Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
2. Zoptymalizuj pracę elektrowni.
Misję tą zleca nam Festus (poznaliśmy go w misji [1]). Mamy teraz za zadanie zoptymalizować pracę elektrowni, którą naprawiliśmy w misji [1]. Nie otrzymamy, więc tego zlecenia bez wcześniejszego wykonania tego pierwszego. Festus przekaże nam Dysk reaktora. Mamy go użyć na centralnym komputerze w Krypcie 8 znajdującej się w Mieście wewnętrznym Kryptopolis . Gdy trafimy na miejsce, wchodzimy do Krypty i jedziemy na piętro 3. Zanim udamy się do Centrum Dowodzenia, skręcamy w lewo, w stronę biblioteki. Na tym oto komputerze używamy umiejętności Nauka:

Dzięki temu otrzymamy 300 PD. Idziemy teraz cały czas w prawo. Korzystamy teraz z centralnego komputera:

Wkładamy dysk i optymalizujemy pracę elektrowni. Formatujemy również naszego PIPBoya 2000. Przed ponownym udaniem się do Festusa, proponuję również dokładnie przeczesać pomieszczenia na drugim piętrze Krypty. Po prawej stronie u góry widzimy zepsuty wentylator:

Gdy go naprawimy - otrzymamy 100 PD i wydobędziemy z niego trochę kasy i 50 sztuk Ogniw termojądrowych. Znajduje się tutaj masa pokoi. Na niektórych drzwiach musimy użyć umiejętności Otwierania zamków, a na innych - Łomu. By skorzystać z tej drugiej opcji, musimy być jednak silni (Siła minimum na 7). Ukryte w pokojach skrzynki zawierają mnóstwo przydatnych książek, amunicji, Stimpaków, AntyRadów i RadXów. Jednak najważniejszymi znajdźkami jest tutaj - Czerwony moduł pamięci i Komputerowy moduł głosowy. Czyścimy więc pokoje dokładnie i wracamy do Gecko . Po przybyciu na miejsce, udajemy się w stronę elektrowni na spotkanie z Festusem. By dokończyć naszą misję, musimy jeszcze użyć Dysku reaktora na komputerze z którego korzystaliśmy w misji [1]. To wszystko! Nagroda: 2500 PD!
CIEKAWOSTKA: McLure może za nas zoptymalizować pracę elektrowni w Gecko . Musimy go o tym powiadomić zanim poprosimy o obywatelstwo.
3. Poszukaj ghula Woody'ego dla Percy'ego. Spróbuj w Norze.
Percy'ego znajdziemy w chatce z tabliczką: Survival/Gear Locker. Mieści się ona w Śmietnisku :

Zleci nam on odnalezienie swojego przyjaciela - Woody'ego. Podobno zaginął on jakiś czas temu w pobliżu Nory . Udajemy się, zatem na poszukiwania ghula. Gdy będziemy na miejscu, kierujemy się do zrujnowanego budynku, w którym spotkaliśmy kiedyś ducha Anny (misja [6] w Norze ). Widzimy tam Wielkiego Anamiasza, stojącego przy trumnie:

Prosimy go by pokazał nam mumię i płacimy mu za to 25$. Gdy wieko trumny się osunie, w środku nie będzie mumii, tylko....Woody! Każemy mu, czym prędzej uciekać! Za odnalezienie zaginionego ghula, zgarniamy 1000 PD. Wracamy teraz do Percy'ego w Gecko . Za wykonanie misji otrzymujemy od niego 3 Rad-Xy i 4 AntyRady.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.