Profity (1) | Profity | Fallout 2
Aktualizacja:
Profity
Magia serii Fallout i chyba najprzyjemniejszy element rozwoju postaci. Wybieramy jeden z nich na każdy trzeci poziom awansu na wyższy poziom doświadczenia. Wyjątkiem jest sytuacja, w której wybraliśmy cechę Kujon. Wtedy profit dobieramy, co czwarty poziom. Profity w sposób nieopisany poprawiają wiele elementów rozgrywki. Od walki, przez konwersację po używanie konkretnych umiejętności. Poniżej podaję dokładny spis wszystkich możliwych Profitów do uzyskania - opis ich działania, ile razy możemy wybrać jeden z nich, wymagania oraz obrazki. Zapraszam.
Legenda:
PA - Punkty Akcji
KP - Klasa Pancerza
TK - Trafienia Krytyczne
PW - Punkty Wytrzymałości
PzD - Poziom Doświadczenia
Nazwa/Obrazek | Wymagania | Opis |
Człowiek czynu ![]()
| Poziom postaci: 12 Cechy główne: Zręczność: 5 | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Dostajesz dodatkowy PA. |
Przyjaciel zwierząt ![]()
| Poziom postaci: 9 Cechy główne: Inteligencja: 5 Umiejętności: Sztuka przetrwania: 25% | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Zwierzęta nie zaatakują cię pierwsze. |
Orientacja ![]()
| Poziom postaci: 3 Cechy główne: Percepcja: 5 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Uzyskujesz więcej informacji na temat oglądanej osoby/przedmiotu/obiektu. |
Człowiek demolka ![]()
| Poziom postaci: 9 Cechy główne: Percepcja: 6 Szczęście: 6 Zręczność: 6 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Zyskujesz 20% szansę na przeprowadzenie Ataku Krytycznego. |
Szybkie pięści ![]()
| Poziom postaci: 3 Cechy główne: Zręczność: 6 Siła: 6 | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Obniża o jeden PA akcję w walce bezpośredniej. |
Szybkie stopy ![]()
| Poziom postaci: 6 Cechy główne: Zręczność: 5 | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Otrzymujesz 2 dodatkowe PA do wykorzystania tylko na poruszanie się podczas walki. |
Wyrobione oko ![]()
| Poziom postaci: 6 Cechy główne: Zręczność: 6 Szczęście: 6 | Ilość poziomów do wyboru : 2 Działanie : Do obrażeń każdego strzału dodawane są dwa punkty. |
Szybki palec ![]()
| Poziom postaci: 9 Cechy główne: Zręczność: 7 Inteligencja: 6 Percepcja: 4 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Koszt użycia broni palnej obniża się o jeden PA. |
Kult jednostki ![]()
| Poziom postaci: 12 Cechy główne: Charyzma: 10 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Czy masz złą reputację, czy dobrą - Profit ten, ją powiększa. |
Mistrz uników ![]()
| Poziom postaci: 9 Cechy główne: Zręczność: 4 | Ilość poziomów do wyboru : 2 Działanie : Dodaje 5% KP. |
Pierwszy w kolejce ![]() | Poziom postaci: 3 Cechy główne: Percepcja: 6 | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Dodaje 2 punkty do współczynnika inicjatywy. |
0
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.