Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
3. Dowiedzieć się, skąd pochodzi manierka dana nam przez Starszą w Arroyo.
Podchodzimy do Eda. Stoi on w swojej kanciapie w tym miejscu:
![Pytamy go, czy wie skąd pochodzi manierka, którą wręczyła nam na drogę Starsza w Arroyo (misja [1] i [2], Arroyo ) - Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/724/87913953.jpg)
Pytamy go, czy wie skąd pochodzi manierka, którą wręczyła nam na drogę Starsza w Arroyo (misja [1] i [2], Arroyo ). Gdy dowiadujemy się, że z Krypty 13 - otrzymujemy 500 PD. By wykonać to zadanie, nie możemy wcześniej sprzedać manierki. Ostrzegałem Was przed tym w Arroyo . Od Eda dowiemy się również gdzie leży Nowe Reno , Broken Hills i Redding .
4. Naprawić Auto-doktora Andrewa.
Doktora Andrewa oraz maszynę leczniczą, którą pomoże nam naprawić Vic, znajdziemy w tym miejscu:

Otrzymamy za to 100 PD. Nic jednak w zamian od Andrewa. Szkoda. U lekarza, będziemy także mogli uleczyć całą naszą ekipę (ze wszystkich dolegliwości) za wytargowane 150$.
5. Zdobądź pług dla Pana Smitha.
Smitha spotykamy niedaleko jego namiotu:

Ma on problem. Bez pługu jego praca na roli jest mordercza i przynosi marne efekty. Zgadzamy się pomóc farmerowi zdobyć odpowiedni sprzęt. Udajemy się w tym celu do sklepu Szczęśliwego Harry'ego:

Zakupujemy u niego pług za 800$ i każemy dostarczyć go do Smitha. Udajemy się teraz poinformować o tym farmera. Otrzymujemy 250 PD oraz pistolet Desert Eagle .44. Wracamy teraz do Harry'ego i sprawiamy sobie u niego Ulepszony skórzany pancerz. Lepsza ochrona = większa szansa na przeżycie! Kupujemy również 50 sztuk Ogniw termojądrowych. Zasilą one nasze przyszłe auto. Jest to taki rodzaj benzyny.
6. Uzyskać Dzienną przepustkę.
By wejść na teren Miasta wewnętrznego potrzebna nam jest Dzienna przepustka. By ją uzyskać, mamy trzy rozwiązania. Wszystkie bajecznie łatwe. Pierwszy to kradzież jednej z zamkniętej szafki w biurze Wallace'a po prawej (konieczne skradanie się!). Drugie to podprowadzenie mu jego przepustki. Trzecie to odpowiednie zmanipulowanie Wallace'a. Robimy to tak:
Kim jesteś? / Pragnę wejść do miasta. / Jest to bardzo ważne, żebyście mnie wpuścili. Muszę porozmawiać z waszym przywódcą. / Dlatego właśnie jest bardzo ważną rzeczą, by umożliwić mi rozmowę z nią. Na pewno szepnę jej kilka słów o tym, jak dobrze prowadzone jest Biuro Celne. Ale skoro nie możesz mi pomóc, to... / Mimo najszczerszych chęci nie mogę ci tego powiedzieć. Tylko Pierwszy Obywatel może to usłyszeć. Oto właśnie dlaczego muszę z nią porozmawiać. / Jakże można by ci przeszkadzać, gdyby nie była to wyjątkowo pilna sprawa? Kiedy porozmawiam z pierwszym Obywatelem, upewnię się, by się dowiedziała, jak bardzo mi pomogłeś. / Dzięki.
Miejsce gdzie znajduje się szafka z Przepustka dzienną oraz Wallace, podaję poniżej:

Teraz możemy pokazać naszą kartę wstępu do miasta strażnikowi przy włazie. Ten, by nas wpuścić, będzie nas jeszcze musiał przeszukać. Gdy będziemy mieli przy sobie jakikolwiek alkohol, Psycho, Jet, Mentaty czy Wygrzew - nie wejdziemy. Jeśli posiadamy jakikolwiek z tych przedmiotów, przekazujemy go któremuś z naszych kompanów. Teraz właz stanie przed nami otworem.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.