Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
16. Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.
Jest to jedno z głównych, najważniejszych i najbardziej złożonych zadań w Kryptopolis . By go rozwiązać, będziemy musieli kilka razy opuszczać Kryptopolis , udawać się do Gecko i z powrotem. Po kolei jednak. Misję tą zleca nam Pierwszy Obywatel Lynette. Spotkamy ją na północ od Miasta wewnętrznego . Urzęduje ona w budynku zwanym Central Council:

Zagadujemy ją (łatwo jest ją rozłościć, więc ważymy słowa) i dowiadujemy się jak zostać pełnoprawnym obywatelem Kryptopolis . Prowadzą do tego dwie drogi. Pierwsza to zdanie specjalnego testu u Prekonsula Gregory'ego. Na obrazku powyżej, podałem gdzie znajduje się jego biuro. Jest to wręcz niewykonalne (trzeba mieć niesamowicie rozwiniętą umiejętność Nauk ścisłych). Odradzam zatem. Drugi sposób jest o wiele ciekawszy. Otóż, Lynette prosi nas o rozwiązanie problemu z elektrownią, która zanieczyszcza miejscową wodę. Podejrzewa ona o to ghouli, których szczerze nienawidzi. Elektrownia znajduje się w mieście Gecko . Otaczaliśmy tę lokację podczas patrolu zleconego nam przez Starka (misja [12]). Przed wyruszeniem w to miejsce, proponuję jeszcze przeszukać regał w restauracji Pokój Spotkań. Skrytka zawiera Podręcznik pierwszej pomocy, którego przeczytanie podniesie naszą umiejętność Pierwszej pomocy o kilka %. Restauracja i regał, znajdują się tutaj:

17. Randka z Fillis i złożenie "daru".
By móc wejść na teren Krypty 8 znajdującej się w Mieście wewnętrznym Kryptopolis , będziemy musieli wykonać misję [15] (czyli m.in. otrzymać obywatelstwo). Na pierwszym piętrze znajduje się pielęgniarka Fillis:

By umówić się z nią na randkę i zgarnąć 100 PD, przeprowadzamy następującą rozmowę:
Co możesz powiedzieć mi o Kryptopolis? / To chyba niedobrze, że taka piękna, młoda kobieta jak ty nie może znaleźć sobie ŻADNEGO zajęcia w Kryptopolis. / To nie moja wina, że jesteś atrakcyjną, młoda kobietą, która raz na jakiś czas mogłaby się gdzieś wybrać. Co powiesz na wspólna kolację? / Wspaniale! No to chodźmy.
Aby z kolei móc "złożyć dar" dla Kryptopolis i otrzymać 500 PD, mówimy tak:
Co możesz powiedzieć mi o Kryptopolis? / Zupełnie nic? No co ty? / Zapyziałe? Jak to? / Skoro już mowa o starości, odnoszę wrażenie, że w mieście nie ma żadnych dzieci. / Eee... cykl rozrodczy? / A co jeśli ktoś zajdzie w ciążę poza tym cyklem? / No wiesz, doszły mnie słuchy, że podobno uprawianie SEXU może spowodować zajście w ciążę. / I nie powoduje to zachodzenia w ciążę? / Aż boję się spytać, ale i tak zapytam. / Czy mógłbym złożyć dar? / W porządku...
18. Implanty bojowe, szczepionka i antidotum na Jet.
By móc uzyskać wszystkie te dobra, musimy być obywatelem Kryptopolis (misja [15]). W szpitalu, w którym spotkaliśmy Fillis (misja [16]), spotykamy dr Troya. Jednak zanim z nim pogadamy, używamy umiejętności Nauka na jednym z komputerów (musimy mieć bardzo wysokie umiejętności Nauki i Leczenia!):

Wydobędziemy tym samym informacje na temat implantów bojowych. Otrzymujemy za to 500 PD. Gdy będziemy cały czas szukać jakiś nowych informacji w archiwach, komputer zacznie rzucać fajnymi tekstami. Kiedy się w końcu wkurzy, powie nam, że po ukończeniu gry mamy skorzystać z głównego komputera na trzecim piętrze. Polecam. Sami zobaczycie, o co chodzi. Zagadujemy teraz Troya. Jeśli nasza umiejętność Leczenie stoi na przyzwoitym poziomi (ok. 80-85%), lekarz oprowadzi nas po krypcie. Otrzymamy za to kolejne 500 PD. Chce on również przeprowadzić badania na narkotyku Jet. Powinniśmy zdobyć taki bez problemu, chociażby w Norze . Wręczamy mu specyfik, a on przygotowuje dla nas Szczepionkę (nasza odporność na trucizny i promieniowanie wzrasta o 10%). Za dostarczony narkotyk, Troy wręczy nam również 1000$.
Wracamy teraz do dr Andrewa w Podmurzu Kryptopolis . Mówimy mu o zdobytych informacjach na tematów implantów bojowych. Zażyczy on sobie 6 sztuk Pancerzy bojowych oraz każe słono zapłacić za każdą operację. Musimy wcześniej naprawić Auto-doktora! (misja [4]). W przeciwnym razie - umrzemy podczas operacji! Zabiegi są dwa. Każdy z nich ma 3 poziomy: (trzeci możemy zrobić tylko w San Francisco ):
Podskórny pancerz ochronny i Wzmocniony pancerz podskórny (Pierwszy i drugi poziom operacji podnosi nam o 5% odporność na obrażenia, normalne obrażenia i wybuchy, trzeci poziom cofa to wszystko o 5%)
Implanty osłonowe typu Phoenix i Wzmocnione implany typy Phoenix (Pierwszy i drugi poziom operacji podnosi nam odporności na ogień, plazmę i laser o 5%, trzeci poziom cofa te odporności z 10 do 5%)
UWAGA: Każda operacja wiąże się z utratą punktów Charyzmy!
Teraz podaję normalne ceny wszczepów oraz te wytargowane (w tym przypadku trzeba mieć wysoką Charyzmę i mocną umiejętność Handel):
Implanty bojowe | 1 Poziom | 2 Poziom | 3 Poziom (tylko w San Francisco) |
Poskórny pancerz | 7000 $ | 40000$ | 5500$ |
Wytargowana cena | 5000$ | 30000$ | 5500$ (nie da się wytargować mniej) |
Implant typu Phoenix | 10000$ | 50000$ | 5500$ |
Wytargowana cena | 8000$ | 40000$ | 5500$ (tu również nie da się wytargować mniej) |
To na razie tyle. Wykonaliśmy w Kryptopolis praktycznie wszystkie zadania poboczne. Będziemy tu musieli jednak jeszcze nieraz wrócić, by dokończyć misję [15] i otrzymać zadanie [16] i [17]. Udajmy się zatem do Gecko , zbadać sprawę elektrowni.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.