Fallout 2: Broken Hills (3)
Aktualizacja:
6. Odbij Mansona i Francisa z więzienia (ZŁY CHARAKTER)
UWAGA: Nie opłaca się wykonywać tych misji ([6] i [7]), albowiem, gdy wytłuczemy wszystkich mutantów: otrzymamy masę ujemnej Karmy oraz stracimy możliwość zwerbowania Marcusa (misja [12]).
Misję tą zleca nam Jacob. Poznaliśmy go w misji [1]. Gdy powiemy mu, że nienawidzimy mutantów i będziemy temu cały czas dawali dowód podczas rozmowy - zleci nam on zadanie odbicia jego kumpli z miejscowego więzienia. Przetrzymywanego Francisa i Mansona znajdziemy tutaj:

Mamy dwie opcje na wyswobodzenie ziomali Jacoba. Pierwszy to odczekanie, aż strażnik odejdzie, odwracając się do nas tyłem. Wtedy szybko włamujemy się do celi i uwalniamy więźniów. Drugi sposób to przekonanie strażnika, by dał nam klucz. Rozmowę z nim prowadzimy następująco:
Przyszło wam do głowy, że może przetrzymujecie tu tych więźniów nielegalnie? / Jedyna zbrodnia jaką popełnili to wypowiadanie niepochlebnych opinii o mutantach. Nie twierdzę, że nie popełnili jakiegoś przestępstwa... ale ty tez nie chciałbyś zostać zamknięty za zbrodnię, którą MÓGŁBYŚ popełnić, prawda? / Dopóki nie popełnią zbrodni, pozostają niewinni. Muszą najpierw mieć konkretny plan i zacząć go wykonywać, rozumiesz? / To wspaniale. Dzięki. Do zobaczenia.
Otwieramy wtedy celę zdobytym kluczem. Za misję ratunkową, otrzymujemy 1500 PD.
7. Wysadź system oczyszczania powietrza w kopalni (ZŁY CHARAKTER).
Kolejna misja zlecana przez Jacoba. By ją otrzymać, musimy ukończyć misję [6]. Tym razem mamy za zadanie wysadzić system oczyszczania powietrza w kopalni. Jacob przekazuje nam Przełącznik, dzięki któremu będziemy w stanie dokonać eksplozji maszynerii. Udajemy się teraz w pobliże wejścia do kopalni w Części mieszkalnej Broken Hills :

Każemy naszym towarzyszom poczekać i wchodzimy do środka. Gdy wejdziemy na teren kopalni, będziemy, co chwilę otrzymywać obrażenia (po kilkanaście punktów). Jest możliwość się przed tym zabezpieczyć, dzięki Butli z tlenem. Możemy ją m.in. zdobyć w misjach mafijnych w Nowym Reno . Nie jest to jednak konieczne, bo powinniśmy bezproblemowo uratować kopalnię bez tego ekwipunku. Do dzieła! Ciśniemy cały czas w stronę północno-wschodnią. Po drodze rozwalamy pojedyncze mrówki i Radskorpiony. Gdy będziemy na miejscu, używamy Przełącznika na maszynie:

Dla ułatwienia posłużę się jeszcze mapką kopalni:

Gdy to zrobimy, nasza postać pojawi się na zewnątrz kopalni. Otrzymujemy 1500 PD i wracamy do Jacoba. W nagrodę, każe nam się on udać do sklepiku Liz. Mówimy jej o dokonanych czystkach i dostajemy pozwolenie udania się do sekretnego składu broni na zapleczu:

Jest tam kilka pukawek. Żadna z nich jednak nie dorównuje sprzętowi, jakim aktualnie dysponujemy.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
