Cechy | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
Aktualizacja:
Cechy
Cechy są pewnego rodzaju dopełnieniem ogólnej charakterystyki postaci. Mają one zarówno swoje dobre jak i złe strony. Przyjmując te dobre, trzeba też zaakceptować te złe. Na szczęście wybór cech jest opcjonalny i nie ma konieczności wyboru żadnej.
Cecha | Plus | Minus |
Szybki metabolizm ![]()
| Tempo zdrowienia: + 2 | Redukcja odporności na trucizny i promieniowanie do zera. |
Krwawa jatka ![]()
| Zawsze oglądasz zgony swoich wrogów w najbardziej brutalnym wydaniu. | Brak |
Mięśniak ![]()
| Siła: + 2 | Punkty Akcji: - 2 |
Fatum ![]()
| Twoim wrogom podczas walki często zdarzają się krytyczne niepowodzenia. | Mogą się one przytrafić również Tobie. |
Drobna postura ![]()
| Zręczność: + 1 | Udźwig: - 50 |
Dobrotliwość ![]()
| Ręczna broń palna: - 10% Broń ciężka: - 10% Broń energetyczna: - 10% Walka wręcz: - 10% Broń biała: - 10% Rzucanie: - 10% | Pierwsza pomoc: + 15% Leczenie: + 15% Handel: + 15% Retoryka: + 15% |
Jednoręczność ![]()
| Jesteś sprawniejszy w posługiwaniu się broniami jednoręcznymi. | Jesteś słabszy w posługiwaniu się broniami dwuręcznymi. |
Chemiozależność ![]()
| Twój organizm szybciej zwalcza negatywne efekty zażywania chemikaliów. | Dwukrotnie wyższe ryzyko wpadnięcia w nałóg zażywania chemikaliów (+50%). |
Finezja ![]()
| Szansa na trafienie Krytyczne: + 10% | Normalne uszkodzenia, jakie zadajesz przeciwnikowi są mniejsze. |
Chemiodporność ![]()
| Dwukrotnie szybsze znikanie efektów działania chemikaliów na twoje zdrowie (+50%) | Dwukrotnie większa szansa uzależnienia się od chemikaliów (+50%) |
Kamikadze ![]()
| Inicjatywa: + 5 | Naturalny współczynnik Klasy Pancerza spada do zera. Jesteś odporny tylko tak, jak odporna jest Twoja zbroja. |
Seksapil ![]()
| Lepiej działasz na przedstawicieli płci przeciwnej. | Gorzej działasz na przedstawicieli płci tej samej. |
Ciężka ręka ![]()
| Zadawane obrażenia w walce wręcz: + 4 | Znaczny spadek szansy zadania Trafienia Krytycznego. |
Kujon ![]()
| Zwiększa ilość otrzymywanych Punktów Umiejętności (PU) na awans o 5. | Profity wybierasz, co czwarty poziom (4, 8, 12, 16, 20, itd.) |
Szybki cyngiel ![]()
| Użycie jakiejkolwiek broni dystansowej i rzucanej: - 1 Punkt Akcji. | Nie możesz celować w konkretne części ciała swoich przeciwników. |
Zdolniacha ![]() | Wszystkie atrybuty główne: +1 | Wszystkie umiejętności: - 10 % Przy awansach będziesz dostawał 5 punktów mniej do rozdysponowania na umiejętności. |
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis mechanizmów rozgrywki
- Garść porad ogólnych | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Atrybuty dodatkowe | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Umiejętności | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Cechy | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Obrażenia i choroby | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Kreacja Wybrańca | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Punkty Akcji (PA) | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Punkty doświadczenia (PD) | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Poziomy Karmy | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2
- Opis mechanizmów rozgrywki
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.