Fallout 2: Krypta 13
Aktualizacja:
Krypta 13

UWAGI: Znajdziemy tu wreszcie nasz wymarzony GECK. Wykonamy zatem misję [2] z Arroyo . Oprócz tego pomożemy Szponom śmierci naprawić ich komputer. Będziemy potrzebować do tego Komputerowego modułu głosowego. Jeśli nie znaleźliśmy takowego na drugim piętrze Krypty 8 w Kryptopolis , będziemy mogli kupić go za 3000$ u Eldridge'a w Nowym Reno . W Krypcie 13 na trzecim piętrze, będziemy mogli zwerbować do swojej drużyny nowego kompana - Gorisa. Znajdziemy tu również Części komputera nawigacyjnego. Bardzo się nam one przydadzą w San Francisco . To na razie tyle. Bierzmy się do roboty.
Gdy wejdziemy do Krypty 15 , przy wejściu przywita nas Gruthar:

Gdy powiemy mu, że jesteśmy w stanie naprawić jego komputer, pozwoli nam on swobodnie poruszać się na terenie krypty. Wskakujemy teraz do windy po lewej i jedziemy na piętro trzecie. Kierujemy się na dół i skręcamy do małego pomieszczenia z metalowymi skrzynkami po prawej:

W jednej z nich, znajdziemy G.E.C.K. Opis radości na obrazku powyżej myślę, że mówi sam za siebie:-) Otrzymamy za to 4000 PD. Trochę mało jak za taką tułaczkę, wiele bitew i mozolne poszukiwania. Ale co tam, zawsze coś. W innej skrytce znajdziemy z kolei Części komputera nawigacyjnego. Jak już wspomniałem we wstępie - bardzo się nam one przydadzą w San Francisco . Udajemy się teraz do pomieszczenia na samym wschodzie. Znajduje się tam główny komputer krypty. Na konsoli po prawej montujemy znaleziony bądź zakupiony - Komputerowy moduł głosowy:

Za naprawę komputera, otrzymamy magiczną sumę 5000 PD. Zanim wyjdziemy z Krypty 13 , proponuję udać się jeszcze do biblioteki na samym zachodzie. Spotkamy tam Gorisa:

Gdy odpowiednio go zagadamy, wyrazi on chęć podróżowania z nami. Jest on bardzo cennym kompanem. Ma mnóstwo PA, niezłą sumkę PW, świetny udźwig i zabójcze ciosy. Normalnie jest on zakapturzony. Jednak, gdy rozpoczyna się jakakolwiek walka - zrzuca on swój habit, okazując tym samym swoje prawdziwe, zabójcze oblicze. Oto statystyki Gorisa:
Imię | Goris |
PW | 125, 134, 145, 155, 166, 175 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 11, 13 [wzrost PA odpowiada PzD] |
Umiejętności | Walka wręcz |
Bronie | Szpony "śmierci" :-) |
Udźwig | 225, 250 [wzrost udźwigu odpowiada PzD] |
Uwagi | Goris po pewnym czasie odłączy się od naszej drużyny. Uda się on wtedy na pomoc swojemu gniazdu w Krypcie 13 . Nie zdoła on jednak powrócić na czas. Za to my możemy powrócić do Krypty 13 i ponownie przyłączyć do siebie Gorisa. Nie może nosić żadnego pancerza. Więcej uwag podałem powyżej. |
Czas udać się teraz do Arroyo . Tam gdzie to wszystko się zaczęło. Szykuje się niezła biba i mocne oblewanie sukcesu. W drogę bracia!
Gdy dotrzemy na miejsce, nie zastaniemy spodziewanego aplauzu i splendoru. Jedyne, co zobaczymy to konającego Hakunina i same zgliszcza. Okazuje się, że naszą wioskę zaatakowali żołnierze z Navarro . Część mieszkańców wymordowali, część pojmali. Na końcu odlecieli Lataczami, pozostawiając po sobie śmierć i pożogę. Pora na piekielną zemstę. Udajmy się jednak najpierw do Bazy Wojskowej . Leży ona na samym południu mapy świata. Nie zapomnijmy tylko wziąć ze sobą masy amunicji i Stimpoli. Pamiętajmy również o wyposażeniu naszych braci. Let's go!
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
