Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
11. Zdobyć książki od Kohla.
Kohla spotkamy w Biurze Informacyjnym. Znajduje się ono w Mieście wewnętrznym :

Rozmawiamy z nim w ten sposób:
Co to za miejsce? / Centrum informacyjne? Czy macie jakieś książki lub podręczniki? / Wszystkie książki przepadły? / Przestarzałe? / Na pewno? / Ach tak? Przykro mi słyszeć, że wszystkie książki uległy transkrypcji. O wiele chętniej czyta się książkę niż gapi w ekran komputera. / Tak? / To byłoby wspaniałe. Dziękuję. / W porządku.
Otrzymamy wtedy książkę Młody Elektronik i Wielką Księgę Wiedzy. Gdy je przeczytamy, nasze umiejętności Naprawy i Nauk ścisłych podniosą się o kilka procent.
12. Zbadaj osiem sektorów otaczających Gecko i wróć do Starka.
Starka spotkamy w Centrum Poprawczym. Mieści się ono w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Zleca nam on zbadanie 8 sektorów otaczających Gecko . Poznaliśmy w ten sposób nową lokację. Pakujemy manatki i wybieramy się w teren. Po powrocie, zostaniemy nagrodzeni 300$ i 350 PD.
13. Wejdź do RNK i wróć do Starka.
Starka poznaliśmy w misji [12]. Gdy ją wykonamy, zleci nam on udanie się do Republiki Nowej Kalifornii. Poznaliśmy w ten sposób kolejną, nową lokację. Gdy trafimy na miejsce, chowamy broń i każemy zrobić to samo naszym kompanom. Wchodzimy wtedy na chwilę do miasta i wracamy do Starka. Otrzymujemy od niego 500$ i Detektor ruchu. Za wykonanie misji, kasujemy również 700 PD.
14. Zanieś piwo i bimber (po 10 butelek) Lydii.
Lydie spotykamy w barze Tap Hause. Znajduje się on w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Gdy zapytamy barmankę, czy nie dysponuje ona przypadkiem prawdziwym, mocnym alkoholem, Lydia zleci nam zadanie dostarczenia jej dokładnie 10 butelek Piwa i 10 butelek Gorzały. Zakupić, bądź znaleźć odpowiedni asortyment dla Lydii możemy np. w Klamath lub Norze . Gdy zdobędziemy dla niej odpowiedni alkohol, przekazujemy go jednemu z naszych towarzyszy i wchodzimy do miasta. Za wypełnienie misji dostawczej, otrzymamy 300$ i 250 PD.
15. Dostarcz aktówkę Moore'a Panu Bishopowi w Nowym Reno.
By zlecono nam to zadanie, musimy odpowiednio zagadać Thomasa Moora. Stoi on na środku jednej z ulic w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Musimy z nim grzecznie i spokojnie pogadać. Gdy będziemy dla niego niemili - do wręczonej nam walizki, Moore dorzuci liścik. Gdy Bishop otworzy walizkę i przeczyta zamieszczona informację - otworzy do nas ogień! Była to po prostu notka, że byliśmy dla Moore'a bezczelni. Rozmowę prowadzimy, więc następująco:
A ty jesteś... ? / Słowa? / Czemu tu mieszkasz, skoro ci się tu nie podoba? / Dokładnie! To miasto powstało na fundamencie grzechu i niewolnictwa. Tylko porządni mogę je naprawić! / Tak! Wiem, że już CZAS... Czas, by to miasto, zbudowane na grzechu i niewolnictwie, otworzyło bramy dla wszystkich! / Jasne daj mi ją. / Dostarczyć ją do Johna Bishopa? Nie ma sprawy.
Po pogawędce, Moore wręcza nam Walizkę Moore'a. Mamy ją dostarczyć Panu Johnowi Bishopowi w Nowym Reno (misja [12], Nowe Reno ). Możemy również nakablować Lynette o walizce i wręczyć jej ją za 500$. Odradzam! Bardziej się nam ona przyda, gdy rozpoczniemy swoją przygodę w Nowym Reno !
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.