Fallout 2: Specjalne lokacje (1)
Aktualizacja:
W trakcie podróży po mapie świata możesz natrafić na kilka miejsc specjalnych. Wiążą się one z uzyskaniem specjalnego uzbrojenia, wyposażenia lub pieniędzy. Ułatwiają one w znacznym stopniu wczesną grę. Ich podstawowym celem jest jednak rozśmieszenie gracza. Na zwiększenie prawdopodobieństwa trafienia na specjalne lokacje ma wpływ współczynnik główny: Szczęście, umiejętność: Sztuka przetrwania oraz profity: Odkrywca, Zwiadowca i Traper.
Kamienna Głowa

Minimalne Szczęście: 7
Opis:
Monumentalna, kamienna głowa Przybysza z Krypty, a raczej jego ożywiony pomnik. Po kłótni z głową otrzymasz specjalny kamień. Gdy go użyjesz, Twoja Siła i Zręczność wzrosną o 3 punkty, a odporność na obrażenia podniesie się o 50%. Jest to niestety efekt tylko czasowy. Przechowaj go na wyjątkowa okazję (np. Baza Wojskowa Sierra , Navarro , Enklawa ).
Strażnik Wieczności

Minimalne Szczęście: 8
Opis:
Jest to aluzja do serii Star Trek (dokładnie części piątej) i Fallouta 1. Gdy wejdziesz w kamienny portal, przeniesie Cię on w czasy przed wydarzeniami opowiedzianymi w pierwszej części Fallouta. Znajdziesz się na terenie Krypty 13. Będziesz miał zadanie zepsucia Hydroprocesora. Gdy to zrobisz, ktoś będzie musiał wybrać się na powierzchnię w celu znalezienia nowej części. Dałeś więc początek fabule F1. Teraz jest już jasne, kto był odpowiedzialny za zagrożenie Krypty 13 :-) Zanim jednak zepsujesz maszynerię, przeszukaj porządnie cały schron. Znajdziesz w nim bardzo przyzwoity pistolecik - Słoneczny opiekacz. Oto jego statystyki:
![]() | Słoneczny opiekacz Minimalna siła: 3 Zasięg: 20 Obrażenia: 20-60 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 5 Pojemność magazynka: 6 strzałów Amunicja: Światło słoneczne. Nie można go używać w nocy. |
Zostało jeszcze 36% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

