Fallout 2: Kryptopolis (5)
Aktualizacja:
16. Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko.
Jest to jedno z głównych, najważniejszych i najbardziej złożonych zadań w Kryptopolis . By go rozwiązać, będziemy musieli kilka razy opuszczać Kryptopolis , udawać się do Gecko i z powrotem. Po kolei jednak. Misję tą zleca nam Pierwszy Obywatel Lynette. Spotkamy ją na północ od Miasta wewnętrznego . Urzęduje ona w budynku zwanym Central Council:

Zagadujemy ją (łatwo jest ją rozłościć, więc ważymy słowa) i dowiadujemy się jak zostać pełnoprawnym obywatelem Kryptopolis . Prowadzą do tego dwie drogi. Pierwsza to zdanie specjalnego testu u Prekonsula Gregory'ego. Na obrazku powyżej, podałem gdzie znajduje się jego biuro. Jest to wręcz niewykonalne (trzeba mieć niesamowicie rozwiniętą umiejętność Nauk ścisłych). Odradzam zatem. Drugi sposób jest o wiele ciekawszy. Otóż, Lynette prosi nas o rozwiązanie problemu z elektrownią, która zanieczyszcza miejscową wodę. Podejrzewa ona o to ghouli, których szczerze nienawidzi. Elektrownia znajduje się w mieście Gecko . Otaczaliśmy tę lokację podczas patrolu zleconego nam przez Starka (misja [12]). Przed wyruszeniem w to miejsce, proponuję jeszcze przeszukać regał w restauracji Pokój Spotkań. Skrytka zawiera Podręcznik pierwszej pomocy, którego przeczytanie podniesie naszą umiejętność Pierwszej pomocy o kilka %. Restauracja i regał, znajdują się tutaj:

17. Randka z Fillis i złożenie "daru".
By móc wejść na teren Krypty 8 znajdującej się w Mieście wewnętrznym Kryptopolis , będziemy musieli wykonać misję [15] (czyli m.in. otrzymać obywatelstwo). Na pierwszym piętrze znajduje się pielęgniarka Fillis:

By umówić się z nią na randkę i zgarnąć 100 PD, przeprowadzamy następującą rozmowę:
Co możesz powiedzieć mi o Kryptopolis? / To chyba niedobrze, że taka piękna, młoda kobieta jak ty nie może znaleźć sobie ŻADNEGO zajęcia w Kryptopolis. / To nie moja wina, że jesteś atrakcyjną, młoda kobietą, która raz na jakiś czas mogłaby się gdzieś wybrać. Co powiesz na wspólna kolację? / Wspaniale! No to chodźmy.
Aby z kolei móc "złożyć dar" dla Kryptopolis i otrzymać 500 PD, mówimy tak:
Co możesz powiedzieć mi o Kryptopolis? / Zupełnie nic? No co ty? / Zapyziałe? Jak to? / Skoro już mowa o starości, odnoszę wrażenie, że w mieście nie ma żadnych dzieci. / Eee... cykl rozrodczy? / A co jeśli ktoś zajdzie w ciążę poza tym cyklem? / No wiesz, doszły mnie słuchy, że podobno uprawianie SEXU może spowodować zajście w ciążę. / I nie powoduje to zachodzenia w ciążę? / Aż boję się spytać, ale i tak zapytam. / Czy mógłbym złożyć dar? / W porządku...
18. Implanty bojowe, szczepionka i antidotum na Jet.
By móc uzyskać wszystkie te dobra, musimy być obywatelem Kryptopolis (misja [15]). W szpitalu, w którym spotkaliśmy Fillis (misja [16]), spotykamy dr Troya. Jednak zanim z nim pogadamy, używamy umiejętności Nauka na jednym z komputerów (musimy mieć bardzo wysokie umiejętności Nauki i Leczenia!):

Wydobędziemy tym samym informacje na temat implantów bojowych. Otrzymujemy za to 500 PD. Gdy będziemy cały czas szukać jakiś nowych informacji w archiwach, komputer zacznie rzucać fajnymi tekstami. Kiedy się w końcu wkurzy, powie nam, że po ukończeniu gry mamy skorzystać z głównego komputera na trzecim piętrze. Polecam. Sami zobaczycie, o co chodzi. Zagadujemy teraz Troya. Jeśli nasza umiejętność Leczenie stoi na przyzwoitym poziomi (ok. 80-85%), lekarz oprowadzi nas po krypcie. Otrzymamy za to kolejne 500 PD. Chce on również przeprowadzić badania na narkotyku Jet. Powinniśmy zdobyć taki bez problemu, chociażby w Norze . Wręczamy mu specyfik, a on przygotowuje dla nas Szczepionkę (nasza odporność na trucizny i promieniowanie wzrasta o 10%). Za dostarczony narkotyk, Troy wręczy nam również 1000$.
Wracamy teraz do dr Andrewa w Podmurzu Kryptopolis . Mówimy mu o zdobytych informacjach na tematów implantów bojowych. Zażyczy on sobie 6 sztuk Pancerzy bojowych oraz każe słono zapłacić za każdą operację. Musimy wcześniej naprawić Auto-doktora! (misja [4]). W przeciwnym razie - umrzemy podczas operacji! Zabiegi są dwa. Każdy z nich ma 3 poziomy: (trzeci możemy zrobić tylko w San Francisco ):
Podskórny pancerz ochronny i Wzmocniony pancerz podskórny (Pierwszy i drugi poziom operacji podnosi nam o 5% odporność na obrażenia, normalne obrażenia i wybuchy, trzeci poziom cofa to wszystko o 5%)
Implanty osłonowe typu Phoenix i Wzmocnione implany typy Phoenix (Pierwszy i drugi poziom operacji podnosi nam odporności na ogień, plazmę i laser o 5%, trzeci poziom cofa te odporności z 10 do 5%)
UWAGA: Każda operacja wiąże się z utratą punktów Charyzmy!
Teraz podaję normalne ceny wszczepów oraz te wytargowane (w tym przypadku trzeba mieć wysoką Charyzmę i mocną umiejętność Handel):
Implanty bojowe | 1 Poziom | 2 Poziom | 3 Poziom (tylko w San Francisco) |
Poskórny pancerz | 7000 $ | 40000$ | 5500$ |
Wytargowana cena | 5000$ | 30000$ | 5500$ (nie da się wytargować mniej) |
Implant typu Phoenix | 10000$ | 50000$ | 5500$ |
Wytargowana cena | 8000$ | 40000$ | 5500$ (tu również nie da się wytargować mniej) |
To na razie tyle. Wykonaliśmy w Kryptopolis praktycznie wszystkie zadania poboczne. Będziemy tu musieli jednak jeszcze nieraz wrócić, by dokończyć misję [15] i otrzymać zadanie [16] i [17]. Udajmy się zatem do Gecko , zbadać sprawę elektrowni.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
