Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
6. Odbij Mansona i Francisa z więzienia (ZŁY CHARAKTER)
UWAGA: Nie opłaca się wykonywać tych misji ([6] i [7]), albowiem, gdy wytłuczemy wszystkich mutantów: otrzymamy masę ujemnej Karmy oraz stracimy możliwość zwerbowania Marcusa (misja [12]).
Misję tą zleca nam Jacob. Poznaliśmy go w misji [1]. Gdy powiemy mu, że nienawidzimy mutantów i będziemy temu cały czas dawali dowód podczas rozmowy - zleci nam on zadanie odbicia jego kumpli z miejscowego więzienia. Przetrzymywanego Francisa i Mansona znajdziemy tutaj:

Mamy dwie opcje na wyswobodzenie ziomali Jacoba. Pierwszy to odczekanie, aż strażnik odejdzie, odwracając się do nas tyłem. Wtedy szybko włamujemy się do celi i uwalniamy więźniów. Drugi sposób to przekonanie strażnika, by dał nam klucz. Rozmowę z nim prowadzimy następująco:
Przyszło wam do głowy, że może przetrzymujecie tu tych więźniów nielegalnie? / Jedyna zbrodnia jaką popełnili to wypowiadanie niepochlebnych opinii o mutantach. Nie twierdzę, że nie popełnili jakiegoś przestępstwa... ale ty tez nie chciałbyś zostać zamknięty za zbrodnię, którą MÓGŁBYŚ popełnić, prawda? / Dopóki nie popełnią zbrodni, pozostają niewinni. Muszą najpierw mieć konkretny plan i zacząć go wykonywać, rozumiesz? / To wspaniale. Dzięki. Do zobaczenia.
Otwieramy wtedy celę zdobytym kluczem. Za misję ratunkową, otrzymujemy 1500 PD.
7. Wysadź system oczyszczania powietrza w kopalni (ZŁY CHARAKTER).
Kolejna misja zlecana przez Jacoba. By ją otrzymać, musimy ukończyć misję [6]. Tym razem mamy za zadanie wysadzić system oczyszczania powietrza w kopalni. Jacob przekazuje nam Przełącznik, dzięki któremu będziemy w stanie dokonać eksplozji maszynerii. Udajemy się teraz w pobliże wejścia do kopalni w Części mieszkalnej Broken Hills :

Każemy naszym towarzyszom poczekać i wchodzimy do środka. Gdy wejdziemy na teren kopalni, będziemy, co chwilę otrzymywać obrażenia (po kilkanaście punktów). Jest możliwość się przed tym zabezpieczyć, dzięki Butli z tlenem. Możemy ją m.in. zdobyć w misjach mafijnych w Nowym Reno . Nie jest to jednak konieczne, bo powinniśmy bezproblemowo uratować kopalnię bez tego ekwipunku. Do dzieła! Ciśniemy cały czas w stronę północno-wschodnią. Po drodze rozwalamy pojedyncze mrówki i Radskorpiony. Gdy będziemy na miejscu, używamy Przełącznika na maszynie:

Dla ułatwienia posłużę się jeszcze mapką kopalni:

Gdy to zrobimy, nasza postać pojawi się na zewnątrz kopalni. Otrzymujemy 1500 PD i wracamy do Jacoba. W nagrodę, każe nam się on udać do sklepiku Liz. Mówimy jej o dokonanych czystkach i dostajemy pozwolenie udania się do sekretnego składu broni na zapleczu:

Jest tam kilka pukawek. Żadna z nich jednak nie dorównuje sprzętowi, jakim aktualnie dysponujemy.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.