Fallout 2: Gecko (3)
Aktualizacja:
2. Zoptymalizuj pracę elektrowni.
Misję tą zleca nam Festus (poznaliśmy go w misji [1]). Mamy teraz za zadanie zoptymalizować pracę elektrowni, którą naprawiliśmy w misji [1]. Nie otrzymamy, więc tego zlecenia bez wcześniejszego wykonania tego pierwszego. Festus przekaże nam Dysk reaktora. Mamy go użyć na centralnym komputerze w Krypcie 8 znajdującej się w Mieście wewnętrznym Kryptopolis . Gdy trafimy na miejsce, wchodzimy do Krypty i jedziemy na piętro 3. Zanim udamy się do Centrum Dowodzenia, skręcamy w lewo, w stronę biblioteki. Na tym oto komputerze używamy umiejętności Nauka:

Dzięki temu otrzymamy 300 PD. Idziemy teraz cały czas w prawo. Korzystamy teraz z centralnego komputera:

Wkładamy dysk i optymalizujemy pracę elektrowni. Formatujemy również naszego PIPBoya 2000. Przed ponownym udaniem się do Festusa, proponuję również dokładnie przeczesać pomieszczenia na drugim piętrze Krypty. Po prawej stronie u góry widzimy zepsuty wentylator:

Gdy go naprawimy - otrzymamy 100 PD i wydobędziemy z niego trochę kasy i 50 sztuk Ogniw termojądrowych. Znajduje się tutaj masa pokoi. Na niektórych drzwiach musimy użyć umiejętności Otwierania zamków, a na innych - Łomu. By skorzystać z tej drugiej opcji, musimy być jednak silni (Siła minimum na 7). Ukryte w pokojach skrzynki zawierają mnóstwo przydatnych książek, amunicji, Stimpaków, AntyRadów i RadXów. Jednak najważniejszymi znajdźkami jest tutaj - Czerwony moduł pamięci i Komputerowy moduł głosowy. Czyścimy więc pokoje dokładnie i wracamy do Gecko . Po przybyciu na miejsce, udajemy się w stronę elektrowni na spotkanie z Festusem. By dokończyć naszą misję, musimy jeszcze użyć Dysku reaktora na komputerze z którego korzystaliśmy w misji [1]. To wszystko! Nagroda: 2500 PD!
CIEKAWOSTKA: McLure może za nas zoptymalizować pracę elektrowni w Gecko . Musimy go o tym powiadomić zanim poprosimy o obywatelstwo.
3. Poszukaj ghula Woody'ego dla Percy'ego. Spróbuj w Norze.
Percy'ego znajdziemy w chatce z tabliczką: Survival/Gear Locker. Mieści się ona w Śmietnisku :

Zleci nam on odnalezienie swojego przyjaciela - Woody'ego. Podobno zaginął on jakiś czas temu w pobliżu Nory . Udajemy się, zatem na poszukiwania ghula. Gdy będziemy na miejscu, kierujemy się do zrujnowanego budynku, w którym spotkaliśmy kiedyś ducha Anny (misja [6] w Norze ). Widzimy tam Wielkiego Anamiasza, stojącego przy trumnie:

Prosimy go by pokazał nam mumię i płacimy mu za to 25$. Gdy wieko trumny się osunie, w środku nie będzie mumii, tylko....Woody! Każemy mu, czym prędzej uciekać! Za odnalezienie zaginionego ghula, zgarniamy 1000 PD. Wracamy teraz do Percy'ego w Gecko . Za wykonanie misji otrzymujemy od niego 3 Rad-Xy i 4 AntyRady.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
