Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Republika Nowej Kalifornii (RNK)

UWAGI: W RNK byliśmy już nie raz. Paradować swobodnie z bronią możemy tylko na terenie Bazaru . By dostać się do Centrum czy Ratusza , musimy ją mieć schowaną. Nasi towarzysze również! W przeciwnym razie, cała policja zacznie do nas strzelać. Możemy tu zarobić mnóstwo kasy jako ochroniarz karawan (misje [2] i [11]). Będziemy mogli zwerbować nowego towarzysza (misja [11]) i ponownie ulepszyć nasze auto (misja [3]). Misję [6] potraktujcie priorytetowo. Będziemy w niej mogli podnieść o dwa punkty jeden z naszych współczynników głównych. Jeśli mamy dobre gadane, misja [7] jest w sam raz dla nas. Rozpoczynając misję [13] odblokujemy nowa lokację - Kryptę 15 . Zarówno w niej, jak i w misji [12], zdobędziemy współrzędne Krypty 13 . To chyba tyle. Powodzenia!
Zadania/misje:
1. Pilnowanie auta (opcjonalnie).
2. Ochrona karawany - Stanwell - (opcjonalnie).
3. Kolejne ulepszenie samochodu (opcjonalnie).
4. Zabij centrologa w RNK dla Merka / Pokonaj Lenny'ego na ringu.
5. Pobierz papiery od dr Henry'ego.
6. Zeta-skan u Centrologa (obowiązkowo).
7. Powstrzymaj Jacka przed wysadzeniem elektrowni.
8. Zdobądź dla Vortisa Łowcy Niewolników mapę od Strażników RNK.
9. Uwolnij niewolników z zagrody (dla Strażników).
10. Sprawdź działanie serum mutagenicznego na super-mutancie. Spróbuj w Broken Hills.
11. Ochrona karawany - Duppo - (opcjonalnie).
12. Sprawdź uprowadzenia braminów / Współrzędne Krypty 13
13. Zdobądź części/uzyskaj dostęp do krypty 15.
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Pilnowanie auta (opcjonalnie).
Gdy przyjedziemy do RNK , Doofus zaproponuje nam przypilnowanie naszego auta za 5$:

Zgadzamy się i przystępujemy do poważniejszych rzeczy.
2. Ochrona karawany - Stanwell - (opcjonalnie).
U Stanwella na Bazarze , możemy się zatrudnić w charakterze strażnika karawany:

Wyrusza ona do Redding (jedenastego, każdego miesiąca). Wynagrodzenie? 2000$. Polecam. Jest to jedna z najbardziej opłacalnych tego typu robót.
3. Kolejne ulepszenie samochodu (opcjonalnie).
W zachodniej części Bazaru , stoi zakapturzony człowiek:

Jest to Ratch. Chce on nam sprzedać specjalny dopalacz do samochodu o nazwie "Klaudia". Zażyczy on sobie za to 1000$. Gdy wrócimy do niego po 6 godzinach, ulepszenie w naszym samochodzie będzie zamontowane. Nie ma to jak dbać o swoje cztery kółka. Proponuje skorzystać z tej opcji.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.