Fallout 2: Bandyci
Aktualizacja:
Bandyci

UWAGI: Zdradzieckie miejsce. Pełne pułapek, zabezpieczeń, zamkniętych skrzynek i żądnych krwi bandytów. Rozbroimy tu i otworzymy specjalnym sposobem bardzo ważny sejf. Będzie on zawierał m.in. Księgę przychodów i rozchodów. Udamy się z nią i Dyskiem Bishopa (misja [11] Nowe Reno ) potem do Kryptopolis . Przyjdzie nam tu stoczyć długą, lecz w sumie łatwą potyczkę. Przeładujcie więc giwery i bierzcie się do sprzątania!
Gdy pojawimy się na miejscu, zejdźmy włazem w ziemi na dół. Następnie zacznijmy po kolei zdejmować bandytów strzałami z odległości. Gdy zbiorą się oni w kupkę - odpalamy w ich stronę rakietę, bądź prujemy serią z Bozara. Strzelają oni z broni, która nie wyrządzi nam, ani naszym towarzyszom, żadnej krzywdy. Po zamianie kryjówki bandytów w pogorzelisko, podchodzimy to tej szafki:

Wyjmujemy z niej m.in. pierwszy nieśmiertelnik. Następnie udajemy się w górę i skręcamy w lewo. Znajdziemy tam kolejną szafkę i drugi nieśmiertelnik:

Na końcu podchodzimy w to miejsce:

Zanim zaczniemy bawić się sejfem, wyciągamy z kolejnej szafki - trzeci nieśmiertelnik. Zdobędziemy w ten sposób pełen komplet, trzech nieśmiertelników-kluczy. Powinny to być: Blondi, Tuco i Anielskie Oczy. Podchodzimy teraz do sejfu. W oknie dialogowym sprawdzamy czy skrytka ta nie zawiera pułapek. Jeśli taką odkryjemy - staramy się ją rozbroić. Gdy się nam to uda, otwieramy sejf, korzystając z numerów wyrytych na znalezionych nieśmiertelnikach. W momencie, gdy sejf stanie przed nami otworem, wyjmujemy z niego masę dóbr i Księgę przychodów i rozchodów. Penetrujemy teraz zawartość wszystkich szafek na samym południu kryjówki bandytów. Są one pozamykane, więc włamujemy się nich. Wymyjemy interesujące nas rzeczy i udajemy się w to oto miejsce:

Przed nami para zamkniętych drzwi i zaminowana podłoga na zachodzie. Kraty otwieramy umiejętnością Otwierania zamków, a podłogę rozbrajamy zdolnością Pułapki. Gdy się nam to uda, przechodzimy do następnej lokacji. Trafimy do podejrzanie pustych jaskiń. Przesuwamy się ostrożnie w pobliże drabinki na północy. Gdy popełnimy jakiś błąd - zapadniemy się pod ziemię. Prosto w legowisko mniejszych i większych Radskorpionów. Gdy udało nam się bezpiecznie zejść po drabince na dół, otwieramy ogień do skorupiaków i czyścimy każdą grotę. Wracamy teraz na górę i idziemy dalej na zachód. Nawet, jeśli teraz się zapadniemy, żadne robale nas nie zaskoczą. Wszystkie je w końcu wytłukliśmy. Idziemy cały czas na zachód. Ignorujemy grotę na północy. Jest obficie zaminowana i niczego cennego nie zawiera. Wychodzimy na powierzchnię. Otrzymamy wtedy 2000 PD za zlikwidowanie kryjówki bandytów i wybicie wszystkich jej lokatorów. Wskakujemy teraz do auta. Z Dyskiem Bishopa i Księgą przychodów i rozchodów udajemy się do Kryptopolis . Gdy trafimy do Miasta wewnętrznego , każemy Marcusowi tutaj na nas poczekać. Niestety mutanty i ghule nie mają prawa wstępu. Udajemy się na spotkanie z Lynette. Rozmawiamy z nią i informujemy o wszystkim, czego udało nam się dowiedzieć i dokonać do tej pory. Za pokonanie bandytów nękających Kryptopolis otrzymujemy 1000 PD. Za udowodnienie, że Bishop pracował dla RNK - 2500 PD. Za ujawnienie misji szpiegowskiej Moore'a - 500 PD. Na końcu, Lynette poprosi nas o dostarczenie pewnego dysku do Westina - radnego RNK . Oczywiście pod warunkiem, że nie zabiliśmy go dla Bishopa w misji [13] (Nowe Reno). Zanim udamy się w ponowną podróż, proponuję zagadać jeszcze McLure'a. Jeśli powiemy mu, że Redding jest uzależnione od Jetu, otrzymamy 250 PD. Wracamy teraz przyłączyć do nas Marcusa i jedziemy do Republiki Nowej Kalifornii . Gdy trafimy na miejsce, każemy schować broń naszym towarzyszom. My też to robimy. Idziemy teraz na Ranczo Westina . Zagadujemy go i wręczamy mu dysk od Lynette. Otrzymujemy 2000 PD i nowe zadanie od Westina. Mamy teraz z kolei przekazać Lynette dysk od niego. Raaany, ile tego jeżdżenia. Ktoś powinien nam zwrócić za benzynę. Jedziemy do Kryptopolis , każemy poczekać Marcusowi i idziemy do Pierwszego Obywatela. Wręczamy jej dysk od Westina, kasujemy 1500 PD i idziemy do Randalla po nagrodę. Będzie to H&K G11 i 2 granaty. Eeee, proponuję wszystko to wymienić na książki u Randalla. Będzie z nich więcej pożytku niż z nagrody Lynette.
To wszystko co mogliśmy zrobić w Kryptopolis . Nie będzie potrzeby przyjeżdżać tu ponownie. Pora zając się teraz RNK na poważnie. W drogę!
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
