętność Nauki.
UWAGA: Myron może nam się przydać w misji [17], Kryptopolis .
21. RODZINA WRIGHT Znajdź sposób na dostanie się do bazy Sierra.
Druga i ostatnia misja zlecona nam przez Orville'a. Tym razem mamy za zadanie udać się do Bazy Wojskowej Sierra . Jest to praktycznie ostatnia misja w Nowym Reno . Wrócimy tu tylko po to, by zdać relację z wycieczki do Bazy - Orville'owi. Zawitamy tu również po zakończeniu gry. Jest to jednak opcjonalne, ale się opłaca. Przed udaniem się do BWS , proponuje porządnie się dozbroić, uleczyć i wyposażyć w Stimpaki, Superstimpaki, materiały wybuchowe i granaty EMP. Czeka nas trudna batalia. Będzie ciężko, więc przygotujmy się dobrze.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.