Fallout 2: Nowe Reno (8)
Aktualizacja:
19. RODZINA WRIGHT Znajdź winnego przedawkowania przez Richarda Wrighta.
UWAGA: By odkryć prawdę nie możemy być członkiem rodziny Salvatore!
Ostatnia rodzina mafijna w Nowym Reno . Moja ulubiona, bo najmniej zepsuta. Zajmuje się głównie pędzeniem bimbru. Lepsze to niż narkotyki czy układy ze zbirami z Navarro . Czas podjąć się zadania wyjaśnienia tragicznej sytuacji - śmierci syna głowy rodziny Wrigtów. Gdy udamy się do Wschodniej części Nowego Reno , wchodzimy do budynku po środku. Spotkamy tam Keitha Wrighta. Mówimy mu, że szukamy pracy. Zezwoli nam on wtedy udać się do szefa rodziny Wright - Orville'a:

Zleci nam on zbadanie sprawy śmierci swojego syna - Richarda. Podejrzewa on, że ktoś sprzedał mu Jet i zmusił go do zażycia. Prawda jednak nie okaże się tak oczywista. Po kolei jednak. Zagadujemy ponownie Keitha i wypytujemy go o brata. Pytamy go również o to, czy moglibyśmy przeszukać jego pokój. Gdy uzyskamy pozwolenie, idziemy porozmawiać z matka zmarłego Richarda - Panią Wright. Ją również wypytujemy o syna. Na końcu zaglądamy do pokoju Richarda i badamy pierwszy regał po prawej:

Znajdziemy w nim Pusty pojemnik na Jet. Otrzymamy za to 500 PD. Idziemy teraz na Drugą ulicę i pytamy Jimmy'ego J o znaleziony Pusty pojemnik na Jet:

Okaże się, że pojemnik ten był zatruty jadem Radskorpiona. Otrzymujemy kolejne 500 PD i idziemy złożyć wizytę Renesco w Pasażu handlowym . Gdy zapytamy go o zatruty pojemnik, Renesco pęknie i zacznie sypać. Okaże się, że rodzina Salvatore zleciła mu przygotowanie "zabójczego Jetu". Za odkrycie prawdy, otrzymamy 1000 PD. Czas przekazać wszystkie zdobyte informacje Orville'owi. Mówimy mu o Renesco, a potem, by go nie zabił - o rodzinie Salvatore. Otrzymamy raz po 500 PD, potem 2000 PD, 2 Gorzały, 40 sztuk Amunicji kal. 12 i 350$. Orville zleci nam również następne zadanie (misja [21]).
20. Zwerbować Myrona (opcjonalne).
Myrona znajdziemy w Stajniach . Byliśmy tam raz, gdy wykonywaliśmy zadanie dla rodziny Mordino (misja [6]). Gdy zdecydowaliśmy się wyrżnąć ją całą pień, będziemy musieli walczyć z członkami rodziny w Stajniach . Jeśli nie - droga wolna. Pomieszczenie, w którym znajduje się Myron, znajduje się pod ziemią:

Prowadzą do niego dwa zejścia z drabinką. Do pokoju Myrona możemy się dostać na dwa sposoby. Pierwszy to wybicie strażników strzegących kwatery. Drugi jest ciekawszy. Dostaniemy za niego 500 PD. Wystarczy porozmawiać z naukowcem stojącym w hangarze. Musimy powiedzieć jej, że również jesteśmy naukowcem. Staramy się ją uwieść i wypytać o Myrona. Gdy zapytamy się jej, czy możemy się z nim widzieć, wręczy nam ona Identyfikator Stajni. Dzięki niemu będziemy mogli swobodnie udać się na spotkanie z Myronem. Jeśli uda się nam go zwerbować, otrzymamy 750 PD. Więcej o nim podaję w statystykach:
Imię | Myron |
PW | 70, 77, 92, 107, 122 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 7, 8 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Nauka |
Bronie | Pistolet wstrzykujący, Pistolet Gaussa |
Udźwig | 125 |
Uwagi | Świetny naukowiec, kiepski wojak. Jeśli cenimy sobie pomoc naukową bardziej niż bitewną - Myron będzie idealnym kompanem. Jest on w stanie przygotowywać nam kilka medykamentów. Do wyrobu każdego, będziemy mu musieli przynieść odpowiednie składniki. Oto leki, jakie może zrobić dla nas Myron: Stimpaki (Korzeń Xandrowy, Kwiat Broca, Pusta strzykawka), Superstimpaki (Owoc, Nuka-Cola, Stimpak), Antidotum (Ogon Radskorpiona). |
Wypytujemy teraz Myrona czy istnieje antidotum na Jet. Okaże się, że tak. Za tą informację otrzymamy 2000 PD. Udajemy się teraz do Kryptopolis na spotkanie z dr Troyem (poznaliśmy go w misji [17], Kryptopolis ). Pytamy się go, czy jest w stanie przygotować lekarstwo na uzależnienie od Jetu. Doktorek jest w stanie to zrobić. Po chwili wręczy nam dwie sztuki Antidotum na Jet. Otrzymujemy za to - 2000 PD. Jedziemy z nim do Redding i wręczamy go dr Johnsonowi. Zdobędziemy 2500 PD i wykonamy tym samym misję [6] w Redding .
CIEKAWOSTKA: Gdy użyjemy na Myronie Antidotum na Jet - wzrośnie jego umiejętność Nauki.
UWAGA: Myron może nam się przydać w misji [17], Kryptopolis .
21. RODZINA WRIGHT Znajdź sposób na dostanie się do bazy Sierra.
Druga i ostatnia misja zlecona nam przez Orville'a. Tym razem mamy za zadanie udać się do Bazy Wojskowej Sierra . Jest to praktycznie ostatnia misja w Nowym Reno . Wrócimy tu tylko po to, by zdać relację z wycieczki do Bazy - Orville'owi. Zawitamy tu również po zakończeniu gry. Jest to jednak opcjonalne, ale się opłaca. Przed udaniem się do BWS , proponuje porządnie się dozbroić, uleczyć i wyposażyć w Stimpaki, Superstimpaki, materiały wybuchowe i granaty EMP. Czeka nas trudna batalia. Będzie ciężko, więc przygotujmy się dobrze.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
