Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Navarro

UWAGI: Zdobędziemy tu Plany lataczy. Wykonamy tym samym misję [1] z San Francisco . Znajdziemy tu również wiele innych ciekawych przedmiotów. M.in. Niebieski moduł pamięciowy, Kartę dostępową tankowca, Ulepszony pancerz wspomagany, Ulepszony wytrych elektroniczny i Młot wspomagany. Spotkamy nowego towarzysza (K-9), którego będziemy musieli najpierw złożyć Motywatorem K-9. W pozbyciu się żołnierzy Navarro, wspomoże nas Xarn, którego będziemy mogli uwolnić dzięki Niebieskiej karcie dostepowej znalezionej w elektrowni Gecko . Weźmy ją, zatem ze sobą! Przeżyjemy tu przedostatnią, najtrudniejszą bitwę w Falloucie 2. Zaprawimy się, więc mocno w boju. Zyskamy kilka nowych blizn i niewyobrażalną ilość PD. Często zapisujmy stan gry i leczmy naszą ekipę. Superstimpaki będą nam tu schodzić w zastraszającym tempie. Do dzieła! Wierzę, że dacie radę!
Jak tylko znajdziemy się na miejscu, zaczepi nas Chris. Jeśli będziemy z nim niemile rozmawiać, chwyci za radio i ogłosi alarm. Można tego uniknąć, lecz nie jest to konieczne. Plany latacza możemy w prawdzie odzyskać drogą dyplomatyczną, jednak wyjątkowo odradzałbym takie posunięcie. Stracimy wtedy możliwość uzyskania masy PD za zabitych żołnierzy Navarro. Nie zdobędziemy również ich wyposażenia, amunicji i medykamentów. Więc niech sobie Chris ogłasza ten swój cały alarm. Zaraz i tak spotka go ołowiana niespodzianka. Do podziemnej części bazy można się dostać na dwa sposoby. Pierwszy, to zejście przykryte drewnianą kładką w chatce na północy:

Drugi, to mały bunkier na zachodzie:

Proponuje skorzystanie z tego drugiego wejścia. Uważajmy jednak! Zarówno lasy na wschodzie jak i na północy - są mocno zaminowane! Gdy zejdziemy na dół, kierujemy się korytarzem w prawo. Zobaczymy tam zamknięte drzwi i uwięzionego Szpona śmierci - Xarna:

Właz otwieramy Niebieską karta dostepową, która znaleźliśmy na terenie elektrowni w Gecko . Po uwolnieniu Xarna, otrzymujemy 1500 PD. Oprócz tego, wyswobodzony Xarn będzie chciał wykończyć z nami cały personel bazy. Bardzo miło z jego strony. Od tej pory będzie nam on towarzyszył przez cały czas w Navarro . Jego umiejętności są porównywalne do tych, które posiada Goris. Zyskaliśmy, więc tymczasowego, bardzo cennego sojusznika. Wracamy się teraz tą sama drogą i wychodzimy na powierzchnię. Tym razem korzystamy z zejścia w chatce. Trafimy tym samym w inną część bazy podziemnej. Idziemy cały czas prosto i skręcamy w lewo. Naukowców, techników, strażników i dwóch żołnierzy Nawarro szpikujemy Pistoletem Gaussa PPK-12. Gdy podejdą za blisko, proponuję użyć ściany ołowiu, jaką dysponuje Bozar. Podchodzimy teraz do małego pomieszczenia, pełnego metalowych szafek:

0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.