Specjalne lokacje (1) | Specjalne lokacje | Fallout 2
Aktualizacja:
W trakcie podróży po mapie świata możesz natrafić na kilka miejsc specjalnych. Wiążą się one z uzyskaniem specjalnego uzbrojenia, wyposażenia lub pieniędzy. Ułatwiają one w znacznym stopniu wczesną grę. Ich podstawowym celem jest jednak rozśmieszenie gracza. Na zwiększenie prawdopodobieństwa trafienia na specjalne lokacje ma wpływ współczynnik główny: Szczęście, umiejętność: Sztuka przetrwania oraz profity: Odkrywca, Zwiadowca i Traper.
Kamienna Głowa

Minimalne Szczęście: 7
Opis:
Monumentalna, kamienna głowa Przybysza z Krypty, a raczej jego ożywiony pomnik. Po kłótni z głową otrzymasz specjalny kamień. Gdy go użyjesz, Twoja Siła i Zręczność wzrosną o 3 punkty, a odporność na obrażenia podniesie się o 50%. Jest to niestety efekt tylko czasowy. Przechowaj go na wyjątkowa okazję (np. Baza Wojskowa Sierra , Navarro , Enklawa ).
Strażnik Wieczności

Minimalne Szczęście: 8
Opis:
Jest to aluzja do serii Star Trek (dokładnie części piątej) i Fallouta 1. Gdy wejdziesz w kamienny portal, przeniesie Cię on w czasy przed wydarzeniami opowiedzianymi w pierwszej części Fallouta. Znajdziesz się na terenie Krypty 13. Będziesz miał zadanie zepsucia Hydroprocesora. Gdy to zrobisz, ktoś będzie musiał wybrać się na powierzchnię w celu znalezienia nowej części. Dałeś więc początek fabule F1. Teraz jest już jasne, kto był odpowiedzialny za zagrożenie Krypty 13 :-) Zanim jednak zepsujesz maszynerię, przeszukaj porządnie cały schron. Znajdziesz w nim bardzo przyzwoity pistolecik - Słoneczny opiekacz. Oto jego statystyki:
![]() | Słoneczny opiekacz Minimalna siła: 3 Zasięg: 20 Obrażenia: 20-60 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 5 Pojemność magazynka: 6 strzałów Amunicja: Światło słoneczne. Nie można go używać w nocy. |
UWAGA: Na korzystanie ze Słonecznego opiekacza wpływa umiejętność Broni energetycznej.
Kawiarnia Pękniętych Marzeń

Minimalne Szczęście: 8
Opis:
Jest to znana lokacja Fallouta 1. Knajpa ta znajdowała się w Hub. Spotkamy tu wielu starych przyjaciół. Będzie to m.in. Tandi oraz stary, dobry Ochłap. Psiak przyłączy się do ciebie, jeśli zdejmiesz swój pancerz i pokażesz się mu w kombinezonie z krypty. Oto statystyki Ochłapa:
Imię | Ochłap |
PW | 98, 108, 118, 128, 141, 151 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 15, 16 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Kły, pazury |
Udźwig | Brak |
Uwagi | Przyzwoita ilość PA. Podróżowałem z nim tylko z sentymentu do Fallouta 1. Aż się łezka w oku kręci... |
Proponuje jeszcze poczytać, co mówią inni obecni w kawiarni. Masa pięknych wspomnień i tyle.
0
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.