Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
6. RODZINA MORDINO Zanieś paczkę Dużego Jesusa Mordino Ramirezowi, w Stajniach.
Siedziba rodziny Mordino znajduje się na drugim piętrze kasyna Desperado. Głową rodziny jest Duży Jesus Mordino:

Pierwsze zadanie, jakie nam zleci, dotyczy przekazania pewnej paczki - jego wspólnikowi Ramirezowi. Stoi on w Stajniach . Po akceptacji zadania, od razu przenosimy się na miejsce. Po środku stoi odbiorca naszej paczki, Ramirez:

Gdy wręczymy mu walizkę od bossa, otrzymamy 500 PD. Wracamy teraz do Jesusa Mordino w Nowym Reno . W nagrodę otrzymamy 100$, trochę PD i kolejne zadanie (misja [7]).
7. RODZINA MORDINO Zbierz opłaty od Braci Corsican.
Drugie zlecenie od Dużego Jesusa Mordino. Tym razem mamy odebrać dług od Braci Corsican. Ich studio filmowe Golden Globes Porn znajduje się na Drugiej ulicy Nowego Reno :

Zagadujemy jednego z braci i prosimy go o spłacenie długu dla Dużego Jesusa Mordino. Gdy wręczy nam on pieniądze (250$), wracamy do rodziny Mordino. Boss każe nam zatrzymać połowę długu Braci Corsican (125$). Otrzymujemy 500 PD i ostatnie zadanie (misja [8]).
8. RODZINA MORDINO Zlikwiduj Pana Salvatore dla Dużego Jesusa Mordino.
Ostatnia misja dla głowy rodziny Mordino. Jak to zwykle bywa, musimy pozbyć się bossa konkurencyjnej rodziny mafijnej. Nasz cel: Pan Salvatore, rodzina Salvatore. Udajemy się na Drugą ulicę . Baza rodziny Salvatore mieści się w knajpie Salvatore's Bar. Udajemy się schodami na górę. Mamy teraz dwie możliwości wykończenia bossa. Pierwsza opcja to zagadanie Mansona:

Mówimy mu, że mamy bardzo ważną informację dla jego szefa. Gdy strażnik nas wpuści, okradamy Pana Salvatore z jego Zbiornika tlenowego. Wychodzimy spokojnie z baru. Po kilkunastu godzinach otrzymujemy komunikat, że zabiliśmy głowę rodziny Salvatore. Miał on po prostu kłopoty zdrowotne, a brak butli tlenowej okazał się bardziej zabójczy niż najcięższy oręż. Otrzymujemy za to 2000 PD. Druga opcja wypełnienia misji jest prosta jak budowa cepa. Musimy wykończyć całą rodzinę. Mimo, iż dysponuje ona masą Pistoletów laserowych, nie powinno to być trudne zadanie (Metalowy pancerz może pomóc). Myślę, że drugie rozwiązanie bardziej się opłaca. Więcej trupów = więcej PD. Za samo ubicie Pana Salvatore, otrzymujemy w końcu 500 PD. Wracamy do Dużego Jesusa Mordino. W nagrodę otrzymujemy 500$, Ulepszony skórzany pancerz, Pistolet maszynowy M3A1, 750 PD i propozycję wstąpienia do rodziny Mordino. Gdy na to przystaniemy, zdobędziemy nową kartę Karmy: Członek rodziny Mordino oraz 1000 PD.
CIEKAWOSTKA 1: Monson ma przy sobie Lustrzanki. Możemy go z nich okraść lub wziąć je z jego ciała. Noszenie tych okularów w miejscu na bronie główne - dodaje 1 punkt Charyzmy! Bardzo przydatna rzecz w przypadku prowadzenia ważnych rozmów lub handlowania.
CIEKAWOSTKA 2: Musimy zagadać Małego Jesusa Mordino, trzymając w ręku jakikolwiek nóż. Za 200$ nauczy nas on jak lepiej posługiwać się Bronią białą. Nasza umiejętność podniesie się wtedy o kilka procent (ok. 6%). Jeśli z kolei gramy postacią kobiecą, synalek mafioza zrobi to za darmo. Musimy się tylko z nim... przespać.

0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.