Fallout 2: Kryptopolis (4)
Aktualizacja:
11. Zdobyć książki od Kohla.
Kohla spotkamy w Biurze Informacyjnym. Znajduje się ono w Mieście wewnętrznym :

Rozmawiamy z nim w ten sposób:
Co to za miejsce? / Centrum informacyjne? Czy macie jakieś książki lub podręczniki? / Wszystkie książki przepadły? / Przestarzałe? / Na pewno? / Ach tak? Przykro mi słyszeć, że wszystkie książki uległy transkrypcji. O wiele chętniej czyta się książkę niż gapi w ekran komputera. / Tak? / To byłoby wspaniałe. Dziękuję. / W porządku.
Otrzymamy wtedy książkę Młody Elektronik i Wielką Księgę Wiedzy. Gdy je przeczytamy, nasze umiejętności Naprawy i Nauk ścisłych podniosą się o kilka procent.
12. Zbadaj osiem sektorów otaczających Gecko i wróć do Starka.
Starka spotkamy w Centrum Poprawczym. Mieści się ono w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Zleca nam on zbadanie 8 sektorów otaczających Gecko . Poznaliśmy w ten sposób nową lokację. Pakujemy manatki i wybieramy się w teren. Po powrocie, zostaniemy nagrodzeni 300$ i 350 PD.
13. Wejdź do RNK i wróć do Starka.
Starka poznaliśmy w misji [12]. Gdy ją wykonamy, zleci nam on udanie się do Republiki Nowej Kalifornii. Poznaliśmy w ten sposób kolejną, nową lokację. Gdy trafimy na miejsce, chowamy broń i każemy zrobić to samo naszym kompanom. Wchodzimy wtedy na chwilę do miasta i wracamy do Starka. Otrzymujemy od niego 500$ i Detektor ruchu. Za wykonanie misji, kasujemy również 700 PD.
14. Zanieś piwo i bimber (po 10 butelek) Lydii.
Lydie spotykamy w barze Tap Hause. Znajduje się on w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Gdy zapytamy barmankę, czy nie dysponuje ona przypadkiem prawdziwym, mocnym alkoholem, Lydia zleci nam zadanie dostarczenia jej dokładnie 10 butelek Piwa i 10 butelek Gorzały. Zakupić, bądź znaleźć odpowiedni asortyment dla Lydii możemy np. w Klamath lub Norze . Gdy zdobędziemy dla niej odpowiedni alkohol, przekazujemy go jednemu z naszych towarzyszy i wchodzimy do miasta. Za wypełnienie misji dostawczej, otrzymamy 300$ i 250 PD.
15. Dostarcz aktówkę Moore'a Panu Bishopowi w Nowym Reno.
By zlecono nam to zadanie, musimy odpowiednio zagadać Thomasa Moora. Stoi on na środku jednej z ulic w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Musimy z nim grzecznie i spokojnie pogadać. Gdy będziemy dla niego niemili - do wręczonej nam walizki, Moore dorzuci liścik. Gdy Bishop otworzy walizkę i przeczyta zamieszczona informację - otworzy do nas ogień! Była to po prostu notka, że byliśmy dla Moore'a bezczelni. Rozmowę prowadzimy, więc następująco:
A ty jesteś... ? / Słowa? / Czemu tu mieszkasz, skoro ci się tu nie podoba? / Dokładnie! To miasto powstało na fundamencie grzechu i niewolnictwa. Tylko porządni mogę je naprawić! / Tak! Wiem, że już CZAS... Czas, by to miasto, zbudowane na grzechu i niewolnictwie, otworzyło bramy dla wszystkich! / Jasne daj mi ją. / Dostarczyć ją do Johna Bishopa? Nie ma sprawy.
Po pogawędce, Moore wręcza nam Walizkę Moore'a. Mamy ją dostarczyć Panu Johnowi Bishopowi w Nowym Reno (misja [12], Nowe Reno ). Możemy również nakablować Lynette o walizce i wręczyć jej ją za 500$. Odradzam! Bardziej się nam ona przyda, gdy rozpoczniemy swoją przygodę w Nowym Reno !
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
