Fallout 2: Gecko (5)
Aktualizacja:
7. Przynieś Mózgowi paczkę chrupków serowych.
Drabinkę prowadzącą do kryjówki Mózga (gigantycznego Kretoszczura) znajdziemy w północnej części Śmietniska :

Gdy będziemy iść na południe, znajdziemy przywódcę pałętających się tutaj ghuli:

Poprosi nas on o przyniesienie Chrupek serowych. Możemy je znaleźć w jednej z szafek w elektrowni lub w domku Gordona:

Gdy przyniesiemy Mózgowi jego przysmak, ten wręczy nam Talizman. Nie otrzymamy jednak żadnych PD. Szkoda. To taki żarcik twórców Fallouta 2. Ewidentne nawiązanie do serialu animowanego "Pinky i Mózg" :-)
8. Zwerbować Lenny'ego (opcjonalnie).
Lenny to kolejna postać, którą możemy przyłączyć do naszej drużyny. Stoi on koło Harolda:

Nie jest on, co prawda świetnym żołnierzem, ale za to nieocenionym medykiem polowym. Jego umiejętność Leczenia nie raz pomorze nam w trudnych chwilach. Jeśli chcemy by w czymkolwiek był przydatny podczas walk - wręczmy mu dowolny pistolet maszynowy. Oto statystyki Lenny'ego:
Imię | Lenny |
PW | 129, 154, 181, 206 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 7 |
Umiejętności | Leczenie |
Bronie | Pistolety maszynowe |
Udźwig | 125 |
Uwagi | Świetny lekarz, kiepski strzelec. Jeśli cenimy sobie wparcie medyczne bardziej niż bitewne - Lenny będzie idealnym kompanem. |
9. Zdobyć potężniejszą broń przed wyruszeniem do Redding (opcjonalnie).
I teraz UWAGA! W miasteczku Redding przyjdzie nam m.in. wytrzaskać masę potężnych stworów w kopalni. Nasz dotychczasowy sprzęt nie jest w stanie jednak ich nawet drasnąć! Potrzebujemy potężniejszego ekwipunku. To, co teraz napiszę i zaproponuję jest opcjonalne! Jeśli chcecie spróbować wyplewić kopalniane kreatury, bez mojej wskazówki - zróbcie to. Uprzedzam jednak - jest to diablo trudne. Otóż. Udajmy się do Republiki Nowej Kalifornii (RNK ). Raz już tam byliśmy (misja [13] w Kryptopolis ). Gdy ponownie trafimy na miejsce, kierujemy się do namiociku na północy. Zobaczymy w nim karła i 4 ochroniarzy ubranych w zielone Pancerze bojowe. Okradamy ich z praktycznie najlepszych ciężkich karabinów maszynowych w grze - Bozarów. Nie zapominamy zakosić im jeszcze amunicji (5,56 FMJ) i Stimpaków. Na końcu rozwalamy wszystkich nowo nabytym orężem. Z ciała zabitego kupca i ze stojących za jego plecami regałów - bierzemy wszystko. Ładujemy Bozara, jako drugą broń bierzemy H&K G11. Karabin myśliwski z doczepioną lunetą dajemy Cassidy'emu, a Magnum .44 z szybszym ładowaniem - Vicowi. Amunicję 5mm AP i JHP zostawiamy dla Marcusa (zwerbujemy go potem w Broken Hills ), Ogniwa termojądrowe przeznaczamy na paliwo do samochodu, a resztę sprzętu pakujemy do bagażnika. Przyda się nam potem na sprzedaż. Każdemu kompanowi wręczamy jeszcze po 5 Stimpaków i wracamy do Redding . Aha! Nie przejmujcie się, że rozwaliliście w sumie niewinne osoby. Zamiast ujmy do karmy - zyskaliśmy ją! (+10!). Całe zamieszanie miało miejsce tutaj:

To wszystko, co mogliśmy zrobić w Gecko . Nie będzie potrzeby wracania tu ponownie. Udamy się teraz do Redding .
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
