Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
4. Modyfikacje broni u Algernona + powrót do Radioaktywnych jaskiń.
Proponuję udać się na Pasaż handlowy . Znajdziemy tam m.in. sklep Bronie z Nowego Reno. Włamujemy się do zaplecza na południu i wykańczamy 3 psy. Zarządzający sklepem Eldridge nie będzie się przejmował szczekaniem swoich czteronożnych strażników. Penetrujemy wszystkie regały i schodzimy po schodach do sekretnej piwnicy:

Przeszukujemy każde biurko i szafkę oraz patrzymy, co leży na ziemi. Oprócz masy ciekawego sprzętu, w lodówce (lewy górny róg) znajdziemy Elektroniczny wytrych. Przed ponownym udaniem się do Radioaktywnych jaskiń (misja [4] w Klamath ), zagadujemy jeszcze wałęsającego się po piwnicy Algernona:

Będzie on w stanie ulepszyć masę sprzętu, który mu przyniesiemy. Przerobi on m.in. miotacz ognia, paliwo do niego oraz pistolety i karabiny laserowe oraz plazmowe. Wszystko za darmo! Gdy wpadnie nam, więc w łapki jakaś nowa pukawka, wracamy do Algernona ją podrasować. O ile to oczywiście możliwe! Nie wszystkie bronie da się, bowiem modernizować. Kłaniamy się mu, opuszczamy na razie Nowe Reno i atakujemy Radioaktywne jaskinie . Gdy będziemy na miejscu, udajemy się korytarzami w pobliże zepsutego generatora i zamkniętej windy:

To pierwsze naprawiamy (Vic może pomóc), a drugie otwieramy zdobytymi przed chwilą Elektronicznymi wytrychami. Gdy wszystko nam się uda, zapisujemy grę i zjeżdżamy na pierwsze piętro. Na dzień dobry, potężny robot bojowy, wypluje w naszą stronę 3 rakiety. Nie pozwalamy mu więc przeprowadzić następnej salwy. Po ubiciu blaszaka otrzymujemy 600 PD i rozpoczynamy przeczesywanie pomieszczenia. W jednej ze skrytek znajdziemy m.in. Ulepszony pancerz bojowy i Pistolet laserowy. Zbroję obowiązkowo zakładamy (nasz stary pancerz każemy założyć któremuś z kumpli), a pukawkę zatrzymujemy (przyda się w misji [5]). Na do widzenia zbieramy również tony amunicji i wracamy do Nowego Reno .
5. Dostarcz pistolet laserowy Eldrige'owi.
Na początku zagadujemy Julesa. Stoi on na ulicy Alei dziewic koło parkingu:

Wypytujemy go o wszystko. Za udzielenie informacji o rodzinach mafijnych, przebywających na terenie Nowego Reno , każe on sobie zapłacić 100$. Robimy to i szczególnie wypytujemy o rodzinę Salvatore i jej pistolety laserowe. Udajemy się teraz do Eldridge'a. Jego sklep Bronie Nowego Reno znajduje się w Pasażu handlowym :

Gdy zapytamy go o broń laserową, sklepikarz poprosi nas o przyniesienie mu jednego egzemplarza. Pistolet laserowy znaleźliśmy w magazynie Radioaktywnych jaskiń (misja [4]). Gdy wręczymy go Eldridge'owi - dostaniemy trochę $ (więcej niż warty jest pistolet) oraz 500 PD.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.