San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
3. Zabij Imperatora Shi (ZŁY CHARAKTER).
UWAGA: Wykonanie tego zadania sprawi, że całe San Francisco będzie nas nienawidzić i zacznie nas atakować. Stracimy również szansę wykonania misji [4], [5], [8]. Przepadną nam też wszyscy sprzedawcy w Chinatown , którzy zwrócą się przeciwko nam. Karma z kolei poleci nam na łeb na szyję. Misja tylko dla bezwzględnych, przepełnionych złem, postaci.
Kolejne zadanie, które zleci nam UKC-9. Tym razem mamy unicestwić Imperatora Shi. Udajemy się zatem na miejsce. Wyjmujemy spluwy i zaczynamy siać zniszczenie. Po zaatakowaniu siedziby Shi, wszędzie włączą się żółte emitery pól siłowych. Pozbywamy się ich ładunkiem wybuchowym lub umiejętnością Naprawy na zwężeniach. Proces dezaktywacji pól opisałem dokładnie w Bazie Wojskowej Sierra . Po całkowitych czystkach personalnych, korzystamy z wrót na wschodzie i przechodzimy do następnej lokacji. Wykańczamy kolejnych dwóch strażników i podchodzimy do Imperatora Shi, który... jest komputerem! Jak więc go "zabić"? Odpowiedź jest prosta. FORMAT! Podchodzimy do konsoli:

W panelu sterowania wybieramy komendę formatowania dysku komputera. Ach, przeżyliśmy chyba ten ból nie raz, prawda? Po wyłączeniu "Imperatora", otrzymujemy 3000 PD. Wracamy do Centrologów . By móc się dostać do ich siedziby, będziemy musieli wyrżnąć w pień całe Chinatown ! Gdy nam się to uda i zdamy UKC-7 relację z wyprawy, otrzymamy 5000 PD.
4. Zabij UKC-9.
UWAGA: Realizacja tej misji wykluczy zadanie [2] i [3]. I dobrze, bo są one bez sensu:-)
Misja ta zostanie nam zlecona zaraz po wykonaniu zadania [1]. Mamy posłać Centrologów do wszystkich diabłów. Razem z UKC-7 i UKC-9. Wybić mamy wszystkich, oszczędzić: nikogo. Dajmy naszym broniom trochę poszaleć. Niech mają swój dzień! Ignorujemy tutaj wszystkie szafki i skrzynki. Nic ciekawego oprócz masy Kwiatów one nie zawierają. Odnalazłem w tej lokacji pewien błąd. Tą oto ścianę można bezproblemowo przekraczać:

Może to Wam ułatwić prowadzenie walki. Po pokazaniu wszystkim, kto tu rządzi, wracamy do Kena Lee. Otrzymujemy 5000 PD i pozwolenie zobaczenia się z Imperatorem. Okaże się, że jest on... komputerem! Ken Lee podaje nam również specjalne hasło, które mamy wpisać do komputera. Przechodzimy teraz przez wrota po prawej i wchodzimy do następnej lokacji. Korytarzykami kierujemy się na dół i korzystamy z konsoli. Wpisujemy podane nam przez Kena Lee hasło (to najdłuższe z możliwych) i w panelu Geolokalizacji lokalizujemy porwanych członków naszej wioski. Teraz wszystko jasne. Są oni przetrzymywani w Enklawie . Możemy pogrzebać jeszcze trochę komputerze. Dowiemy się z niego kilku zabawnych rzeczy o Centrologach, a raczej o tym, co po nich zostało:-)
5. Smok chce, żebyś pozbył się Lo Pana. Najlepiej w walce wręcz (DOBRY CHARAKTER).
Smoka znajdziemy w Chinatown . Jego mieszkanie znajduje się w tym miejscu:

Zanim zleci nam on pokonanie Lo Pana, będziemy musieli przejść test. Będzie on polegał na pokonaniu sześciu zawodników. W przeciwieństwie do walk bokserskich w Nowym Reno , tutaj będziemy walczyć na gołe pięści i kopniaki. Przyjdzie nam się zmierzyć po kolei z: Zurakiem, Jimmym, Herbem, Jobem, Rubem i na końcu z Ziggym. Za pokonanie wszystkich oponentów, otrzymamy 8000 PD i zlecenie na Lo Pana. Znajduje się on w tym miejscu:

Wyzywamy go na ring i rozpoczynamy mordobicie. W momencie, kiedy równo skopiemy Lo Pana, wyciągnie on Pistolet 5,56mm i otworzy do nas ogień. Ubijamy, więc frajera, otrzymujemy za to 3000 PD i wracamy do Smoka. Gdy powiadomimy go, że Lo Pan nie stanowi już zagrożenia, otrzymamy tym razem 3000 PD.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.