Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
11. Napraw system oczyszczania powietrza w kopalni (DOBRY CHARAKTER).
Misja niemożliwa do rozpoczęcia i wykonania w sytuacji zrealizowania misji [7]. Questa tego zleca nam sztygar Zaius. Poznaliśmy go m.in. w misji [8]. Tym razem, mamy się zająć naprawieniem systemu oczyszczania w kopalni. Tego samego, który przyszło nam zniszczyć, jeśli wybraliśmy misję [7] (ZŁY CHARAKTER). By tego dokonać, potrzebujemy specjalny komponent - Część z kopalni. Nabędziemy go od Renesco, sprzedawcy w Nowym Reno . Udajemy się tam pieszo! Rezygnujemy więc z transportu samochodem. Wyjaśnię, o co chodzi w misji [1] w Nowym Reno . Gdy dotrzemy na miejsce, w Pasażu handlowym :

... zagadujemy Renesco i informujemy go o chęci naprawy maszynerii w Broken Hills . Gdy wręczy nam on potrzebny do tego system, przekazujemy mu jeszcze Okulary. Zdobyliśmy je w misji [5] (Broken Hills ). Jeżeli nie zażyczymy sobie niczego w zamian (zniżka na towary), obieca nam on odwdzięczyć się w przyszłości. Gdy ok. 20 razy zapytamy go jeszcze: "Jak tam okulary?" - Renesco wręczy nam na odczepkę - Medyczne rozszerzenie PIP-boya. Gdy go użyjemy, nasza umiejętność Leczenia, podskoczy o równe 10%! To wszystko. Wracamy do Broken Hills . Podchodzimy do wejścia kopalni w Części mieszkalnej i każemy poczekać naszym kompanom. Gdy wejdziemy na teren kopalni, będziemy, co chwilę otrzymywać obrażenia (po kilkanaście punktów). Jest możliwość się przed tym zabezpieczyć, dzięki Butli z tlenem. Możemy ją m.in. zdobyć w misjach mafijnych w Nowym Reno . Nie jest to jednak konieczne, bo powinniśmy bezproblemowo uratować kopalnię bez tego ekwipunku. Do dzieła! Ciśniemy cały czas w stronę północno-wschodnią. Po drodze rozwalamy pojedyncze mrówki i Radskorpiony. Gdy będziemy na miejscu, używamy Części z kopalni na maszynie:

Dla ułatwienia posłużę się jeszcze mapką kopalni:

Gdy nam się to uda, otrzymamy 1500 PD. Zażywamy Superstimpaka i wracamy po naszych przyjaciół. W momencie, gdy ponownie ich zwerbujemy - wracamy do kopalni. Nie będzie nam ona już kradła PW, więc czyścimy ją dokładnie dla dodatkowych PD za każde ubite w niej robactwo. Oprócz wspomnianych mrówek i Radskorpionów, spotkamy tu też Mniejszego szpona śmierci (250 PD). Na koniec ciekawostka. Zaraz przy wyjściu z kopani, podchodzimy do tej skarpy:

Jeśli zbliżymy się do ścianki, odkryjemy sekretną lokację! Będzie to jaskinia ze śpiącym pilotem:

Za jego odnalezienie, skasujemy 1000 PD, za rozmowę z nim - kolejne 500 PD i jedną sztukę Rudy uranu ze skrzyneczki obok. Gdy wyjdziemy z kopalni i zagadamy Zaiusa, ten wręczy nam w podzięce - Strzelbę bojową. Miło. Zdobytą Rudę uranu możemy przetworzyć u Nadzorcy kopalni:

Każe on sobie za to zapłacić 1000$. Zgadzamy się, otrzymujemy 500 PD i czekamy jeden dzien. Po upływie tego czasu, zagadujemy ponownie ghula. Chce on od nas odkupić naszą przetworzoną rudę za 1000$ + 500$ No baaa. Czysty interes. Otrzymamy wtedy kolejne 300 PD. Jeśli jednak zrezygnujemy z tych dodatkowych 500$ - otrzymamy 1250 PD. Decyzja należy do Was. Ja skusiłem się na PD. Ich nigdy za wiele :-)
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.