Fallout 2: Redding (2)
Aktualizacja:
5. Znajdź procesor do maszyny górniczej.
Najważniejsza i najtrudniejsza misja w Redding . Zadanie odnalezienia procesora do maszyny górniczej, zleca nam Marge Lebarge z kopalni Kokowebe:

i Dan McGrew z kopani Morningstar:

Obydwoje zapłacą nam 1000$ za dostarczenie odpowiedniego komponentu. Komu go zwrócimy, zależy od nas. Ja wybrałem Marge, bo McGrew importuje i rozprowadza Jet. Jest on więc typem spod ciemnej gwiazdy, prowadzącym brudne interesy z rodzinami mafijnymi z Nowego Reno . Część potrzebna górnikom znajduje się w kopalni Wanamingo. Problem jednak stanowią jej lokatorzy - potężne bestie, zakręcone jak sierp, twarde jak młot. Ścierwa nie do ubicia (od 500 do 600 PD za ukatrupienie jednego). Jeśli skorzystaliście z mojej wskazówki, co do udania się do RNK - macie odpowiedni sprzęt na pozbycie się Alienów. Do dzieła więc! Po otrzymaniu zleceń, kierujemy się teraz do burmistrza Ascortiego:

Wykupujemy od niego akt własności kopalni za 1000$. Gdy oczyścimy ją z wszelakiego paskudztwa - odkupi on od nas akt za 2500$. Czas wytłuc trochę gadów i odnaleźć procesor. W drogę! Udajemy się teraz do lokacji Wielka Kopalnia Wanamingo i korzystamy z windy poniżej:

Wyjmujemy naszego Bozara i rozpoczynamy piekielną anihilację. Do Wanamingo prujemy z serii na bliskiej odległości. Uważamy by nie oberwał przez to żaden z naszych kompanów. Bozar wali tylko seriami, więc zachowujemy ostrożność! Czyścimy absolutnie każdy zaułek, korytarz, grotę i jaskinię. W pewnym momencie natrafimy na to urządzenie:

Wyjmujemy z niego Procesor maszyny kopalnianej. Po odnalezieniu części dla górników, zabijamy wszystko, co pełza. Na pierwszym i drugim poziomie kopalni. Mordujemy bestie, aż nie otrzymamy komunikatu o oczyszczeniu kopalni (2000 PD). Wracamy teraz do Ascortiego, sprzedajemy akt za 2500$ i otrzymujemy kolejne 1000 PD. Na koniec składamy wizytę np. Marge i oddajemy jej procesor. I znów: 1000$ i 2500 PD. Nie było łatwo, ale ogrom PD i masa kasy, wynagrodziły nam nasz trud.
6. Antidotum na Jet dla dr Johnsona.
Sziptalik doktora Doca Johnsona, znajduje się tutaj:

Za 100$ będzie on w stanie wyleczyć całą naszą ekipę. Bardzo się to przydaje. Po szturmie na kopalnię Wanamingo na pewno nieźle oberwaliśmy. Korzystamy więc z usług doktora. Johnson prosi nas również o dostarczenie mu Antidotum na Jet. Zdobędziemy takowy w misji [17] w Kryptopolis .
To koniec przygód w Redding . Czas udać się do Broken Hills . Szerokiej drogi!
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
