Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
Aktualizacja:
3. Zabij Imperatora Shi (ZŁY CHARAKTER).
UWAGA: Wykonanie tego zadania sprawi, że całe San Francisco będzie nas nienawidzić i zacznie nas atakować. Stracimy również szansę wykonania misji [4], [5], [8]. Przepadną nam też wszyscy sprzedawcy w Chinatown , którzy zwrócą się przeciwko nam. Karma z kolei poleci nam na łeb na szyję. Misja tylko dla bezwzględnych, przepełnionych złem, postaci.
Kolejne zadanie, które zleci nam UKC-9. Tym razem mamy unicestwić Imperatora Shi. Udajemy się zatem na miejsce. Wyjmujemy spluwy i zaczynamy siać zniszczenie. Po zaatakowaniu siedziby Shi, wszędzie włączą się żółte emitery pól siłowych. Pozbywamy się ich ładunkiem wybuchowym lub umiejętnością Naprawy na zwężeniach. Proces dezaktywacji pól opisałem dokładnie w Bazie Wojskowej Sierra . Po całkowitych czystkach personalnych, korzystamy z wrót na wschodzie i przechodzimy do następnej lokacji. Wykańczamy kolejnych dwóch strażników i podchodzimy do Imperatora Shi, który... jest komputerem! Jak więc go "zabić"? Odpowiedź jest prosta. FORMAT! Podchodzimy do konsoli:

W panelu sterowania wybieramy komendę formatowania dysku komputera. Ach, przeżyliśmy chyba ten ból nie raz, prawda? Po wyłączeniu "Imperatora", otrzymujemy 3000 PD. Wracamy do Centrologów . By móc się dostać do ich siedziby, będziemy musieli wyrżnąć w pień całe Chinatown ! Gdy nam się to uda i zdamy UKC-7 relację z wyprawy, otrzymamy 5000 PD.
4. Zabij UKC-9.
UWAGA: Realizacja tej misji wykluczy zadanie [2] i [3]. I dobrze, bo są one bez sensu:-)
Misja ta zostanie nam zlecona zaraz po wykonaniu zadania [1]. Mamy posłać Centrologów do wszystkich diabłów. Razem z UKC-7 i UKC-9. Wybić mamy wszystkich, oszczędzić: nikogo. Dajmy naszym broniom trochę poszaleć. Niech mają swój dzień! Ignorujemy tutaj wszystkie szafki i skrzynki. Nic ciekawego oprócz masy Kwiatów one nie zawierają. Odnalazłem w tej lokacji pewien błąd. Tą oto ścianę można bezproblemowo przekraczać:

Może to Wam ułatwić prowadzenie walki. Po pokazaniu wszystkim, kto tu rządzi, wracamy do Kena Lee. Otrzymujemy 5000 PD i pozwolenie zobaczenia się z Imperatorem. Okaże się, że jest on... komputerem! Ken Lee podaje nam również specjalne hasło, które mamy wpisać do komputera. Przechodzimy teraz przez wrota po prawej i wchodzimy do następnej lokacji. Korytarzykami kierujemy się na dół i korzystamy z konsoli. Wpisujemy podane nam przez Kena Lee hasło (to najdłuższe z możliwych) i w panelu Geolokalizacji lokalizujemy porwanych członków naszej wioski. Teraz wszystko jasne. Są oni przetrzymywani w Enklawie . Możemy pogrzebać jeszcze trochę komputerze. Dowiemy się z niego kilku zabawnych rzeczy o Centrologach, a raczej o tym, co po nich zostało:-)
5. Smok chce, żebyś pozbył się Lo Pana. Najlepiej w walce wręcz (DOBRY CHARAKTER).
Smoka znajdziemy w Chinatown . Jego mieszkanie znajduje się w tym miejscu:

Zanim zleci nam on pokonanie Lo Pana, będziemy musieli przejść test. Będzie on polegał na pokonaniu sześciu zawodników. W przeciwieństwie do walk bokserskich w Nowym Reno , tutaj będziemy walczyć na gołe pięści i kopniaki. Przyjdzie nam się zmierzyć po kolei z: Zurakiem, Jimmym, Herbem, Jobem, Rubem i na końcu z Ziggym. Za pokonanie wszystkich oponentów, otrzymamy 8000 PD i zlecenie na Lo Pana. Znajduje się on w tym miejscu:

Wyzywamy go na ring i rozpoczynamy mordobicie. W momencie, kiedy równo skopiemy Lo Pana, wyciągnie on Pistolet 5,56mm i otworzy do nas ogień. Ubijamy, więc frajera, otrzymujemy za to 3000 PD i wracamy do Smoka. Gdy powiadomimy go, że Lo Pan nie stanowi już zagrożenia, otrzymamy tym razem 3000 PD.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
