Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Krypta 13

UWAGI: Znajdziemy tu wreszcie nasz wymarzony GECK. Wykonamy zatem misję [2] z Arroyo . Oprócz tego pomożemy Szponom śmierci naprawić ich komputer. Będziemy potrzebować do tego Komputerowego modułu głosowego. Jeśli nie znaleźliśmy takowego na drugim piętrze Krypty 8 w Kryptopolis , będziemy mogli kupić go za 3000$ u Eldridge'a w Nowym Reno . W Krypcie 13 na trzecim piętrze, będziemy mogli zwerbować do swojej drużyny nowego kompana - Gorisa. Znajdziemy tu również Części komputera nawigacyjnego. Bardzo się nam one przydadzą w San Francisco . To na razie tyle. Bierzmy się do roboty.
Gdy wejdziemy do Krypty 15 , przy wejściu przywita nas Gruthar:

Gdy powiemy mu, że jesteśmy w stanie naprawić jego komputer, pozwoli nam on swobodnie poruszać się na terenie krypty. Wskakujemy teraz do windy po lewej i jedziemy na piętro trzecie. Kierujemy się na dół i skręcamy do małego pomieszczenia z metalowymi skrzynkami po prawej:

W jednej z nich, znajdziemy G.E.C.K. Opis radości na obrazku powyżej myślę, że mówi sam za siebie:-) Otrzymamy za to 4000 PD. Trochę mało jak za taką tułaczkę, wiele bitew i mozolne poszukiwania. Ale co tam, zawsze coś. W innej skrytce znajdziemy z kolei Części komputera nawigacyjnego. Jak już wspomniałem we wstępie - bardzo się nam one przydadzą w San Francisco . Udajemy się teraz do pomieszczenia na samym wschodzie. Znajduje się tam główny komputer krypty. Na konsoli po prawej montujemy znaleziony bądź zakupiony - Komputerowy moduł głosowy:

Za naprawę komputera, otrzymamy magiczną sumę 5000 PD. Zanim wyjdziemy z Krypty 13 , proponuję udać się jeszcze do biblioteki na samym zachodzie. Spotkamy tam Gorisa:

Gdy odpowiednio go zagadamy, wyrazi on chęć podróżowania z nami. Jest on bardzo cennym kompanem. Ma mnóstwo PA, niezłą sumkę PW, świetny udźwig i zabójcze ciosy. Normalnie jest on zakapturzony. Jednak, gdy rozpoczyna się jakakolwiek walka - zrzuca on swój habit, okazując tym samym swoje prawdziwe, zabójcze oblicze. Oto statystyki Gorisa:
Imię | Goris |
PW | 125, 134, 145, 155, 166, 175 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 11, 13 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Szpony "śmierci" :-) |
Udźwig | 225, 250 [wzrost udźwigu odpowiada PzD] |
Uwagi | Goris po pewnym czasie odłączy się od naszej drużyny. Uda się on wtedy na pomoc swojemu gniazdu w Krypcie 13 . Nie zdoła on jednak powrócić na czas. Za to my możemy powrócić do Krypty 13 i ponownie przyłączyć do siebie Gorisa. Nie może nosić żadnego pancerza. Więcej uwag podałem powyżej. |
Czas udać się teraz do Arroyo . Tam gdzie to wszystko się zaczęło. Szykuje się niezła biba i mocne oblewanie sukcesu. W drogę bracia!
Gdy dotrzemy na miejsce, nie zastaniemy spodziewanego aplauzu i splendoru. Jedyne, co zobaczymy to konającego Hakunina i same zgliszcza. Okazuje się, że naszą wioskę zaatakowali żołnierze z Navarro . Część mieszkańców wymordowali, część pojmali. Na końcu odlecieli Lataczami, pozostawiając po sobie śmierć i pożogę. Pora na piekielną zemstę. Udajmy się jednak najpierw do Bazy Wojskowej . Leży ona na samym południu mapy świata. Nie zapomnijmy tylko wziąć ze sobą masy amunicji i Stimpoli. Pamiętajmy również o wyposażeniu naszych braci. Let's go!
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.