Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Jeśli zatem mamy dużo różnych ładunków wybuchowych, a cenimy sobie zdrowie nasze i naszych kompanów - dźwignię zostawiamy w spokoju. Wychodzimy na powierzchnię i udajemy się w pobliże małego hangaru. Znajdziemy w nim haubicę artyleryjską. Ładujemy ją wcześniej zdobytą Łuską do haubicy:

Jeebut! Wejście do bazy w uroczy i delikatny sposób stanęło otworem! Wchodzimy do środka. Z biurka po lewej zabieramy Papier z hasłem. Przekładamy go do miejsca broni głównych i używamy komputera przy polu siłowym. Gdy podamy hasło "Czajkowski", wszystkie emitery pół siłowych na tym piętrze zgasną. Oto raz jeszcze cała sytuacja:

Kierujemy się na prawo i potem w dół do sali operacyjnej:

Ze skrytek w ścianie po prawej bierzemy medykamenty i książki. Z podłogi podnosimy Żel biomedyczny. Z szafek na dole wyciągamy Oko Dixona i Żółty moduł pamięciowy. Idziemy teraz na północ do sali treningowej po środku. Gdy klikniemy na każdy worek treningowy z osobna, otrzymamy 10% bonus do umiejętności Walki wręcz (2x5%). Umiejętność ta przyda nam się jeszcze RNK , San Francisco oraz (jeśli nie rozpoczęliście jeszcze walk bokserskich) - w Nowym Reno . Z szafek w pokoju na północy zabieramy amunicję, granaty EMP i Bojowy pancerz:

Dajemy go np. Sulikowi i przechodzimy do windy na samym środku pierwszego piętra. Gdy klikniemy na czujniku obok, pojawi się zgraja mechanicznych strażników. Złomujemy je i otrzymujemy ok. 2300 PD. Ze zgliszcz jednego z Robotów strażników (takich, co mieli strzelby i szklane głowy), wyjmujemy Motywator robota. Ponownie podchodzimy pod windę i używamy tym razem na czujniku - Oka Dixona:

Wskakujemy do windy i jedziemy na piętro drugie. Czeka nas prawdziwa demolka. Nasz Bozar i Wyrzutnia rakiet zbiorą dziś obfite żniwo. Działko obrotowe Marcusa nie przestanie się kręcić. Karabin snajperski Cassidy'ego dosięgnie każdego, a ostrze Sulika przetnie niejeden przewód. Zanim przystąpimy do złomowania, pobawmy się najpierw przy kilku komputerkach. Tym wyłączymy wszystkie maszyny w pomieszczeniu:

0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.